Nu al?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
srs
heb koude voeten man met sneakers
Hey ex moslim.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef Beach het volgende:
NWS / 'In veel Duitse azc's geldt inmiddels de sharia'
he faeroer
Niet om het één of ander maar zou fearoer daar niet vóór moeten zijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef Beach het volgende:
he faeroer
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me too. Ondanks dikke laag lichaamsvet
Welkom, stel je even voor aan de rest van de GYM.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef VASND het volgende:
Man ik fiets 20 min naar mn gym met korte broek.
Volgens mij beoefent Faeroer het geloof zoals dat het zou moeten, voor zichzelf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet om het één of ander maar zou fearoer daar niet vóór moeten zijn?
Tis koud hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welkom, stel je even voor aan de rest van de GYM.
quote:Duitsland dreigt af te stevenen op een ramp. Steeds harder stuit de veelgeprezen 'Willkommenskultur' op haar grenzen. Nu de applaudisserende en zingende burgers, die op de treinstations tienduizenden asielzoekers ontvingen, naar hun huizen zijn teruggekeerd, treedt de werkelijkheid in. Die is bijzonder verontrustend.
Wij bezochten deze week in Berlijn de eerste registratielocatie van vluchtelingen/migranten. Dagelijks komen honderden nieuwe asielzoekers binnen bij het Landesamt für Gesundheit und Soziales (Lageso) in de wijk Moabit. Wat je er aantreft is pure chaos. Lesbos in de Duitse hoofdstad.
Doe niet zo naïef.quote:
Uit zijn eigen topic? Moet niet gekker worden zeg.quote:
Haha ja fucking mooi.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Idd een of andere passant die 2 seizoenen een paar doelpunten heeft gemaakt en niet eens kampioen is geworden
Je moet ergens feest om kunnen vieren.
Lekker 2e plek vieren op de Coolsingel.
Of een dvdtje uitbrengen omdat je 2x in de competitie van Ajax hebt gewonnen maar geen Europees voetbal haalt![]()
buiten heb ik er niet last van, op stage welquote:
Heb een winterjas gekregen op mijn verjaardag. Die gaat niet aan zolang het geen - is en dan gok ik nog dat ik het warm ga krijgenquote:
Haha, zo'n verlept climate control system zeker. Dat is niet overal een succes inderdaad. Hoe ging je gesprek op je stage? Ik neem aan dat je die gehad hebt maar ik heb de uitkomsten daarvan niet meegekregen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
buiten heb ik er niet last van, op stage weldaar staat de luchtventilatie echt aan op vol vermogen
buiten is het gevoelsmatig ook een stuk warmer...
je moest me eens zien in mn rode stringer icm rode braceletquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, gaat het wel goed met je? Armbandje om, lang haar en nu Timbalands?
Post maar een fotoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moest me eens zien in mn rode stringer icm rode bracelet
mag hier ook wel. Houd stimorol tenminste haar muilquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef Beach het volgende:
he faeroer
Warmte is pas +25.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:38 schreef Klokov het volgende:
Zal wel iets Turks zijn met jullie warme mediterrane genen
Nooit. Is papa ook niet gelukt. Zelfs niet met slaag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
mag hier ook wel. Houd stimorol tenminste haar muil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |