Dit is natuurlijk dik vet doorgestoken kaart tussen Ali B en Brace.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Een van die vrouwen die met haar eigen haarkleur zoveel mooier zou zijn. Donker matcht die terracotta-kleur beter.
En wat mij betreft komt er een verbod op het laten meedoen van kandidaten die al een innige band hebben met minimaal 1 coach (ook als ze heel goed zijn).
klok klepelquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:27 schreef Stickertje het volgende:
dacht dat de cokesnuiver de serie uit was geflikkerd?
mooi, die aflevering wil ik zeker niet missenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klok klepel
in december gaat ie uit de serie
je had nog niets gemistquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Er de hele dag al naar uitkijken en net te laat aanschuiven... Jep, that's me
sowieso die kop van Marco. Die kijkt altijd zo moeilijk alsof hij de noten er zelf uit moet drukken.quote:
je edit lijkt beter iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:41 schreef Nexum het volgende:
Verbaast me dat Anouk nog niet draait want neger
quote:
Ze zal wel wat nummers uitwisselen met Anouk denk ikquote:
whehe ja denk het ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zal wel wat nummers uitwisselen met Anouk denk ik
Ik dacht eerlijk gezegd even aan 'dagen'quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:47 schreef iBenny het volgende:
"We zijn een stelletje. Al bijna 9..." Nu komt het.... "maanden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |