Inderdaad.quote:
Hmmm!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:
Volgende week als kandidaat van The Voice: Paskal Jakobsen, die wilt doorbreken in de muziekindustrie
Found it:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ja die zusjes waren ook ooit bij x factor volgens mij.
Die wilt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:
Volgende week als kandidaat van The Voice: Paskal Jakobsen, die wilt doorbreken in de muziekindustrie
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die wilt?
Jezus christus, wat een taalkanker.
Robert Longquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:53 schreef A.M.K. het volgende:
Het liedje dat Brace zong kwam mij bekend voor maar ik weet niet meer van wie?
Iemand een titel voor me?
Een van die vrouwen die met haar eigen haarkleur zoveel mooier zou zijn. Donker matcht die terracotta-kleur beter.quote:
Thnx!quote:
na de tweede reclame. Zonder reclame, na iets langer dan een uur ongeveerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:00 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand vertellen in welk segment Ivar ongeveer zat? Wil enkel dat even zien.
Dit is natuurlijk dik vet doorgestoken kaart tussen Ali B en Brace.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Een van die vrouwen die met haar eigen haarkleur zoveel mooier zou zijn. Donker matcht die terracotta-kleur beter.
En wat mij betreft komt er een verbod op het laten meedoen van kandidaten die al een innige band hebben met minimaal 1 coach (ook als ze heel goed zijn).
klok klepelquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:27 schreef Stickertje het volgende:
dacht dat de cokesnuiver de serie uit was geflikkerd?
mooi, die aflevering wil ik zeker niet missenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klok klepel
in december gaat ie uit de serie
je had nog niets gemistquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Er de hele dag al naar uitkijken en net te laat aanschuiven... Jep, that's me
sowieso die kop van Marco. Die kijkt altijd zo moeilijk alsof hij de noten er zelf uit moet drukken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |