abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156560804
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zijn ook niet allemaal mensen die dezelfde taal spreken of zelfs uit dezelfde regio komen, er zit van alles door elkaar, van allerhande sub Sahara landen tot mensen uit het midden oosten, en van Azie tot de Balkan. Dat dat problemen gaat opleveren is wel te verwachten.
Maar is dat ook zo?
Niet dat ik je niet geloof maar zijn er cijfers bekend of gegevens over alle mensen die nu ons land binnenkomen?
Want ik heb het idee dat dit er nauwelijks is.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_156560874
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:22 schreef WRH het volgende:

[..]

Maar is dat ook zo?
Niet dat ik je niet geloof maar zijn er cijfers bekend of gegevens over alle mensen die nu ons land binnenkomen?
Want ik heb het idee dat dit er nauwelijks is.
Volgens de berichtgeving gaat het in AZC's regelmatig mis, en dan zijn er meestal Afghanen en Albanezen bij betrokken, ook heb ik al meerdere keren gelezen over vechtpartijen tussen met name Syriers en Eritreeers. Sommige bevolkingsgroepen liggen elkaar dus duidelijk niet zo.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156560915
En vechten hun oorlogen dus gewoon hier verder uit. Dat is toch bizar? Als je claimt juist vanwege diezelfde oorlogen te vluchten naar een betere leefomgeving?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 22:36:24 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156561168
Worden er nou weer berichten verwijderd hier?

Afijn, zullen wel zien hoe zich dat de komende dagen gaat ontwikkelen in dat Nijmeegse kamp. Als het goed is dan is het nog lang niet vol, moeten er 3.000 komen uiteindelijk.
pi_156561265
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Worden er nou weer berichten verwijderd hier?
Ja, het hoeft hier niet over andere users te gaan die niet in dit topic zitten.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 22:43:37 #57
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156561327
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, het hoeft hier niet over andere users te gaan die niet in dit topic zitten.
Okee, no problemo.
pi_156561674
Wat er hier wel even vergeten wordt, is dat er meer personen binnenkomen dan alleen oorlogsvluchtelingen uit Syrie.
De homohaters liggen daar met "homo-vluchtelingen" uit Kongo en Nigeria. Reis je duizenden kilometers naar veilig homovriendelijk Nederland, lig je samen met die idioten op een stretcher...

Een kruitvat van diverse culturen en stromingen, niets alleen mensen uit Syrië.

Om nog maar te zwijgen over de groep die op de vlucht is voor de IS en Boko Haram...
pi_156561798
quote:
Die vrouw in het begin staat daar gewoon met mooi roze gelakte nagels te klagen over de opvang.
Godverdomme. Rot op :')
pi_156561844
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef karton2 het volgende:

[..]

Die vrouw in het begin staat daar gewoon met mooi roze gelakte nagels te klagen over de opvang.
Wat is er nou weer mis met nagellak? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156561848

Langzaam internet, 5 minuten lopen naar de douches, enz.
pi_156561921
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef deedeetee het volgende:
Als de echtgenoot niet bij zijn vrouw en kinderen kan slapen maar met andere mannen 1 kamer moet delen
Hah
pi_156562502
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Op zich niks natuurlijk.
Staan mekkeren dat het allemaal zo slecht is waar ze tijdelijk moeten wonen komt allemaal wat verwend over.
pi_156562507
Ze mogen blij zijn met wat ze krijgen en ze zijn veilig.

Helaas maken veel van die lui het niet meer veilig.
Corporate translator
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 23:40:11 #65
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156562528
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef karton2 het volgende:

[..]

Het stinkt er naar hout? Echt?! Wat een verschrikkelijk leven moet je dan hebben. :'(
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156562549
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 23:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het stinkt er naar hout? Echt?! Wat een verschrikkelijk leven moet je dan hebben. :'(
"dadelijk breken mijn mooi gelakte nageltjes nog af! :'( "
pi_156566217
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:07 schreef okedoei het volgende:
Ook nog eisen gaan stellen :')
Gelukszoekers, niks vluchtelingen.
Hoe staat de wind vandaag?
pi_156566230
Deze mensen hadden vast ook foto's bij zich van luxere oorden net als de 'vluchtelingen' in de Ardennen

http://www.metronieuws.nl(...)-om-ontbrekende-luxe

Volgens staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) hadden de asielzoekers foto's van een luxer oord bij zich. „Dit getuigt van ondankbaarheid en een gebrek aan respect. Er zijn natuurlijk grenzen aan onze gastvrijheid", zegt hij in een reactie

_O-
pi_156566285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik heb al een belpoging gewaagd maar ga haar morgen zeker even bellen, misschien hebben ze 24/7 beveiliging...
En wie gaat ONZE meisjes en vrouwen beschermen? Ze wanen zich in een snoepwinkel met zoveel loslopende schoonheden.
pi_156566642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:07 schreef WRH het volgende:
Wat een gezeur telkens over veiligheid. Dat zijn ze toch zelf, onderling de vluchtelingen!
Ik begrijp dat gewoon niet en probeer mij voor te stellen dat wij hier, in NL, in een oorlogssituatie komen en dat 'men' wegvlucht.
Dan kom je in een ander land, op een ander continent en dan 'ontdek' je dat er nog een heleboel andere Nederlanders zijn.
En dan begin je opeens te gillen dat je vrouwen verkracht worden en dat het onveilig is?
Over je medelanders die ook op de vlucht zijn?
Dat klopt toch niet, wat voor lui zijn dat dan?
Kan iemand dit uitleggen, want ik begrijp het echt oprecht niet. Als je op de vlucht bent en met jou tig andere medelanders, dan ben je toch alleen maar blij dat je onder gelijke geesten bent waar je dezelfde taal kunt spreken en uit hetzelfde land komt, dan hoef je toch niet bang te zijn voor geweld en verkrachting?
Een van de migranten legde het zo uit: waar ik woon, daar heerst de sharia. Ze nemen dus alle sociale ziektes met zich mee en vrouwen verkrachten & verachten is daar onderdeel van.

Zet alle "vluchtelingen" in tentenkampen, met de verzekering dat dit minstens een jaar duren zal, en de tamtam zal thuis melden dat de vakanties met geld toe niet bestaan. Ik vraag me trouwens af, waarom ze denken dat ze hier echt direct in mooie huizen met gratis geld terecht zouden komen, zoals ze voorgespiegeld zou zijn.

Naar Duitsland lopen is niet zo'n eind vanuit Nijmegen. Zijn ze daar al aangekomen?
pi_156566746
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef vipergts het volgende:

[..]

Met een strenge winter en 10 onder 0 wel. Al begrijp ik ze wel er is ze natuurlijk door de smokkelaars vertelt dat een een ingericht huis beschikbaar is bij aankomst
En dat was er ook voor een deel, en die hebben natuurlijk foto's gestuurd van hun huis. Sneu dat die huizen nu op zijn. Overigens kunnen ze dat op hun vingers natellen als ze naar een zo dichtbevolkt land als Nederland gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Loekie1 op 03-10-2015 09:31:44 ]
pi_156566747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 23:39 schreef karton2 het volgende:

[..]

Op zich niks natuurlijk.
Staan mekkeren dat het allemaal zo slecht is waar ze tijdelijk moeten wonen komt allemaal wat verwend over.
..en ze heeft haar haar blauw geverfd... Oh wat een armoe..!
pi_156566894
Als je duizenden euro's kan betalen voor de overtocht kan je vast ook wel zelf een tent kopen.
pi_156566899
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat er mis mee is, is dat het niet eens alleen nagellak is, maar als je goed kijkt zelfs de 'hippe' nep nagels die je om de zoveel tijd nieuw moet bijwerken en deze zijn in uitstekende (nieuwe) kwaliteit. Je bent vluchteling maar hebt wel geld voor het op laten zetten van 10 fake nagels in een hip kleurtje?
Ja echt prioriteit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')