Hoe kom je bij die data?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat registreren kan vaak op zijn vroegst in 2017 en in veel gevallen pas in 2020,tussentijds zitten ze dus in te krappe vluchtelingenkampen waar kinderen niet naar school kunnen, ze niet mogen werken en in veel gevallen het kamp niet eens mogen verlaten zonder toestemming.
Eisen stellen doen al die Nederlandse gelukszoekers ook, dan kun je ook zeggen dat al hun klachten geen problemen zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Problemen. Het zijn fucking gelukszoekers die van alles eisen. Dat zijn geen problemen.
Persoonlijk lijkt het mij stukken beter om illegalen gewoon buiten te flikkeren. Ze zijn illegaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:42 schreef Scorpie het volgende:
Het lijkt me voor de opvang en verwerking van illegale immigranten beter als ze zich in de procedure bevinden waarbij er zicht is op hen door de COA.
illegaal? oh je noemt ze zo omdat je ze geen asielzoeker vindt... nee okquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of je geregistreerd bent. Het lijkt me voor de opvang en verwerking van illegale immigranten beter als ze zich in de procedure bevinden waarbij er zicht is op hen door de COA. Een kamp uitwandelen als illegale niet-geregisteerde immigrant en dan onderdak ergens anders vinden lijkt me je zaak geen goed doen.
'1 iemand', je hebt het over het hoofd van de fucking organisatie die over asielzoekers gaat. DE instantie waarbij je mag verwachten dat ze hun shit op orde hebben, inzicht hebben in de stromen en de verwerking daarvan. Als die iets roepen mag je er toch godverdomme wel vanuit gaan dat ze weten wat ze roepen, of niet somsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:42 schreef Re het volgende:
[..]
dus 1 iemand zegt dit en dus zijn alle asielzoekers overal maar dat.... ja dat is gewoon kleutergedrag, prima verder hoor daar niet van
en ik zie graag de specifieke uitspraak dat alle asielzoekers hoogopgeleid zijn
Ze ZIJN geen asielzoeker, ze zijn illegale immigranten. Asielzoekers horen in het eerste land van de EU aanvraag te doen, doen ze dat niet zijn het illegale immigranten . Dat heb ik niet besloten hè, dat is de EU wet- en regelgeving.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:44 schreef Re het volgende:
[..]
illegaal? oh je noemt ze zo omdat je ze geen asielzoeker vindt... nee ok
Dat zou de uitkomst van hun procedure moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt het mij stukken beter om illegalen gewoon buiten te flikkeren. Ze zijn illegaal.
Zodra iemand hier een asielaanvraag doet is zo iemand niet illegaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze ZIJN geen asielzoeker, ze zijn illegale immigranten. Asielzoekers horen in het eerste land van de EU aanvraag te doen, doen ze dat niet zijn het illegale immigranten .
Ik denk dat hun voorkeur daar ook had gelegen, mits er geen oorlog was geweest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het ze niet bevalt dan blijven ze maar in hun eigen land.
EU-regelgeving die al niet meer gebruikt wordt. Net als dat migranten die keer op keer een ''nee'' te horen gekregen hebben opeens mogen blijven omdat ze 'geworteld' zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze ZIJN geen asielzoeker, ze zijn illegale immigranten. Asielzoekers horen in het eerste land van de EU aanvraag te doen, doen ze dat niet zijn het illegale immigranten . Dat heb ik niet besloten hè, dat is de EU wet- en regelgeving.
Dit gaat slechts voor 1/3e van de asielzoekers op. Slechts 1/3e is namelijk Syrier. De rest komt uit omliggende landen waar geen oorlog is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat hun voorkeur daar ook had gelegen, mits er geen oorlog was geweest.
Maar dit is het punt dus inderdaad wat ik wilde maken, je vlucht je land uit voor oorlog en dan heb je spontaan geen menselijke rechten meer volgens vele Nederlanders, dan mag je niet klagen en moet je maar nemen wat je krijgt, ook al is dat geen bestaan.
En als je dan verder gaat Europa in om er voor te zorgen dat je kinderen op zijn minst een opleiding krijgen en je zelf kan werken en voor je gezin kan zorgen ben je een goudzoeker en ben je verwend en ben je niet realistisch bezig.
Goede bron voor een atheïst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Als ze nou slim zijn voeren ze de sharia nog even in, dan kunnen ze namelijk privacy gewoon afdwingen. En sex met vrouwen. En meer van zulke dingen.
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)inmiddels-de-sharia/
Andere bronnen dan de Telegraaf.quote:
En nog 1. Kijk ze eens gaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, wel mooi dat ineens zelfs het RD als legitieme bron wordt gezien.
ja ja, en we hebben ook besloten er een aantal op te nemen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze ZIJN geen asielzoeker, ze zijn illegale immigranten. Asielzoekers horen in het eerste land van de EU aanvraag te doen, doen ze dat niet zijn het illegale immigranten . Dat heb ik niet besloten hè, dat is de EU wet- en regelgeving.
Wat was jouw vorige nickname ook alweer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het ze niet bevalt dan blijven ze maar in hun eigen land.
Dat doet er toch totaal niet toe?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat was jouw vorige nickname ook alweer?
7000ja die zijn al lang binnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja, en we hebben ook besloten er een aantal op te nemen...
Als je met 'we' op de EU doelt, dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja, en we hebben ook besloten er een aantal op te nemen...
Natuurlijk wel, het RD afserveren omdat het het RD is is een typische Ad Hominem. Je bent overduidelijk van mening dat het RD geen goede bron is, zonder dat je ingaat op de inhoud. Leuk geprobeerd, dat wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is geen ad hominem, maar toch leuk geprobeerd.
Ja klopt, maar weet jij ook waarom?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:48 schreef Geralt het volgende:
Kinderen? Gezin?
Kijk eens om je heen man. Het gros heeft zijn vrouw en kinderen keihard achtergelaten daar.
De inhoud is een mening van een dominee die nergens op slaat want in asielzoekerscentra in Duitsland geldt de Duitse wet en niet de sharia.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het RD afserveren omdat het het RD is is een typische Ad Hominem. Je bent overduidelijk van mening dat het RD geen goede bron is, zonder dat je ingaat op de inhoud. Leuk geprobeerd, dat wel.
Ik heb het waarschijnlijk gemist, maar ik hoor hem niet over 2017 en 2020 praten. Heb je een tijdsfragment?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Andere bronnen dan de Telegraaf.
Maar als je dit kijkt wordt het je allemaal duidelijk uitgelegd.
Je trekt niks in twijfel. Je maakt de bron belachelijk. Althans, dat probeer je, en je faalt erin.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
Ik trek je bron in twijfel.
De opmerking dat "zelfs het RD als legitieme bron wordt gezien" lees je niet als het in twijfel rekken van het RD? Wow.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je trekt niks in twijfel. Je maakt de bron belachelijk.
Mij zie je geen bron gebruiken van partijen waar ik niet in geloof. Als je toch linkt, link dan iets objectiefs ipv dit of de Telegraaf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ad Hominem door een moslima. Altijd mooi.
Lekker fucking boeiend waar ik wel en niet in geloof en welke bronnen ik dan zou mogen gebruiken. Ben je wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mij zie je geen bron gebruiken van partijen waar ik niet in geloof.
Alsof er een bron is waarbij jij op magische wijze opeens zou geloven dat dit zo zou zijn. Je zou er met je eigen neus ingeduwd moeten worden voordat je erkent dat je fout zou zitten.quote:Als je toch linkt, link dan iets objectiefs ipv dit of de Telegraaf.
Je linkt naar een dominee. Datgene waar je half op kotst. Hypocriet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker fucking boeiend waar ik wel en niet in geloof en welke bronnen ik dan zou mogen gebruiken. Ben je wel helemaal lekker?
[..]
Alsof er een bron is waarbij jij op magische wijze opeens zou geloven dat dit zo zou zijn. Je zou er met je eigen neus ingeduwd moeten worden voordat je erkent dat je fout zou zitten.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk gemist, maar ik hoor hem niet over 2017 en 2020 praten. Heb je een tijdsfragment?
Nee. Jij faalt. Zoek even naar een objectieve bron. Ik weet dat het te vinden is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je trekt niks in twijfel. Je maakt de bron belachelijk. Althans, dat probeer je, en je faalt erin.
Haha, wat? Waarom zou ik op dominee's kotsen? Omdat ik atheïst ben? Misschien dat in jouw zo geliefde religie er haat gepredikt wordt jegens andersdenken of gelovigen van een andere stroming, zo rol ik niet, dus het slaat echt als een tang op een varken wat je allemaal roept.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je linkt naar een dominee. Datgene waar je half op kotst. Hypocriet.
Nou, het is hier behoorlijk stormig. Ik wilde net wat donuts gaan halen maar laat maar zitten.quote:
Geen zin on te zoeken naar een van je blabla quotes.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, wat? Waarom zou ik op dominee's kotsen? Omdat ik atheïst ben? Misschien dat in jouw zo geliefde religie er haat gepredikt wordt jegens andersdenken of gelovigen van een andere stroming, zo rol ik niet, dus het slaat echt als een tang op een varken wat je allemaal roept.
Oke, dus de Turkse en Griekse bureaucratie waarin mensen zich pas over 1.5 jaar mogen registreren is reden om mensen hier maar alles te geven wat ze willen omdat ze dingen eisen? Of hoe moet ik die stelling precies zien?quote:
Waarschijnlijk niet, want alleen het RD rept er over.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Jij faalt. Zoek even naar een objectieve bron. Ik weet dat het te vinden is.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen zin on te zoeken naar een van je blabla quotes.
Maar nee. Zo rol jij niet nee. Grote bek hier, op straat ren je weg. zo rol jij.
Waarom zou je een bron serieus nemen die dit soort teksten publiceert?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, wat? Waarom zou ik op dominee's kotsen? Omdat ik atheïst ben? Misschien dat in jouw zo geliefde religie er haat gepredikt wordt jegens andersdenken of gelovigen van een andere stroming, zo rol ik niet, dus het slaat echt als een tang op een varken wat je allemaal roept.
quote:De muziek is nogal experimenteel, soms mysterieus, vaak wat dromerig, soms meer opzwepend. Wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze horen bij een wereld die los is van God. We moeten goed beseffen dat de wereld ons telkens wil verleiden om onze aandacht te richten op andere dingen dan Christus en onze toekomst met Hem. Dubstep is daarin niet anders.
quote:En ja, je kon er op wachten: het laatste nieuws rond Boer zoekt vrouw is dat sommige boeren juist een man zoeken. Bij boer Willem mochten onlangs drie kerels logeren: Jacob, Jurjen en Klaas. Hij denkt dat de heren zich goed zullen vermaken op zijn bedrijf, vertelt de website.
Zo worden wekelijks 4 miljoen mensen gehersenspoeld in een duivelse strategie het huwelijk te ondermijnen. Eerst door kijkers wijs te maken dat je de beste levenspartner vindt via een soort ratrace en daarna door de indruk te wekken dat het volstrekt normaal is dat je als man een andere man zoekt om je leven mee te delen.
Dat je niet kan verwachten dat mensen jaren wachten (zelfs maanden is al te veel) met het opbouwen van een bestaan en in de tussen tijd in overvolle opvangcentra's zitten (vele hebben ruimte voor 500 mensen en er zitten er 10.000den) waar ze geen medische hulp krijgen, waar kinderen niet naar school kunnen, waar mensen niet kunnen werken, waar 1 toilet is per 50 mensen en ze dus hele dagen, dag in dag uit moeten verblijven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, dus de Turkse en Griekse bureaucratie waarin mensen zich pas over 1.5 jaar mogen registreren is reden om mensen hier maar alles te geven wat ze willen omdat ze dingen eisen? Of hoe moet ik die stelling precies zien?
Hij is toch ook een goudzoeker? Hij zoekt een land waar zijn vrouw gratis kan worden geholpen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat je niet kan verwachten dat mensen jaren wachten (zelfs maanden is al te veel) met het opbouwen van een bestaan en in de tussen tijd in overvolle opvangcentra's zitten (vele hebben ruimte voor 500 mensen en er zitten er 10.000den) waar ze geen medische hulp krijgen, waar kinderen niet naar school kunnen, waar mensen niet kunnen werken, waar 1 toilet is per 50 mensen en ze dus hele dagen, dag in dag uit moeten verblijven.
De man waar ik het over had eerder, zijn vrouw is chronisch ziek, ze kan de oversteek dus niet maken, hij probeert naar Zweden te komen waar ze weten dat zijn vrouw dan met het vliegtuig mag komen en de medische hulp krijgt die ze nodig heeft.
Hoe moet voor hem zijn om als een goudzoeker bestempeld te worden en ook als zodanig behandeld te worden?
Als ik zo zou redeneren zou de islam en het christendom beiden niet serieus te nemen zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom zou je een bron serieus nemen die dit soort teksten publiceert?
[..]
[..]
Huh? Ik heb het over de bron die wordt aangehaald.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik zo zou redeneren zou de islam en het christendom beiden niet serieus te nemen zijn.
Nee gekkie. Ik ben persoonlijk aan het doen. Ligt echt niet aan zijn bron.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom zou je een bron serieus nemen die dit soort teksten publiceert?
[..]
[..]
Ben je dan al een goudzoeker? Als je je vrouw wil redden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is toch ook een goudzoeker? Hij zoekt een land waar zijn vrouw gratis kan worden geholpen.
Gaat ze dood als ze niet geholpen wordt? Hij kan zelf het geld niet verzamelen voor de operatie in land van herkomst?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben je dan al een goudzoeker? Als je je vrouw wil redden?
Dan is de drempel om een goudzoeker te zijn wel heel erg laag.
Oh, de Koran en de Bijbel zijn geen bron.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Huh? Ik heb het over de bron die wordt aangehaald.
Waar the fuck heb je het over? Je haalt de RD aan als bron. Ik vraag me af waarom je het RD in godsnaam serieus zou nemen als ze teksten zoals hierboven aanhalen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, de Koran en de Bijbel zijn geen bron.
Ja (ze heeft borstkanker) en nee, maar dat laatste kan je zelf ook wel bedenken lijkt mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat ze dood als ze niet geholpen wordt? Hij kan zelf het geld niet verzamelen voor de operatie in land van herkomst?
je wilt er maar al te graag een definitie aan geven ter bevestiging van je eigen ongenoegen. Wilde trouwens ook nog steeds een antwoord op het feit dat de CAO directeur gezegd heeft dat alle vluchtelingen chirurgen zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je met 'we' op de EU doelt, dan heb je gelijk.
Omdat het een interview is met iemand? Je bent normaal altijd van de nuance maar zodra er in een bron iets instaat waar je het niet mee eens bent wil je gelijk de hele bron invalideren, hoe gemakkelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je het over? Je haalt de RD aan als bron. Ik vraag me af waarom je het RD in godsnaam serieus zou nemen als ze teksten zoals hierboven aanhalen.
Je bron is kut. Klaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het een interview is met iemand? Je bent normaal altijd van de nuance maar zodra er in een bron iets instaat waar je het niet mee eens bent wil je gelijk de hele bron invalideren, hoe gemakkelijkals we die lijn doortrekken naar de Koran en de Bijbel kunnen we die twee boekjes ook direct de prullenbak ingooien, dus ik neem aan dat je bij deze ook atheïst bent geworden?
Dat mag je vinden, maar zonder onderbouwing kom je nu als een Downie over. Ben je een Downie Stimorolletje?quote:
Ik kan mij voorstellen dat een dergelijke bron niet geheel geloofwaardig overkomt, zeker gezien er geen andere onafhankelijke ondersteunende bronnen zijn te vinden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het een interview is met iemand? Je bent normaal altijd van de nuance maar zodra er in een bron iets instaat waar je het niet mee eens bent wil je gelijk de hele bron invalideren, hoe gemakkelijkals we die lijn doortrekken naar de Koran en de Bijbel kunnen we die twee boekjes ook direct de prullenbak ingooien, dus ik neem aan dat je bij deze ook atheïst bent geworden?
Dat is een afspraak tussen wat landen, niet iets waar die vluchtelingen zelf aan gebonden zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het zijn ook in Duitsland of Oostenrijk al geen asielzoekers meer. De afspraak is dat men zich in het eerste land waar ze binnen komen zich laten registreren. Vanaf dan kunnen ze asiel in een ander land aanvragen en zijn ze asielzoekers ja.
In Duitsland en Oostenrijk zijn het gewoon illegale asielzoekers/migranten, want het overgrote deel heeft zich niet laten registreren. Dus ze zijn illegaal. Meer kan je daar niet van maken.
Ben je wel lekker? Mensen uit Syrië gelijk stellen met hondenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Min hond slaapt overal, vanochtend op een stretcher in een tentMaar die is dan ook keurig opgevoed en past zich gemakkelijk aan
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |