Maar is dat ook zo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zijn ook niet allemaal mensen die dezelfde taal spreken of zelfs uit dezelfde regio komen, er zit van alles door elkaar, van allerhande sub Sahara landen tot mensen uit het midden oosten, en van Azie tot de Balkan. Dat dat problemen gaat opleveren is wel te verwachten.
Volgens de berichtgeving gaat het in AZC's regelmatig mis, en dan zijn er meestal Afghanen en Albanezen bij betrokken, ook heb ik al meerdere keren gelezen over vechtpartijen tussen met name Syriers en Eritreeers. Sommige bevolkingsgroepen liggen elkaar dus duidelijk niet zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:22 schreef WRH het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo?
Niet dat ik je niet geloof maar zijn er cijfers bekend of gegevens over alle mensen die nu ons land binnenkomen?
Want ik heb het idee dat dit er nauwelijks is.
Ja, het hoeft hier niet over andere users te gaan die niet in dit topic zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Worden er nou weer berichten verwijderd hier?
Okee, no problemo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het hoeft hier niet over andere users te gaan die niet in dit topic zitten.
Die vrouw in het begin staat daar gewoon met mooi roze gelakte nagels te klagen over de opvang.quote:
Wat is er nou weer mis met nagellak?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die vrouw in het begin staat daar gewoon met mooi roze gelakte nagels te klagen over de opvang.
Godverdomme. Rot op
Hahquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef deedeetee het volgende:
Als de echtgenoot niet bij zijn vrouw en kinderen kan slapen maar met andere mannen 1 kamer moet delen
Op zich niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met nagellak?
Het stinkt er naar hout? Echt?! Wat een verschrikkelijk leven moet je dan hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die vrouw in het begin staat daar gewoon met mooi roze gelakte nagels te klagen over de opvang.
Godverdomme. Rot op
"dadelijk breken mijn mooi gelakte nageltjes nog af!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het stinkt er naar hout? Echt?! Wat een verschrikkelijk leven moet je dan hebben.
Hoe staat de wind vandaag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:07 schreef okedoei het volgende:
Ook nog eisen gaan stellen
Gelukszoekers, niks vluchtelingen.
En wie gaat ONZE meisjes en vrouwen beschermen? Ze wanen zich in een snoepwinkel met zoveel loslopende schoonheden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb al een belpoging gewaagd maar ga haar morgen zeker even bellen, misschien hebben ze 24/7 beveiliging...
Een van de migranten legde het zo uit: waar ik woon, daar heerst de sharia. Ze nemen dus alle sociale ziektes met zich mee en vrouwen verkrachten & verachten is daar onderdeel van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:07 schreef WRH het volgende:
Wat een gezeur telkens over veiligheid. Dat zijn ze toch zelf, onderling de vluchtelingen!
Ik begrijp dat gewoon niet en probeer mij voor te stellen dat wij hier, in NL, in een oorlogssituatie komen en dat 'men' wegvlucht.
Dan kom je in een ander land, op een ander continent en dan 'ontdek' je dat er nog een heleboel andere Nederlanders zijn.
En dan begin je opeens te gillen dat je vrouwen verkracht worden en dat het onveilig is?
Over je medelanders die ook op de vlucht zijn?
Dat klopt toch niet, wat voor lui zijn dat dan?
Kan iemand dit uitleggen, want ik begrijp het echt oprecht niet. Als je op de vlucht bent en met jou tig andere medelanders, dan ben je toch alleen maar blij dat je onder gelijke geesten bent waar je dezelfde taal kunt spreken en uit hetzelfde land komt, dan hoef je toch niet bang te zijn voor geweld en verkrachting?
En dat was er ook voor een deel, en die hebben natuurlijk foto's gestuurd van hun huis. Sneu dat die huizen nu op zijn. Overigens kunnen ze dat op hun vingers natellen als ze naar een zo dichtbevolkt land als Nederland gaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Met een strenge winter en 10 onder 0 wel. Al begrijp ik ze wel er is ze natuurlijk door de smokkelaars vertelt dat een een ingericht huis beschikbaar is bij aankomst
..en ze heeft haar haar blauw geverfd... Oh wat een armoe..!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:39 schreef karton2 het volgende:
[..]
Op zich niks natuurlijk.
Staan mekkeren dat het allemaal zo slecht is waar ze tijdelijk moeten wonen komt allemaal wat verwend over.
Wat er mis mee is, is dat het niet eens alleen nagellak is, maar als je goed kijkt zelfs de 'hippe' nep nagels die je om de zoveel tijd nieuw moet bijwerken en deze zijn in uitstekende (nieuwe) kwaliteit. Je bent vluchteling maar hebt wel geld voor het op laten zetten van 10 fake nagels in een hip kleurtje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met nagellak?
Er zijn een fuckload aan mede-Nederlanders waarbij ik het geen prettig idee vind te moeten slapen, zonder dat ik me dmv een slot van hen zou af kunnen sluiten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:07 schreef WRH het volgende:
Wat een gezeur telkens over veiligheid. Dat zijn ze toch zelf, onderling de vluchtelingen!
Ik begrijp dat gewoon niet en probeer mij voor te stellen dat wij hier, in NL, in een oorlogssituatie komen en dat 'men' wegvlucht.
Dan kom je in een ander land, op een ander continent en dan 'ontdek' je dat er nog een heleboel andere Nederlanders zijn.
En dan begin je opeens te gillen dat je vrouwen verkracht worden en dat het onveilig is?
Over je medelanders die ook op de vlucht zijn?
Dat klopt toch niet, wat voor lui zijn dat dan?
Kan iemand dit uitleggen, want ik begrijp het echt oprecht niet. Als je op de vlucht bent en met jou tig andere medelanders, dan ben je toch alleen maar blij dat je onder gelijke geesten bent waar je dezelfde taal kunt spreken en uit hetzelfde land komt, dan hoef je toch niet bang te zijn voor geweld en verkrachting?
Maar die Nederlanders zijn wel de mensen die dit alles bekostigen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:54 schreef Re het volgende:
Met de Nederlander als raskankeraar integreren ze toch redelijk rap
Ook als je als vluchteling huis en haard hebt achtergelaten en als zielig hoopje mens ergens in een onbekend land word opgevangen met voeding, woonruimte en kleding?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er zijn een fuckload aan mede-Nederlanders waarbij ik het geen prettig idee vind te moeten slapen, zonder dat ik me dmv een slot van hen zou af kunnen sluiten.
Het zou natuurlijk al een slok op een borrel kunnen schelen door alleen gezinnen op te nemen? En niet de gelukszoekers die vaak bestaan uit alleenstaande mannen met wellicht gezinnen? Maar die om zelf beter van te worden hun gezinnen in een oorlogsgebied laten stikken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als jij een echte oorlogsvluchtelingen bent Dank je god/Allah op je blote knieën dat er barmhartige regeringen zijn die er alles aan doen zodat jij s'nachts kan slapen zonder bang te zijn voor oorlog/bommen/moordpartijen.
Maarja....economische vluchtelingen hebben natuurlijk genoeg te eisen
Serieus! De mannen die meevluchten zijn niet ineens allemaal engeltjes die kumbaya zingen, puur omdat ze ook op de vlucht zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:00 schreef WRH het volgende:
[..]
Ook als je als vluchteling huis en haard hebt achtergelaten en als zielig hoopje mens ergens in een onbekend land word opgevangen met voeding, woonruimte en kleding?
Serieus?
Als je werkelijke nood hebt wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Serieus! De mannen die meevluchten zijn niet ineens allemaal engeltjes die kumbaya zingen, puur omdat ze ook op de vlucht zijn
Opportunisten blijven opportunisten. Natuurlijk slaap ik liever niet met die figuren in (min of meer) 1 ruimte.
Dus ik vlucht voor o.a. random seksueel geweld, naar een plek, waar ik alsnog blootsta aan oa random seksueel geweld?quote:
Vooral verder lopen. Men heeft toch al zo goed bedacht waar je het beste kan wonen. Dat klinkt dan niet meer echt als vluchteling.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dus ik vlucht voor o.a. random seksueel geweld, naar een plek, waar ik alsnog blootsta aan random seksueel geweld?
Ja, dan loop ik wel een stukje verder ja.
Je veilig willen stellen voor seksueel geweld klinkt niet als een vluchteling voor je?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vooral verder lopen. Men heeft toch al zo goed bedacht waar je het beste kan wonen. Dat klinkt dan niet meer echt als vluchteling.
Dat is het grootste probleem niet volgens mij. Die groep in Nijmegen had het daar ook niet over. Het is voor iedereen de zeilen bijzetten. Als vluchteling moet je maar accepteren dat je in een tent slaapt. Als dat te moeilijk is ga je maar ergens anders een slaapplek regelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je veilig willen stellen voor seksueel geweld klinkt niet als een vluchteling voor je?
Ok... :s
Een tent met stapelbedden is niet sober?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:43 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Waarom komt de regering niet met richtlijnen voor sobere opvang, kunnen ze goodwill krijgen bij de bevolking.
Sober is niet slecht. Wat moet je meer verwachten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een tent met stapelbedden is niet sober?
oh natuurlijk en het enige wat men mag doen is alles accepteren die ondankbare, honden, varkens, tuig, en weet ik veel wat zo nog meer worden genoemd door de verhevenenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar die Nederlanders zijn wel de mensen die dit alles bekostigen.
Dat roep ik niet. Ik ben voor opvangen van mensen in nood. Maar mensen moeten niet gaan klagen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:26 schreef Re het volgende:
[..]
oh natuurlijk en het enige wat men mag doen is alles accepteren die ondankbare, honden, varkens, tuig, en weet ik veel wat zo nog meer worden genoemd door de verhevenen
moeten?, dus zeuren over wat basale rechten is uit den boze, stel je voor anders ben je gelukszoekerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat roep ik niet. Ik ben voor opvangen van mensen in nood. Maar mensen moeten niet gaan klagen.
Welke basale rechten? Men vlucht toch voor iets? Men krijgt toch opvang? In werkelijkheid is dit ons probleem niet eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:29 schreef Re het volgende:
[..]
moeten?, dus zeuren over wat basale rechten is uit den boze, stel je voor anders ben je gelukszoeker
ja men krijgt opvang, niet ideaal maar hey, bek houden dom varken want meer denken we niet van jequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Welke basale rechten? Men vlucht toch voor iets? Men krijgt toch opvang? In werkelijkheid is dit ons probleem niet eens.
Wat versta jij dan onder een basaal recht? Een center parcs park confisceren en ze daar in stoppen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:29 schreef Re het volgende:
[..]
moeten?, dus zeuren over wat basale rechten is uit den boze, stel je voor anders ben je gelukszoeker
Niet ideaal.....? Nee. Dat kan ook moeilijk als je ineens zoveel mensen over de vloer krijgt. En als mensen dan ook nog gaan zeuren......quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja men krijgt opvang, niet ideaal maar hey, bek houden dom varken want meer denken we niet van je
ik weet niet precies wat de reden wat en of dit in de ogen van de barmhartige nederlander een valide reden is, je bek zul je houdenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder een basaal recht? Een center parcs park confisceren en ze daar in stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |