abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:34:12 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156570737
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geconfronteerd worden met bullshituitspraken die door dit soort lui als de COA baas zijn gedaan is inderdaad vermoeiend. Dat maakt namelijk de verdediging van de komst van deze immigranten nogal lastig.
ja en ze lollig steeds zo blijven noemen Is net zo constructief kleutergedrag
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:35:35 #227
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156570760
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wil ook binnen 48 uur een Ferrari met gouden stoelen, maar erg realistisch is het niet om te denken dat ik dat binnen 2 dagen ga krijgen. Daarnaast gaat het hier om mensen die na 1(!) blik op een kamp direct rechtsomkeert maakten, zonder er een voet binnen te hebben gezet. Dat is van een andere orde, denk je niet?
Als je ze eerst op een locatie hebt zitten waar ze het goed hebben, ze daar weghaalt en ze op een locatie zet waar het beduidend minder goed is kan ik mij voorstellen dat sommige gaan klagen ja.

quote:
[..]

Pardon? Je gaat toch niet met droge ogen beweren dat de tentenkampen die je hierboven ziet mensonwaardig zijn?
Nee, maar wel de tentenkampen in bv Turkije en Libanon, en dat ''veilig'' dus niet voldoende is en dat ze daarom ineens naar goudzoekers zijn gedegradeerd in plaats van dat ze vluchtelingen zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156570790
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ben je jaloers op mensen die in een tentenkamp moeten wonen?
Ik zou niet willen ruilen, maar vind het gezeik van deze asielzoekers gewoon onbeschoft.

Vind het een behoorlijk tentenkamp. Wandjes erin, bedden, kasten, doucheruimtes, toiletten.

Een immigrant uit een willekeurig land krijgt het niet.
pi_156570791
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:28 schreef Fides het volgende:

[..]

Omdat ze er voor kiezen om hier asiel aan te vragen ipv in Duitsland of Oostenrijk zijn het geen asielzoekers meer?
Het zijn ook in Duitsland of Oostenrijk al geen asielzoekers meer. De afspraak is dat men zich in het eerste land waar ze binnen komen zich laten registreren. Vanaf dan kunnen ze asiel in een ander land aanvragen en zijn ze asielzoekers ja.

In Duitsland en Oostenrijk zijn het gewoon illegale asielzoekers/migranten, want het overgrote deel heeft zich niet laten registreren. Dus ze zijn illegaal. Meer kan je daar niet van maken.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156570793
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je ze eerst op een locatie hebt zitten waar ze het goed hebben, ze daar weghaalt en ze op ene locatie zet waar het beduidend minder goed is kan ik mij voorstellen dat sommige gaan klagen ja.
Je gaat niet in op het feit dat de eisen van deze mensen domweg onrealistisch zijn na een verblijf van een paar dagen in Nederland.

quote:
Nee, maar wel de tentenkampen in bv Turkije en Libanon, en dat ''veilig'' dus niet voldoende is en dat ze daarom ineens maar goudzoekers zijn gedegradeerd zin plaats van dat ze vluchtelingen zijn.
Bedankt, maar daar hebben we het hier totaal niet over. We hebben het over mensen die een behoorlijk tentenkamp in Nederland te min vinden voor zichzelf.
pi_156570847
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zou niet willen ruilen, maar vind het zeiken van deze asielzoekers gewoon onbeschoft.

Vind het een behoorlijk tentenkamp. Wandjes erin. Bedden, kasten, doucheruimtes, toiletten.

Een immigrant uit een willekeurig land krijgt het niet.
Ligt er helemaal aan wat de verwachtingen zijn en wat het doel van de opvang is. Als die mensen er komen en ze denken er jaren te moeten wonen denk ik dat ze terecht meteen weer vertrekken. Het is niet zo eenvoudig om een goed oordeel te vormen.

Duidelijk is wel dat er veel te weinig goede opvangplekken zijn en ook nu nog weinig concrete plannen bestaan om huizen te bouwen in de sociale woningbouw, men wil de problemen blijkbaar ook niet oplossen.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:40:55 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156570853
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je gaat niet in op het feit dat de eisen van deze mensen domweg onrealistisch zijn na een verblijf van een paar dagen in Nederland.

[..]

Bedankt, maar daar hebben we het hier totaal niet over. We hebben het over mensen die een behoorlijk tentenkamp in Nederland te min vinden voor zichzelf.
maar stel dat ze ergens wat beter onderdak hebben gevonden, bij familie etc. moeten ze dan weer terug het kamp in? Is het verplicht?
pi_156570855
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:34 schreef Re het volgende:

[..]

ja en ze lollig steeds zo blijven noemen Is net zo constructief kleutergedrag
Hoezo? Ik benoem gewoon keer op keer de discrepantie tussen de geschetste beelden uit de media en de daadwerkelijke berichten die ons bereiken. Dat is juist super constructief; hoe eerder de propaganda van de asielzoekersmafia uit de hoofden van de mensen gaat hoe eerder we eens concreet naar een oplossing kunnen gaan kijken.
pi_156570862
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan wat de verwachtingen zijn en wat het doel van de opvang is. Als die mensen er komen en ze denken er jaren te moeten wonen denk ik dat ze terecht meteen weer vertrekken. Het is niet zo eenvoudig om een goed oordeel te vormen.

Duidelijk is wel dat er veel te weinig goede opvangplekken zijn en ook nu nog weinig concrete plannen bestaan om huizen te bouwen in de sociale woningbouw, men wil de problemen blijkbaar ook niet oplossen.
Problemen. Het zijn fucking gelukszoekers die van alles eisen. Dat zijn geen problemen.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:41:42 #235
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156570867
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het zijn ook in Duitsland of Oostenrijk al geen asielzoekers meer. De afspraak is dat men zich in het eerste land waar ze binnen komen zich laten registreren. Vanaf dan kunnen ze asiel in een ander land aanvragen en zijn ze asielzoekers ja.

In Duitsland en Oostenrijk zijn het gewoon illegale asielzoekers/migranten, want het overgrote deel heeft zich niet laten registreren. Dus ze zijn illegaal. Meer kan je daar niet van maken.
En dat registreren kan vaak op zijn vroegst in 2017 en in veel gevallen pas in 2020,tussentijds zitten ze dus in te krappe vluchtelingenkampen waar kinderen niet naar school kunnen, ze niet mogen werken en in veel gevallen het kamp niet eens mogen verlaten zonder toestemming.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:42:29 #236
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156570887
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Degene waar ik op reageerde had het daar wel over. :')
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:42:32 #237
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_156570888
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 09:54 schreef Re het volgende:
Met de Nederlander als raskankeraar integreren ze toch redelijk rap
Ik heb een melding gedaan van vulgair taalgebruik. Gelieve niet zulke woorden gebruiken in de toekomst anders moeten we je bannereren. Dat willen we ook niet, he. Dit is een familie-vriendelijke omgeving voor de users en zulk taalgebruik is niet welkom :)

Bij voorbaat dank
graag op anoniem
pi_156570896
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:40 schreef Re het volgende:

[..]

maar stel dat ze ergens wat beter onderdak hebben gevonden, bij familie etc. moeten ze dan weer terug het kamp in? Is het verplicht?
Dat ligt er maar net aan of je geregistreerd bent. Het lijkt me voor de opvang en verwerking van illegale immigranten beter als ze zich in de procedure bevinden waarbij er zicht is op hen door de COA. Een kamp uitwandelen als illegale niet-geregisteerde immigrant en dan onderdak ergens anders vinden lijkt me je zaak geen goed doen.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:42:55 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156570899
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo? Ik benoem gewoon keer op keer de discrepantie tussen de geschetste beelden uit de media en de daadwerkelijke berichten die ons bereiken. Dat is juist super constructief; hoe eerder de propaganda van de asielzoekersmafia uit de hoofden van de mensen gaat hoe eerder we eens concreet naar een oplossing kunnen gaan kijken.
dus 1 iemand zegt dit en dus zijn alle asielzoekers overal maar dat.... ja dat is gewoon kleutergedrag, prima verder hoor daar niet van

en ik zie graag de specifieke uitspraak dat alle asielzoekers hoogopgeleid zijn
pi_156570903
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dat registreren kan vaak op zijn vroegst in 2017 en in veel gevallen pas in 2020,tussentijds zitten ze dus in te krappe vluchtelingenkampen waar kinderen niet naar school kunnen, ze niet mogen werken en in veel gevallen het kamp niet eens mogen verlaten zonder toestemming.
Als het ze niet bevalt dan blijven ze maar in hun eigen land. :)
pi_156570912
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe kom je bij die data?
pi_156570918
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Problemen. Het zijn fucking gelukszoekers die van alles eisen. Dat zijn geen problemen.
Eisen stellen doen al die Nederlandse gelukszoekers ook, dan kun je ook zeggen dat al hun klachten geen problemen zijn.
pi_156570937
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:42 schreef Scorpie het volgende:
Het lijkt me voor de opvang en verwerking van illegale immigranten beter als ze zich in de procedure bevinden waarbij er zicht is op hen door de COA.
Persoonlijk lijkt het mij stukken beter om illegalen gewoon buiten te flikkeren. Ze zijn illegaal.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:44:17 #244
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156570938
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan of je geregistreerd bent. Het lijkt me voor de opvang en verwerking van illegale immigranten beter als ze zich in de procedure bevinden waarbij er zicht is op hen door de COA. Een kamp uitwandelen als illegale niet-geregisteerde immigrant en dan onderdak ergens anders vinden lijkt me je zaak geen goed doen.
illegaal? oh je noemt ze zo omdat je ze geen asielzoeker vindt... nee ok
pi_156570957
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:42 schreef Re het volgende:

[..]

dus 1 iemand zegt dit en dus zijn alle asielzoekers overal maar dat.... ja dat is gewoon kleutergedrag, prima verder hoor daar niet van

en ik zie graag de specifieke uitspraak dat alle asielzoekers hoogopgeleid zijn
'1 iemand', je hebt het over het hoofd van de fucking organisatie die over asielzoekers gaat. DE instantie waarbij je mag verwachten dat ze hun shit op orde hebben, inzicht hebben in de stromen en de verwerking daarvan. Als die iets roepen mag je er toch godverdomme wel vanuit gaan dat ze weten wat ze roepen, of niet soms :D
pi_156570976
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:44 schreef Re het volgende:

[..]

illegaal? oh je noemt ze zo omdat je ze geen asielzoeker vindt... nee ok
Ze ZIJN geen asielzoeker, ze zijn illegale immigranten. Asielzoekers horen in het eerste land van de EU aanvraag te doen, doen ze dat niet zijn het illegale immigranten . Dat heb ik niet besloten hè, dat is de EU wet- en regelgeving.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2015 14:46:19 ]
pi_156570997
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Persoonlijk lijkt het mij stukken beter om illegalen gewoon buiten te flikkeren. Ze zijn illegaal.
Dat zou de uitkomst van hun procedure moeten zijn.
pi_156570998
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze ZIJN geen asielzoeker, ze zijn illegale immigranten. Asielzoekers horen in het eerste land van de EU aanvraag te doen, doen ze dat niet zijn het illegale immigranten .
Zodra iemand hier een asielaanvraag doet is zo iemand niet illegaal.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:46:53 #249
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156571001
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als het ze niet bevalt dan blijven ze maar in hun eigen land. :)
Ik denk dat hun voorkeur daar ook had gelegen, mits er geen oorlog was geweest.
Maar dit is het punt dus inderdaad wat ik wilde maken, je vlucht je land uit voor oorlog en dan heb je spontaan geen menselijke rechten meer volgens vele Nederlanders, dan mag je niet klagen en moet je maar nemen wat je krijgt, ook al is dat geen bestaan.
En als je dan verder gaat Europa in om er voor te zorgen dat je kinderen op zijn minst een opleiding krijgen en je zelf kan werken en voor je gezin kan zorgen ben je een goudzoeker en ben je verwend en ben je niet realistisch bezig.
pi_156571022
Kinderen? Gezin?

Kijk eens om je heen man. Het gros heeft zijn vrouw en kinderen keihard achtergelaten daar.

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')