Oh dan ben je geen ekte Klokov. Jammer.quote:
kleine pikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Holllly fuck. Voelde srs iets kriebelen. Omg.
Misschien voelde je dat kleine bobbeltje kriebelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat bobbeltje zegt niets. Geloof me maar.
oh okequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat bobbeltje zegt niets. Geloof me maar.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh okeik heb altijd zieke bulge in lichtgrijze joggingsbroek
ik was laatst daar in trainen was er zo een arabische meid van 1.55 cup c tieten mij zwaar aan het uitkleden
ik was zo aan het curlen voor de spiegel maar die broek stond echt strak je kon srs de contouren van mijn cut cock zien manze ging naar de wc, ingang die naast de spiegel was, ik zie dr zo aankomen lopen via de spiegel ik zie zo die zieke bulge, ik kijk naar mn bulge, daarna naar haar, ze keek verlegen weg naar de grond, schaamde me kapot hard,
Ik heb hem een kaartje gestuurd, srs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Waauw die foto van die politieagent die aangereden is in NL gister.
Zou foto posten maar dan krijg ik zeker weer een ban.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik was laatst daar in trainen was er zo een arabische meid van 1.55 cup c tieten mij zwaar aan het uitkleden
ik was zo aan het curlen voor de spiegel maar die broek stond echt strak je kon srs de contouren van mijn cut cock zien manze ging naar de wc, ingang die naast de spiegel was, ik zie dr zo aankomen lopen via de spiegel ik zie zo die zieke bulge, ik kijk naar mn bulge, daarna naar haar, ze keek verlegen weg naar de grond, schaamde me kapot hard,
Waarom doe je hier nooit wat mee? Iedereen super fit, goede lengte, kleden je uit met hun ogen en jij bent een passive cunt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Respect!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb hem een kaartje gestuurd, srs.
Disregard sloots, acquire depression.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom doe je hier nooit wat mee? Iedereen super fit, goede lengte, kleden je uit met hun ogen en jij bent een passive cunt.
Ik ga dit niet lezen hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kan een gratis kaartje sturen via: http://www.kaartjeversturen.nl/quote:
Nee, later.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:13 schreef VASND het volgende:
Net 250ml slagroom gedronken, ga ik nu dood?
Boeieeeeeequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan een gratis kaartje sturen via: http://www.kaartjeversturen.nl/
Politie Rotterdam
T.a.v. team verkeer
Veilingweg 66
3034KB Rotterdam
Ga terug naar Marokko, kutturk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |