abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156570531
Het lastige is dat het bijna lijkt alsof je als asielzoeker beter in vreemdelingendetentie kan geraken dan in een normale opvang.... Geen deur, geen verwarming en 8 mensen op 1 kamer is natuurlijk gewoon niet echt tof.
pi_156570543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:22 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom het wegzetten als racistisch of xenofobe figuren iemand monddood zou maken.
"Ik vermoed dat jij Hitler een fantastische man vond, maar dat doet niks af aan je mening".

Je snapt zelf niet hoe die redenatie iemand kan beschadigen?
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:24:12 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156570558
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zoek op alle drie die woorden in dit topic en je bent WEDEROM de eerste die die woorden gebruikt. Blijf vooral jezelf zo voor schut zetten.
excuus, jij kunt de weggehaalde posts niet zien waar dit soort taal werd gebezigd, dat er dan wat van mij blijft staan Was als reactie op die posts voordat ze gedelete werden. Maar je denigrerende referenties naar chirurgen Is batuurlijk helemaal top
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156570568
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zoek op alle drie die woorden in dit topic en je bent WEDEROM de eerste die die woorden gebruikt, ik gebruik ze namelijk niet. Blijf vooral jezelf zo voor schut zetten.
:')

En je hebt het bekende Scorpio-dolgedraaide-50-minuten. Veel plezier er mee man, erg proper
pi_156570573
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:22 schreef Fides het volgende:
Het lastige is dat het bijna lijkt alsof je als asielzoeker beter in vreemdelingendetentie kan geraken dan in een normale opvang.... Geen deur, geen verwarming en 8 mensen op 1 kamer is natuurlijk gewoon niet echt tof.
Dit zijn dan ook geen asielzoekers, aangezien ze een stuk of 5 a 6 veilige Westerse landen zijn door gekomen alvorens hier te komen. Het zijn immigranten.
pi_156570582
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:04 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nou als de bommen me om de oren vliegen zou ik blij zijn als ik in ieder geval veilig was.
En zodra dat moment gepasseerd is ga je andere dingen willen.
pi_156570594
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:24 schreef Re het volgende:

[..]

excuus, jij kunt de weggehaalde posts niet zien waar dit soort taal werd gebezigd, dat er dan wat van mij blijft staan Was als reactie op die posts voordat ze gedelete werden. Maar je denigrerende referenties naar chirurgen Is batuurlijk helemaal top
Beetje herkauwd wel.
pi_156570596
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:24 schreef Re het volgende:

[..]

Die 'denigrerende' opmerking is dezelfde opmerking als die de COA baas ons op de mouw spelde 2 weken geleden: er zouden uitsluitend hoogopgeleide immigranten hierheen komen die onze economie zouden versterken. Begrijp ik uit jouw woorden dat deze man gelogen heeft? Of vind je dat deze man ook denigrerend was over de immigranten die hierheen kwamen door ze consequent weg te zetten als hoogopgeleid?
pi_156570597
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit zijn dan ook geen asielzoekers, aangezien ze een stuk of 5 a 6 veilige Westerse landen zijn door gekomen alvorens hier te komen. Het zijn immigranten.
Helaas ziet de politiek dat niet in. Vluchtelingen worden in onze samenleving best wel in de watten gelegd. Gratis opvang, daarna uitkering en voorrang op een huurwoning.
pi_156570598
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En zodra dat moment gepasseerd is ga je andere dingen willen.
Ja, maar dan ben je geen vluchteling meer, maar een migrant
pi_156570604
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

"Ik vermoed dat jij Hitler een fantastische man vond, maar dat doet niks af aan je mening".

Je snapt zelf niet hoe die redenatie iemand kan beschadigen?
Natuurlijk niet, als iemand iets schrijft kan die persoon alleen door zijn eigen schrijfsels beschadigd worden. Een ander kan wel domme teksten schrijven en iemand proberen te beledigen maar die maakt alleen zichzelf belachelijk.
pi_156570617
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, als iemand iets schrijft kan die persoon alleen door zijn eigen schrijfsels beschadigd worden. Een ander kan wel domme teksten schrijven en iemand proberen te beledigen maar die maakt alleen zichzelf belachelijk.
Oké. Volkert.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:28:12 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156570633
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Deze migranten hebben inderdaad al prima door dat je in Nederland flink kan zeiken, en dat het vaak helpt ook.

Ze zijn niet voor niets duizenden kilometers gereisd. Dat huis en die uitkering komen vanzelf, in die zin houden we het probleem, als Nederland, zelf in stand.
Maar een huis en inkomen is toch ook een eerste levensbehoefte? Waarom denken dat deze mensen geen onderdak en inkomen verdienen? Nee, ze willen niet jarenlang met 10.000 in een tentenkamp zitten waar ruimte is voor 500 mensen, waar geen elektra of stromend water is de helft van de tijd, waar je niet mag werken en waar kinderen niet naar school kunnen.

Waarom vinden mensen het zo vreemd dat ze dan liever naar een land gaan waar ze wel een menswaardig bestaan kunnen hebben, zoals ze dat gewend waren voor er oorlog uitbrak.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156570636
quote:

[..]

Omdat ze er voor kiezen om hier asiel aan te vragen ipv in Duitsland of Oostenrijk zijn het geen asielzoekers meer?
pi_156570641
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oké. Volkert.
Dank je voor het uitstekende voorbeeld.
pi_156570651
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:26 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ja, maar dan ben je geen vluchteling meer, maar een migrant
Ik doelde op Maslow. Behoeften hebben, dingen verlangen. Weet je wel.
pi_156570669
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik doelde op Maslow. Behoeften hebben, dingen verlangen. Weet je wel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ja, je mag zoveel wensen en eisen hebben, maar dat betekent niet dat die op korte termijn ook reëel zijn.
pi_156570670
quote:

[..]

Daarom breiden wij de EU en als gevolg de grenzen zo graag uit, dan is de ellende verder van huis. En dan begrijpt de burger niet waarom Brussel Turkije bij de EU wilt :s)
Sta jij achter je posting? Is dat jouw mening want ik lees die koek wel vaker en dat is wel typisch asociaal rijkeluis gepraat wat wij west Europa prediken.
pi_156570672
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar een huis en inkomen is toch ook een eerste levensbehoefte? Waarom denken dat deze mensen geen onderdak en inkomen verdienen? Nee, ze willen niet jarenlang met 10.000 in een tentenkamp zitten waar ruimte is voor 500 mensen, waar geen elektra of stromend water is de helft van de tijd, waar je niet mag werken en waar kinderen niet naar school kunnen.

Waarom vinden mensen het zo vreemd dat ze dan liever naar een land gaan waar ze wel een menswaardig bestaan kunnen hebben, zoals ze dat gewend waren voor er oorlog uitbrak.
Het is niet vreemd dat ze naar een land gaan waar het leven het makkelijkst is. Dat kan ik me ook voorstellen dat je dat doet. Maar het is toch niet vreemd dat mensen dat niet willen. Dat de meeste landen dat ook niet toestaan.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:30:32 #220
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156570677
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die 'denigrerende' opmerking is dezelfde opmerking als die de COA baas ons op de mouw spelde 2 weken geleden: er zouden uitsluitend hoogopgeleide immigranten hierheen komen die onze economie zouden versterken. Begrijp ik uit jouw woorden dat deze man gelogen heeft? Of vind je dat deze man ook denigrerend was over de immigranten die hierheen kwamen door ze consequent weg te zetten als hoogopgeleid?
een chirurg mag niet zeuren over privacy van zijn vrouw en kinderen? En verder boeIt het niet zo veel eigenlijk, er komt genoeg binnen vanuit andere landen. Het wordt wat vermoeiend
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156570683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik wil ook binnen 48 uur een Ferrari met gouden stoelen, maar erg realistisch is het niet om te denken dat ik dat binnen 2 dagen ga krijgen. Daarnaast gaat het hier om mensen die na 1(!) blik op een kamp direct rechtsomkeert maakten, zonder er een voet binnen te hebben gezet. Dat is van een andere orde, denk je niet?

quote:
Pardon? Je gaat toch niet met droge ogen beweren dat de tentenkampen die je hierboven ziet mensonwaardig zijn?
pi_156570701
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:30 schreef Re het volgende:

[..]

een chirurg mag niet zeuren over privacy van zijn vrouw en kinderen? En verder boeIt het niet zo veel eigenlijk, er komt genoeg binnen vanuit andere landen. Het wordt wat vermoeiend
Geconfronteerd worden met bullshituitspraken die door dit soort lui als de COA baas zijn gedaan is inderdaad vermoeiend. Dat maakt namelijk de verdediging van de komst van deze immigranten nogal lastig.
pi_156570721
Als ze nou slim zijn voeren ze de sharia nog even in, dan kunnen ze namelijk privacy gewoon afdwingen. En sex met vrouwen. En meer van zulke dingen.

http://nieuws.tpo.nl/2015(...)inmiddels-de-sharia/
pi_156570723
quote:

[..]

Dit zijn dan ook geen asielzoekers, aangezien ze een stuk of 5 a 6 veilige Westerse landen zijn door gekomen alvorens hier te komen. Het zijn illegale immigranten.
Fixed. Geen dank. Oprotten met dat volk.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156570729
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Helaas ziet de politiek dat niet in. Vluchtelingen worden in onze samenleving best wel in de watten gelegd. Gratis opvang, daarna uitkering en voorrang op een huurwoning.
Ben je jaloers op mensen die in een tentenkamp moeten wonen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')