Nu al?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
srs
heb koude voeten man met sneakers
Hey ex moslim.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef Beach het volgende:
NWS / 'In veel Duitse azc's geldt inmiddels de sharia'
he faeroer
Niet om het één of ander maar zou fearoer daar niet vóór moeten zijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef Beach het volgende:
he faeroer
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me too. Ondanks dikke laag lichaamsvet
Welkom, stel je even voor aan de rest van de GYM.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef VASND het volgende:
Man ik fiets 20 min naar mn gym met korte broek.
Volgens mij beoefent Faeroer het geloof zoals dat het zou moeten, voor zichzelf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet om het één of ander maar zou fearoer daar niet vóór moeten zijn?
Tis koud hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welkom, stel je even voor aan de rest van de GYM.
quote:Duitsland dreigt af te stevenen op een ramp. Steeds harder stuit de veelgeprezen 'Willkommenskultur' op haar grenzen. Nu de applaudisserende en zingende burgers, die op de treinstations tienduizenden asielzoekers ontvingen, naar hun huizen zijn teruggekeerd, treedt de werkelijkheid in. Die is bijzonder verontrustend.
Wij bezochten deze week in Berlijn de eerste registratielocatie van vluchtelingen/migranten. Dagelijks komen honderden nieuwe asielzoekers binnen bij het Landesamt für Gesundheit und Soziales (Lageso) in de wijk Moabit. Wat je er aantreft is pure chaos. Lesbos in de Duitse hoofdstad.
Doe niet zo naïef.quote:
Uit zijn eigen topic? Moet niet gekker worden zeg.quote:
Haha ja fucking mooi.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Idd een of andere passant die 2 seizoenen een paar doelpunten heeft gemaakt en niet eens kampioen is geworden
Je moet ergens feest om kunnen vieren.
Lekker 2e plek vieren op de Coolsingel.
Of een dvdtje uitbrengen omdat je 2x in de competitie van Ajax hebt gewonnen maar geen Europees voetbal haalt![]()
buiten heb ik er niet last van, op stage welquote:
Heb een winterjas gekregen op mijn verjaardag. Die gaat niet aan zolang het geen - is en dan gok ik nog dat ik het warm ga krijgenquote:
Haha, zo'n verlept climate control system zeker. Dat is niet overal een succes inderdaad. Hoe ging je gesprek op je stage? Ik neem aan dat je die gehad hebt maar ik heb de uitkomsten daarvan niet meegekregen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
buiten heb ik er niet last van, op stage weldaar staat de luchtventilatie echt aan op vol vermogen
buiten is het gevoelsmatig ook een stuk warmer...
je moest me eens zien in mn rode stringer icm rode braceletquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, gaat het wel goed met je? Armbandje om, lang haar en nu Timbalands?
Post maar een fotoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moest me eens zien in mn rode stringer icm rode bracelet
mag hier ook wel. Houd stimorol tenminste haar muilquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef Beach het volgende:
he faeroer
Warmte is pas +25.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:38 schreef Klokov het volgende:
Zal wel iets Turks zijn met jullie warme mediterrane genen
Nooit. Is papa ook niet gelukt. Zelfs niet met slaag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
mag hier ook wel. Houd stimorol tenminste haar muil
nee ik ga maandag ff feedback vragen over mn opdrachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haha, zo'n verlept climate control system zeker. Dat is niet overal een succes inderdaad. Hoe ging je gesprek op je stage? Ik neem aan dat je die gehad hebt maar ik heb de uitkomsten daarvan niet meegekregen.
heb alle foto's op mn tel verwijderdquote:
ja gwn liften zeiken beetje lurkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:26 schreef Klokov het volgende:
Welkom, stel je even voor aan de rest van de GYM.
Ja dat had ik niet bedacht toen ik begon met afvallenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me too. Ondanks dikke laag lichaamsvet
Dat is de reden dat ik niet afval.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat had ik niet bedacht toen ik begon met afvallenscheelt echt best wel veel. Ben nu letterlijk een rillend rietje
gel shisha yapakquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik niet afval.
Ja toch.
ik weet nog toen ik turkse les had op de basisschoolquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet nog toen ik turkse les had op de basisschool
ik moest hardop voorlezen
stond er: "canim sıkıldı" maar ik las gewoon als sikildi, helemaal kapot
Kom op man, word je nooit moe van je eigen passiviteit?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik ga maandag ff feedback vragen over mn opdracht
woensdag misschien bedrijfsbezoek door docent begeleider los van dit alles maar dan kan er wel het een en ander over gesproken worden
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb alle foto's op mn tel verwijderdmaar ik had hem nog naar iemand gestuurd, zojuist gevraagd of diegene terugstuurd
Welcome to the family, dat laatste is alleen een beetje jammer. Past niet helemaal binnen de sfeer van dit topic.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:49 schreef VASND het volgende:
[..]
ja gwn liften zeiken beetje lurken
geen rasist
echt heel erg moequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:59 schreef Klokov het volgende:
Kom op man, word je nooit moe van je eigen passiviteit?
Ben je echt Russisch? Bek houwe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welcome to the family, dat laatste is alleen een beetje jammer. Past niet helemaal binnen de sfeer van dit topic.
Ik denk dat omdat je er niks aan doetquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt heel erg moewaarom denk je dat ik depressie heb...
Je moet wat meer D3 slikken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt heel erg moewaarom denk je dat ik depressie heb...
????? ????quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Ben je echt Russisch? Bek houwe.
En dankje.
ja maandag tochquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik denk dat omdat je er niks aan doet
Ja kan ik niks mee hoor, ik kan het niet lezen. En beetje duidelijkheid mag je wel verwachten van iemand die een kwart ton squat of niet.quote:
Ik bedoel je hele leven in het algemeen. Alles wat tegen zit benoem je wel maar je komt vervolgens nooit in actie om er iets aan te doen.quote:
diegene heeft mijn foto ook niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welcome to the family, dat laatste is alleen een beetje jammer. Past niet helemaal binnen de sfeer van dit topic.
Ik squat geen kwart tonquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja kan ik niks mee hoor, ik kan het niet lezen. En beetje duidelijkheid mag je wel verwachten van iemand die een kwart ton squat of niet.
faulty genetics denk ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoel je hele leven in het algemeen. Alles wat tegen zit benoem je wel maar je komt vervolgens nooit in actie om er iets aan te doen.
Oh dan ben je geen ekte Klokov. Jammer.quote:
kleine pikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Holllly fuck. Voelde srs iets kriebelen. Omg.
Misschien voelde je dat kleine bobbeltje kriebelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat bobbeltje zegt niets. Geloof me maar.
oh okequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat bobbeltje zegt niets. Geloof me maar.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh okeik heb altijd zieke bulge in lichtgrijze joggingsbroek
ik was laatst daar in trainen was er zo een arabische meid van 1.55 cup c tieten mij zwaar aan het uitkleden
ik was zo aan het curlen voor de spiegel maar die broek stond echt strak je kon srs de contouren van mijn cut cock zien manze ging naar de wc, ingang die naast de spiegel was, ik zie dr zo aankomen lopen via de spiegel ik zie zo die zieke bulge, ik kijk naar mn bulge, daarna naar haar, ze keek verlegen weg naar de grond, schaamde me kapot hard,
Ik heb hem een kaartje gestuurd, srs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Waauw die foto van die politieagent die aangereden is in NL gister.
Zou foto posten maar dan krijg ik zeker weer een ban.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik was laatst daar in trainen was er zo een arabische meid van 1.55 cup c tieten mij zwaar aan het uitkleden
ik was zo aan het curlen voor de spiegel maar die broek stond echt strak je kon srs de contouren van mijn cut cock zien manze ging naar de wc, ingang die naast de spiegel was, ik zie dr zo aankomen lopen via de spiegel ik zie zo die zieke bulge, ik kijk naar mn bulge, daarna naar haar, ze keek verlegen weg naar de grond, schaamde me kapot hard,
Waarom doe je hier nooit wat mee? Iedereen super fit, goede lengte, kleden je uit met hun ogen en jij bent een passive cunt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Respect!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb hem een kaartje gestuurd, srs.
Disregard sloots, acquire depression.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom doe je hier nooit wat mee? Iedereen super fit, goede lengte, kleden je uit met hun ogen en jij bent een passive cunt.
Ik ga dit niet lezen hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kan een gratis kaartje sturen via: http://www.kaartjeversturen.nl/quote:
Nee, later.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:13 schreef VASND het volgende:
Net 250ml slagroom gedronken, ga ik nu dood?
Boeieeeeeequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan een gratis kaartje sturen via: http://www.kaartjeversturen.nl/
Politie Rotterdam
T.a.v. team verkeer
Veilingweg 66
3034KB Rotterdam
Ga terug naar Marokko, kutturk.quote:
Nice, maar ik ken die hele man niet. Als ik iedereen die aangereden wordt kaartjes moet sturen blijf ik bezig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan een gratis kaartje sturen via: http://www.kaartjeversturen.nl/
Politie Rotterdam
T.a.v. team verkeer
Veilingweg 66
3034KB Rotterdam
Ik wil daar niet op antwoorden. Wrm vraag je mij dit?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:19 schreef Montelly het volgende:
Stimo wanneer heb je voor het laatst sex gehad?
quote:TIJD VOOR DE EMANCIPATIE VAN DE HETEROMAN
23 SEPTEMBER GastblogOpinie
Funs Elbersen is columnist, student en politiek actief voor DWARS, GroenLinkse jongeren. Vandaag pleit hij voor de emancipatie van de heteroman.
Of ik een artikel wilde schrijven voor het nieuwe platform Stellingdames. Natuurlijk! Ik draag het feminisme een warm hart toe. Belangrijk vind ik daarbij wel dat feminisme breed wordt opgevat. Het gaat niet (alleen) om boze vrouwmenschen die een verbeten strijd aanbinden met de satanische man. Het feminisme vindt haar meerwaarde mijns inziens vooral in een brede emancipatiegedachte.
Die emancipatiegedachte is hard nodig in een samenleving die nog te vaak opgedeeld wordt in twee kampen. Enerzijds de man. Een lomp wezen die het schelden naar de scheidsrechter afwisselt met het grillen van onwaarschijnlijke stukken rauw vlees en het betasten van passerend vrouwvolk. Anderzijds de vrouw. Een poezelig wezen die haar tijd doorbrengt met winkelen, het eten van dolschattige cupcakes en het stijlen van haar.
Dat laat vele delen van onze samenleving buiten beschouwing. Een van die groepen is de groep waar ik mezelf toe reken: de geëmancipeerde hetero, die begaan is met de positie van mensen van verschillende geslachten of karakters. Deze groep laat echter weinig van zich horen. Hoe komt dat? Betreft het hier simpelweg desinteresse of speelt er meer?
Ik denk het laatste. Uit eigen ervaring weet ik dat het vaak niet helemaal normaal wordt gevonden wanneer je als heteroman de strijd voor homo-emancipatie of vrouwenrechten een warm hart toedraagt. In Limburg, waar ik opgroeide, waren beide onderwerpen altijd al volkomen oninteressant. Als je het dan toch aansneed, kon je de meest uiteenlopende onzin als reactie verwachten. Zo kreeg ik na het poneren van een pro-homo stelling regelmatig de vraag: ‘Maar, uhm, hoezo doe je zo moeilijk? Ben je zelf homo ofzo?’.
Er lijkt dus een groot taboe op ‘de schijn van homoseksualiteit’ te heersen. Als heteroman dien je deze schijn zo veel mogelijk te vermijden. Anders kunnen je vrienden – of erger nog: de te veroveren heteromeisjes in je omgeving – wel eens rare dingen gaan denken. Koop je graag mooie schoenen? Dan ben je al ronduit verdacht. Praat je vervolgens op verjaardagen ook nog over andere zaken dan voetbal en motoren? Dan is de conclusie in veel gezelschappen eigenlijk wel getrokken.
Paradoxaal genoeg is er in diezelfde Limburgse omgeving ook sprake van een fikse dosis hypocrisie als het homo’s betreft. Er wordt hartelijk gelachen om ‘gezellige’ of ‘grappige’ televisiehomo’s als Paul de Leeuw en Gerard Joling, maar er ontstaan serieuze problemen als zoonlief een dappere poging doet uit de kast te komen. Dat moet je immers aan het hele dorp uitleggen en dat is bij Paul de Leeuw meestal niet nodig.
Natuurlijk geldt dit lang niet voor alle mensen in ons land. In veel groepen kunnen ze het onderscheid tussen liefde voor schoenen en liefde voor mannen nog wel vaststellen. Toch is het van groot belang dat ook heteromannen durven op te komen voor de rechten van vrouwen, homo- of biseksuelen, transgenders en iedereen die anderszins niet in de oude hokjes te plaatsen valt.
Als de hele maatschappij iets minder masculien en macho ingesteld raakt, zal deze brede emancipatiegedachte vele malen makkelijker te realiseren zijn en daar is uiteindelijk de hele samenleving bij gebaat. Dit vraagt nog het meest om een emancipatie van de masculiene heteroman. Want pas als die voltooid is, zijn het écht stoere kerels.
wat voorquote:
hommoquote:
makkelijker gezegd dan gedaanquote:
Nou klinkt fantastischquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat in t NLs heet. Soort van vermicelli soep.
Neuh.quote:
Ben al voorzien. Niet van soep tho.quote:
Toch geen soep?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Of nou ja. Dat van mij is niet zo zeker meer.
Je kan in avonduren en zelfs weekend ook naar de psycholoog. Waarom zou je dat niet doen, het is niet dat je naast je stage nog iets noemenswaardigs doet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan
speelt al mn hele leven
pscyh kon me ook niet helpen zei die, heb andere behandelaar nodig die langdurige behandelingen aanbied, na stage ga ik doen afspraak maken
Je verdoet je tijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan in avonduren en zelfs weekend ook naar de psycholoog. Waarom zou je dat niet doen, het is niet dat je naast je stage nog iets noemenswaardigs doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |