Inderdaad.quote:
Hmmm!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:
Volgende week als kandidaat van The Voice: Paskal Jakobsen, die wilt doorbreken in de muziekindustrie
Found it:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ja die zusjes waren ook ooit bij x factor volgens mij.
Die wilt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:
Volgende week als kandidaat van The Voice: Paskal Jakobsen, die wilt doorbreken in de muziekindustrie
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die wilt?
Jezus christus, wat een taalkanker.
Robert Longquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:53 schreef A.M.K. het volgende:
Het liedje dat Brace zong kwam mij bekend voor maar ik weet niet meer van wie?
Iemand een titel voor me?
Een van die vrouwen die met haar eigen haarkleur zoveel mooier zou zijn. Donker matcht die terracotta-kleur beter.quote:
Thnx!quote:
na de tweede reclame. Zonder reclame, na iets langer dan een uur ongeveerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:00 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand vertellen in welk segment Ivar ongeveer zat? Wil enkel dat even zien.
Dit is natuurlijk dik vet doorgestoken kaart tussen Ali B en Brace.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Een van die vrouwen die met haar eigen haarkleur zoveel mooier zou zijn. Donker matcht die terracotta-kleur beter.
En wat mij betreft komt er een verbod op het laten meedoen van kandidaten die al een innige band hebben met minimaal 1 coach (ook als ze heel goed zijn).
klok klepelquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:27 schreef Stickertje het volgende:
dacht dat de cokesnuiver de serie uit was geflikkerd?
mooi, die aflevering wil ik zeker niet missenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klok klepel
in december gaat ie uit de serie
je had nog niets gemistquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Er de hele dag al naar uitkijken en net te laat aanschuiven... Jep, that's me
sowieso die kop van Marco. Die kijkt altijd zo moeilijk alsof hij de noten er zelf uit moet drukken.quote:
je edit lijkt beter iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:41 schreef Nexum het volgende:
Verbaast me dat Anouk nog niet draait want neger
quote:
Ze zal wel wat nummers uitwisselen met Anouk denk ikquote:
whehe ja denk het ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zal wel wat nummers uitwisselen met Anouk denk ik
Ik dacht eerlijk gezegd even aan 'dagen'quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:47 schreef iBenny het volgende:
"We zijn een stelletje. Al bijna 9..." Nu komt het.... "maanden"
weet idd, is nu een streamingdienst geloof ik. Net als Deezer enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Napster? Serieus? Bestaat dat nog of alweer?
Was het dat niet altijd al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet idd, is nu een streamingdienst geloof ik. Net als Deezer enzo
aha ok danquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet idd, is nu een streamingdienst geloof ik. Net als Deezer enzo
euh nee. Napster was downloaden net als Kazaaquote:
Ik ben Nizno ik ben een pot en ben Narcistquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef iBenny het volgende:
Voorstellen met leeftijd en woonplaats is zo ouderwets... Tegenwoordig stel je je voor met religie en geaardheid
Scheer je weg idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Nexum het volgende:
Ze heeft geen uitstraling en niks bijzonders, weg met dat haar
Ze heeft niet zo'n dikke BMW inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef hunter2011 het volgende:
Mooie haren, ze is wel plat geloof ik
nee hoor, ze heeft hele goede billen dacht ik net gezien te hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef hunter2011 het volgende:
Mooie haren, ze is wel plat geloof ik
Iedere downloadsite werkt door de uploads. Alleen heet het nu andersquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee. Napster was downloaden net als Kazaa
Anoouk en Aliquote:
Ali dacht dat hij de enige was.quote:
gaat nog wat worden in the battles waar ze de zangstukjes moeten verdelenquote:
Dat worden bitchfightsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat nog wat worden in the battles waar ze de zangstukjes moeten verdelen
Ze heeft uitgelegd waarom nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Nexum het volgende:
Zeg Sanne schat als je zo positief bent druk dan gewoon
Sanne is eerlijk dat zij hem niets kan bieden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Nexum het volgende:
Zeg Sanne schat als je zo positief bent druk dan gewoon
Hem? hoeveel vertraging heb je?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sanne is eerlijk dat zij hem niets kan bieden.
En vriendje is jaloers omdat Ali haar feliciteert.
euh.... ja euh... dat haar doet mij aan een vent denken.quote:
Dat hebben ze toch al een keer gedaan dat ze de vent door lieten gaan en de meid er uit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:57 schreef Burner82 het volgende:
wijf eruit, kerel door... lekker stoken in de relatie![]()
kan makkelijk, niemand kijktquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:58 schreef MissJ het volgende:
nog even en ze liggen te ketsen daar op het podium
zullen we ze vragen om het niet meer in het openbaar te doen?quote:
Dirty Dancing... Zorroquote:
Voor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zullen we ze vragen om het niet meer in het openbaar te doen?
ja dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:59 schreef iBenny het volgende:
Is Tommie nu niet druk met Grease? Wat doet hij hier?
echt hequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik snap dit ook niet waarom hij meedoet.
reclame momentje voor greasequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik snap dit ook niet waarom hij meedoet.
Nee, hij is zich aan het voorbereiden op Grease.... dus is een tijdje terug, blijkbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:59 schreef iBenny het volgende:
Is Tommie nu niet druk met Grease? Wat doet hij hier?
Ik geloof dat het in Mei is opgenomen ofzo, dus dat kan wel kloppenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, hij is zich aan het voorbereiden op Grease.... dus is een tijdje terug, blijkbaar
zijn daar musicals van?quote:
schijnbaar, op zoek naar Zorro..quote:
marco kent de musical-mensen welquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:02 schreef computergirl het volgende:
Na twee tonen al draaien, zo goed was het begin niet?
troll... jij en musical zangers goed vindenquote:
misschien vind ik hem vooral goed omdat hij leuk is om naar te kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
troll... jij en musical zangers goed vinden
Haha, naja, in dat geval: goedgekeurdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien vind ik hem vooral goed omdat hij leuk is om naar te kijken
Jij bent knap en ik wil wat?quote:
Is meestal zo. Eerste auditie is de beste, daarna wordt het steeds wat minder. Met tussendoor kleine 'hoogtepuntjes'quote:
straks komt er 1 waar jij Halleluja van zegt.quote:
Ja he..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is meestal zo. Eerste auditie is de beste, daarna wordt het steeds wat minder. Met tussendoor kleine 'hoogtepuntjes'
Dr alban?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
straks komt er 1 waar jij Halleluja van zegt.
bijna.quote:
Ze bewaren soms ook een toppertje tot de laatste auditiequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is meestal zo. Eerste auditie is de beste, daarna wordt het steeds wat minder. Met tussendoor kleine 'hoogtepuntjes'
Zal wel die negerin zijn?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
straks komt er 1 waar jij Halleluja van zegt.
die van vorig jaar viel tegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze bewaren soms ook een toppertje tot de laatste auditie
Gideonquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb even een raadspelletje gedaan met mister_d... Ik vroeg hem hoe oud die vrouw is.... '44 denk ik? Nee, iets jonger, 38?' Dus
Die kan echt geen 18 zijn hoor.quote:
1997?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef iBenny het volgende:
Name:Melissa Smoorenburg (AKA Maylissa Row)
Date of Birth: June 21st. 1997
http://maylissa.eu/cv/
Je kunt niet iemand missen die jou niet kan zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Stickertje het volgende:
vaak als er een nieuw jurylid is zie je posts dat iemand de oude mist.. heb nog geen een reactie gelezen dat iemand trijntje mist
Ik mis haar koeien-kledingquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Stickertje het volgende:
vaak als er een nieuw jurylid is zie je posts dat iemand de oude mist.. heb nog geen een reactie gelezen dat iemand trijntje mist
Ik was vergeten wie het vorige jurylid was...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Stickertje het volgende:
Nooit gemistquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Stickertje het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou Sanne graag ruilen voor Ilsequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Stickertje het volgende:
Sanne is zo nep.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou Sanne graag ruilen voor Ilse
een nep persoon als held hebben die vooral de oorzaak is van oorlogen en discriminatiequote:
dus datquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een nep persoon als held hebben die vooral de oorzaak is van oorlogen en discriminatie
Ilse heeft voor mij afgedaan na het waylonverhaal.quote:
ik heb t nooit iets gevondenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ilse heeft voor mij afgedaan na het waylonverhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |