Ik heb de pitch gelezen en toen zat hij vol. Voor niets gelezen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef µ het volgende:
Nieuwe CCF:
https://www.collincrowdfu(...)2F1EaO1pGzno2F-16857
Conclusie: er zijn dus veel mensen die ongelezen hun portemonnee weggeven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb de pitch gelezen en toen zat hij vol. Voor niets gelezen!
Klinkt als een leuk idee, wil alleen wel meer info inderdaad, ben ook benieuwd hoeveel geld er al opgehaald is, dat is ook nergens te vinden toch?quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:04 schreef AapNootMuis het volgende:
Iemand deze organisatie wel eens tegengekomen?
Whiskyplan BV http://www.whiskyplan.nl
[..]
Ze verkopen certificaten van aandeel à ¤ 150,- met zicht op divident over een paar jaar.
Maar verder geen info over hoe het er financieel uit gaat zien en hoeveel de eigenaren zelf ontrekken voordat er over winst en divident gepraat kan worden...
Je mist er niet zo heel veel aan volgens mij. Er komen vast betere.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb de pitch gelezen en toen zat hij vol. Voor niets gelezen!
I know! Dat is het leuke van CF er komen altijd weer nieuwe en betere projecten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:49 schreef obligataire het volgende:
[..]
Je mist er niet zo heel veel aan volgens mij. Er komen vast betere.
Ja, wáárdeloos. Ik heb één project waarvan het geld nu al twee maanden uitstaat zonder dat ik een terugbetaling ontvangen heb, bij veel andere projecten duurt het ook al een week of zes.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:33 schreef djh77 het volgende:
[..]
Bij de projecten die vanaf derde week van augustus tot stand zijn gekomen geldt deze stelregel niet meer. Er zit veel meer tijd dan 1 mnd+2 dgn tussen totstandkoming en de eerste uitbetaling.
Bedoel je twee maanden nadat je betaald hebt of twee maanden nadat je het bericht heb gekregen dat het project tot stand is gekomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:47 schreef gongoozle het volgende:
[..]
Ja, wáárdeloos. Ik heb één project waarvan het geld nu al twee maanden uitstaat zonder dat ik een terugbetaling ontvangen heb, bij veel andere projecten duurt het ook al een week of zes.
was u toevallig ook in arcen afgelopen weekend?quote:
Twee maanden nadat ik betaald heb, en bijna zes weken na het bericht dat het project tot stand gekomen is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:56 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Bedoel je twee maanden nadat je betaald hebt of twee maanden nadat je het bericht heb gekregen dat het project tot stand is gekomen.
Dit is geen uitzondering. Lijkt standaard gewordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:03 schreef gongoozle het volgende:
[..]
Twee maanden nadat ik betaald heb, en bijna zes weken na het bericht dat het project tot stand gekomen is.
Dat is inderdaad vreemd. Ik hou nl bij wat d tijd is tussen betalen en tot stand komen. Dat is bij mij gemiddeld zo'n 11 dagen. Met uitschieters naar 22. Na het tot stand komen volgt er tot nu toe na 1 maand en 2 dagen de eerste betaling. Wat ik eerder opgemerkt heb bij mij is men tot 1 oct gewoon bij. Ben benieuwd hoe het gaat met de projecten die in september tot stand zijn gekomen , daar heb ik er nog al wat van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:03 schreef gongoozle het volgende:
Twee maanden nadat ik betaald heb, en bijna zes weken na het bericht dat het project tot stand gekomen is.
Ik heb zojuist ook met Lendico gesproken en ze vriendelijk doch zeer doordringend uitgelegd dat ik een klacht heb. Als eerste kreeg ik het verzoek om mijn klacht per mail te melden, toen maar mijn verbazing uitgesproken dat ik mijn klacht niet telefonisch kwijt kon. Gelukkig kwam de betreffende collega net terug op zijn plek ;-).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:58 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nergens iets staan dat het betaald of gepland is bij LendicoIk heb maar even een klacht neergelegd dat ik me niet serieus genomen voel.
Nou ja, dat was natuurlijk meteen al duidelijk, want het betaalschema is niet gewijzigd na het tot stand komen, daar stond altijd al dat de eerste betaling 'begin oktober' zou zijn. Welke datum 'begin oktober' nu worden zal, staat nog open. Hopelijk van de week, misschien ook wel later.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Heb je al een vraag gesteld bij GvE over die 6 weken?
[...]
De lange periode tussen tot standkomen en de eerste betaling echter daar heb ik wel problemen mee, die mag gewoon niet langer dan een maand en een of twee dagen zijn!
Het is al vanaf totstandkoming eind augustus dat het veel langer duurt dan normaal. Zie schema. Alle toekomstige projecten zijn fors laterquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Wat ik eerder opgemerkt heb bij mij is men tot 1 oct gewoon bij. Ben benieuwd hoe het gaat met de projecten die in september tot stand zijn gekomen , daar heb ik er nog al wat van.
Heb je al een vraag gesteld bij GvE over die 6 weken?
De lange periode tussen tot standkomen en de eerste betaling echter daar heb ik wel problemen mee, die mag gewoon niet langer dan een maand en een of twee dagen zijn!
Ik ben het helemaal met jullie eens, dit is een verkeerde ontwikkeling. Mijn advies is toch klagen bij GvE en daarbij aangeven dat dit niet acceptabel is. Laat de reactie hier even weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:36 schreef djh77 het volgende:
[..]
Het is al vanaf totstandkoming eind augustus dat het veel langer duurt dan normaal. Zie schema. Alle toekomstige projecten zijn fors later
[ afbeelding ]
Bedankt. Zou je kunnen laten weten wat ze antwoorden (als ze antwoorden)?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:28 schreef Jackthe het volgende:
melden, toen maar mijn verbazing uitgesproken dat ik mijn klacht niet telefonisch kwijt kon. Gelukkig kwam de betreffende collega net terug op zijn plek ;-).
De reden/excuus was dat er "iets" verkeerd was gegaan met de incasso bij sommige kredietnemers, echter toen ik aangaf dat ik geen enkele betaling had ontvangen en ook geen e
Even gekeken naar het nieuwe aanbod van AgD, maar voorlopig ben ik erg teleurgesteld in wat ik zie. Ik zie een omzet daling vanaf 2013 t/m heden met in de prognose een minimale stijging voor 2016-2017. Ook zie ik een daling van de marge in 2013, 2014 en 2015 met een prognose die vele male beter zou moeten zijn voor 2016 en 2017, maar ja, dat moeten we eerst nog maar zien. Dan zie ik nagenoeg 0 eigenvermogen aangevuld met een 2e pandrecht wat eerst afgeroomd zal worden door de bank. Nee sorry, hoe graag ik het ook anders zou zien, dit project gaat het voor mij niet worden. Of er moeten nog positieve zaken uit de hogehoed getoverd worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:12 schreef µ het volgende:
https://www.aygodutch.com(...)den-looptijd-3-jaar/
Mijn ervaring met KOM is dat ze aan het eind van de dag pas betalen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:35 schreef rwachtel het volgende:
[..]
Ook van Kom heb ik nog steeds niet gezien. Sterker nog, op het platform staan de transacties nog niet eens vermeld.
GvE heeft nu onze pitch aangepast!quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:22 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Men heeft het zeker druk bij GvE. Ik zie de melding over het tweede CF App project van de 3D mannen nog niet verschijnen in de Pitch.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
was u toevallig ook in arcen afgelopen weekend?
Mijne ook, maar normaal gesproken zijn de transacties dan al wel te zien in het platform.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:44 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Mijn ervaring met KOM is dat ze aan het eind van de dag pas betalen.
Behalve bij Collin. Zeer voorspelbaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:55 schreef rwachtel het volgende:
[..]
Mijne ook, maar normaal gesproken zijn de transacties dan al wel te zien in het platform.
Maar wellicht dat het na de wijziging van de interface allemaal wat aangepast is.
Feit blijft wel dat ik nu bij vrijwel alle platforms een veel vertragingen zie. Zowel de tijd tussen het verwerken van de betaling als het starten van de uitbetaling, als de vertraging bij het uitbetalen.
Lendico is nog niet teruggekomen, maar zodra ze een terugkoppeling geven deel ik deze wel even.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:35 schreef rwachtel het volgende:
[..]
Bedankt. Zou je kunnen laten weten wat ze antwoorden (als ze antwoorden)?
Want het is echt belachelijk dat een financieel platform zelf financiële verplichtingen niet correct nakomt.
Ook van Kom heb ik nog steeds niet gezien. Sterker nog, op het platform staan de transacties nog niet eens vermeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |