weet idd, is nu een streamingdienst geloof ik. Net als Deezer enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Napster? Serieus? Bestaat dat nog of alweer?
Was het dat niet altijd al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet idd, is nu een streamingdienst geloof ik. Net als Deezer enzo
aha ok danquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet idd, is nu een streamingdienst geloof ik. Net als Deezer enzo
euh nee. Napster was downloaden net als Kazaaquote:
Ik ben Nizno ik ben een pot en ben Narcistquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef iBenny het volgende:
Voorstellen met leeftijd en woonplaats is zo ouderwets... Tegenwoordig stel je je voor met religie en geaardheid
Scheer je weg idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Nexum het volgende:
Ze heeft geen uitstraling en niks bijzonders, weg met dat haar
Ze heeft niet zo'n dikke BMW inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef hunter2011 het volgende:
Mooie haren, ze is wel plat geloof ik
nee hoor, ze heeft hele goede billen dacht ik net gezien te hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef hunter2011 het volgende:
Mooie haren, ze is wel plat geloof ik
Iedere downloadsite werkt door de uploads. Alleen heet het nu andersquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee. Napster was downloaden net als Kazaa
Anoouk en Aliquote:
Ali dacht dat hij de enige was.quote:
gaat nog wat worden in the battles waar ze de zangstukjes moeten verdelenquote:
Dat worden bitchfightsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat nog wat worden in the battles waar ze de zangstukjes moeten verdelen
Ze heeft uitgelegd waarom nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Nexum het volgende:
Zeg Sanne schat als je zo positief bent druk dan gewoon
Sanne is eerlijk dat zij hem niets kan bieden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Nexum het volgende:
Zeg Sanne schat als je zo positief bent druk dan gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |