abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156630407
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:56 schreef µ het volgende:
We zitten op 100 mensen op de Kapitaal-op-maat-lijst.
😊👍
pi_156630453
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:46 schreef HarmAygodutch het volgende:

[..]

Hi Horsemen,

Dank voor de tip. Ben er inderdaad een paar tegengekomen. Ik zal die van jou ook wel tegenkomen. Ga even alle CFS investeerders checken

Grtz, Harm
Helemaal goed 👌
pi_156633670
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:29 schreef rwachtel het volgende:
Ook van KoM heb ik nog niets gezien, terwijl die (normaal gesproken) op of vlak na de 4e betalen.
KoM betaalt de 4e werkdag van de maand. Deze maand is dat 6okt.
pi_156633704
Nog 1 dag voor de bio processor. Mijn inleg heb ik alvast een klein beetje verhoogd. In het kader van alle kleine beetjes helpen.
pi_156633789
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 05:48 schreef rob746 het volgende:
Nog 1 dag voor de bio processor. Mijn inleg heb ik alvast een klein beetje verhoogd. In het kader van alle kleine beetjes helpen.
Ja, voor alle liefhebbers die ook zonder extra bonus mee willen doen is het nu echt de laatste kans.
pi_156633842
https://www.aygodutch.com(...)den-looptijd-3-jaar/

Nieuwe AGD. Bovenaan staat " Investeren (nog) niet mogelijk ", onderaan "Investeren niet meer mogelijk"
జ్ఞ‌ా
pi_156634034
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 07:12 schreef µ het volgende:

Nieuwe AGD. Bovenaan staat " Investeren (nog) niet mogelijk ", onderaan "Investeren niet meer mogelijk"
Ben niet zo heel erg kapot van de financiėle cijfers.

Afloscapaciteit is goed. Zou volgens mij een categorie 3 zijn bij GvE (65%).
Alleen zijn solvabiliteit (EV/TV) is wel echt slecht. En die wordt hierdoor alleen maar slechter.
pi_156634198
quote:

Volgens mij is hij er per ongeluk op gekomen want ik kan, op mijn telefoon, de onderliggende stukken helemaal niet inzien. Straks nog maar eens kijken, vast tijd genoeg voor 😉
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:30:47 #162
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_156634212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 07:58 schreef Murene het volgende:

[..]

Alleen zijn solvabiliteit (EV/TV) is wel echt slecht. En die wordt hierdoor alleen maar slechter.
De solvabiliteit zou gedurende dit jaar een stuk verbeterd moeten zijn middels de aflossing van de leningen van kennissen. (met een deel van de winst en/of prive..)
Op vreemd vermogen heb je dan de RC van max 100.000 en enkele leveranciers + transport..

Wat ik mij wel afvraag is nadat er in 2013+2014 een totaal winst van 194.000 is behaald, er maar 2671 aan eigen vermogen op de balans staat. Zijn er zoveel prive opnames? dan wel prive aflossingen....
pi_156634458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:30 schreef Gijsbertus het volgende:
De solvabiliteit zou gedurende dit jaar een stuk verbeterd moeten zijn middels de aflossing van de leningen van kennissen. (met een deel van de winst en/of prive..)
Maar daar komt dan weer een lening van Aygo bij
pi_156634627
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:30 schreef Gijsbertus het volgende:

[..]

Wat ik mij wel afvraag is nadat er in 2013+2014 een totaal winst van 194.000 is behaald, er maar 2671 aan eigen vermogen op de balans staat. Zijn er zoveel prive opnames? dan wel prive aflossingen....
De prive opnamen zijn ¤ 75.000 per jaar, en er is een afschrijving van ¤ 20.000 per jaar.
Totaal ¤ 190K per jaar, dus dat kan wel kloppen.
pi_156634671
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:14 schreef rwachtel het volgende:

[..]

De prive opnamen zijn ¤ 75.000 per jaar, en er is een afschrijving van ¤ 20.000 per jaar.
Totaal ¤ 190K per jaar, dus dat kan wel kloppen.
Men is hoofdelijk aansprakelijk dan is het denk ik wel zaak dat prive bezit toegelicht wordt bij een eigenvermogen van de onderneming van bijna 0. Met een opname van 75.000 per jaar zou er toch wat in de prive pot moeten zitten!
pi_156634727
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 06:50 schreef Horsemen het volgende:
Ja, voor alle liefhebbers die ook zonder extra bonus mee willen doen is het nu echt de laatste kans.
Nog 13000 te gaan deze laatste dag. Ben benieuwd of Harm mijn openings titel Crowdfunding #67 - Als hij kon toveren, komt alles voor elkaar! kan waarmaken. :)
pi_156634851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:24 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nog 13000 te gaan deze laatste dag. Ben benieuwd of Harm mijn openings titel Crowdfunding #67 - Als hij kon toveren, komt alles voor elkaar! kan waarmaken. :)
Dan moet Harm wel zorgen dat de website het doet! Bij mij is deze af en toe offline.... anyway, toch ook maar een klein bedragje toegezegd. Ik ben benieuwd!
pi_156635020
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:34 schreef aborren het volgende:

[..]

Dan moet Harm wel zorgen dat de website het doet! Bij mij is deze af en toe offline.... anyway, toch ook maar een klein bedragje toegezegd. Ik ben benieuwd!
Harm doet zn best maar heeft wat gedonder met de servers bij de hostingprovider grrrrrr Kunnen we precies vandaag niet gebruiken.
pi_156635286
quote:

^ inmiddels live
జ్ఞ‌ా
pi_156635373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 07:58 schreef Murene het volgende:

[..]

Ik zou ook graag de current ratio en quick ratio kunnen bepalen.
Daarvoor is splitsing lang vreemd vermogen nodig en kort vreemd vermogen. Bij dat laatste kan de rekening-courant bank nog weer apart worden vermeld aangezien die niet hoeft te worden afgelost.
Deze ratio's zijn m.i. erg belangrijk.
Nog mooier zou zijn als AGD ze zelf al berekent en vermeldt bij de pitch.

Nog een opmerking: de post voor inkomstenbelasting zal natuurlijk toenemen als de jaarwinst toeneemt. Luxeprobleem maar toch :)
Pecunia non olet
pi_156635509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:12 schreef obligataire het volgende:

[..]

Bij dat laatste kan de rekening-courant bank nog weer apart worden vermeld aangezien die niet hoeft te worden afgelost.

Dat is maar de vraag, het kan zijn (is al afgebouwd van 150k naar 100k) dat dit krediet verplicht moet worden afgebouwd.
pi_156635548
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:22 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag, het kan zijn (is al afgebouwd van 150k naar 100k) dat dit krediet verplicht moet worden afgebouwd.
Inderdaad, dan hoort het af te lossen deel < 1 jaar, bij de kortlopende verplichtingen.
Pecunia non olet
pi_156635970
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:09 schreef Jackthe het volgende:

[..]

Storneren kan tot 56 dagen, dus dat kan het niet zijn. Morgen maar eens bellen en een klacht indienen. Lendico geeft aan al 2 okt het geld te hebben overgeboekt. Correctie: gepland op 2 okt.
Ik heb nog helemaal nergens iets staan dat het betaald of gepland is bij Lendico :) Ik heb maar even een klacht neergelegd dat ik me niet serieus genomen voel.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:09:32 #175
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156636196
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:58 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal nergens iets staan dat het betaald of gepland is bij Lendico :) Ik heb maar even een klacht neergelegd dat ik me niet serieus genomen voel.
Ik trek de stekker er uit bij Lendico en kijk niet meer op die site. Zie wel wanneer het Lendico behaagt terug te betalen. Wat terug komt gaat naar de andere platformen. Acht projecten geprobeerd, maar nee, particuliere projectjes dat bevalt voor geen meter.
pi_156636240
quote:
Ik heb de pitch gelezen en toen zat hij vol. Voor niets gelezen! :(
pi_156636303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Conclusie: er zijn dus veel mensen die ongelezen hun portemonnee weggeven. 8)7
Maar dat wist ik eigenlijk al van eerdere pitches, blijft me toch iedere keer verbazen!

[ Bericht 5% gewijzigd door NaRegenDeZon op 06-10-2015 11:21:45 ]
pi_156636329
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:04 schreef AapNootMuis het volgende:
Iemand deze organisatie wel eens tegengekomen?

Whiskyplan BV http://www.whiskyplan.nl

[..]

Ze verkopen certificaten van aandeel ą ¤ 150,- met zicht op divident over een paar jaar.
Maar verder geen info over hoe het er financieel uit gaat zien en hoeveel de eigenaren zelf ontrekken voordat er over winst en divident gepraat kan worden...
Klinkt als een leuk idee, wil alleen wel meer info inderdaad, ben ook benieuwd hoeveel geld er al opgehaald is, dat is ook nergens te vinden toch?
pi_156636877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Je mist er niet zo heel veel aan volgens mij. Er komen vast betere.
Pecunia non olet
pi_156636967
En tropicana is ook over zijn eerste ton heen -O-

Ben benieuwd wanneer het haalbaarheidsonderzoek vrij gegeven wordt en of dat nog een beetje de boel vlakt trekt.
pi_156636973
De bloemenboer op AGD lijkt toch wel interessant.
Komt Harm nog terug op de op- en aanmerkingen aangaande de bloemenboer?
pi_156637130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:49 schreef obligataire het volgende:

[..]

Je mist er niet zo heel veel aan volgens mij. Er komen vast betere.
I know! Dat is het leuke van CF er komen altijd weer nieuwe en betere projecten.
Maar soms moet je je frustratie ook even delen. :)
pi_156638442
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:33 schreef djh77 het volgende:

[..]

Bij de projecten die vanaf derde week van augustus tot stand zijn gekomen geldt deze stelregel niet meer. Er zit veel meer tijd dan 1 mnd+2 dgn tussen totstandkoming en de eerste uitbetaling.
Ja, wįįrdeloos. Ik heb één project waarvan het geld nu al twee maanden uitstaat zonder dat ik een terugbetaling ontvangen heb, bij veel andere projecten duurt het ook al een week of zes.

Ik vind dat echt waardeloos, want het is mij niet echt duidelijk waarom het allemaal zo lang duurt. Het ging eerst inderdaad met precies 1 maand + 2 dagen, maar nu duurt het maar en duurt het maar. Die derdenrekening zal toch niet het probleem zijn, eenmaal ingeregeld is dat afgehandeld, lijkt me.
pi_156638649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:47 schreef gongoozle het volgende:

[..]

Ja, wįįrdeloos. Ik heb één project waarvan het geld nu al twee maanden uitstaat zonder dat ik een terugbetaling ontvangen heb, bij veel andere projecten duurt het ook al een week of zes.

Bedoel je twee maanden nadat je betaald hebt of twee maanden nadat je het bericht heb gekregen dat het project tot stand is gekomen.
pi_156638796
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:49 schreef µ het volgende:

[..]

* µ doet mee.
was u toevallig ook in arcen afgelopen weekend?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_156638812
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:56 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Bedoel je twee maanden nadat je betaald hebt of twee maanden nadat je het bericht heb gekregen dat het project tot stand is gekomen.
Twee maanden nadat ik betaald heb, en bijna zes weken na het bericht dat het project tot stand gekomen is.
pi_156638971
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:03 schreef gongoozle het volgende:

[..]

Twee maanden nadat ik betaald heb, en bijna zes weken na het bericht dat het project tot stand gekomen is.
Dit is geen uitzondering. Lijkt standaard geworden
pi_156639140
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:03 schreef gongoozle het volgende:
Dat is inderdaad vreemd. Ik hou nl bij wat d tijd is tussen betalen en tot stand komen. Dat is bij mij gemiddeld zo'n 11 dagen. Met uitschieters naar 22. Na het tot stand komen volgt er tot nu toe na 1 maand en 2 dagen de eerste betaling. Wat ik eerder opgemerkt heb bij mij is men tot 1 oct gewoon bij. Ben benieuwd hoe het gaat met de projecten die in september tot stand zijn gekomen , daar heb ik er nog al wat van.
Heb je al een vraag gesteld bij GvE over die 6 weken?

Ik heb vannochtend een vraag gesteld aangaande de tijd tussen volkomen project en het betaal verzoek die op dit moment oploopt. De feet back die ik daarop krijg is dat dat ligt aan het terug ontvangen en verwerken van de nieuwe investeringsovereenkomsten. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Bovendien heb ik daar niet zo heel veel moeite mee daar ik mijn geld gewoon nog op de spaarrekening heb staan. De lange periode tussen tot standkomen en de eerste betaling echter daar heb ik wel problemen mee, die mag gewoon niet langer dan een maand en een of twee dagen zijn!
pi_156639324
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:58 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

Ik heb zojuist ook met Lendico gesproken en ze vriendelijk doch zeer doordringend uitgelegd dat ik een klacht heb. Als eerste kreeg ik het verzoek om mijn klacht per mail te melden, toen maar mijn verbazing uitgesproken dat ik mijn klacht niet telefonisch kwijt kon. Gelukkig kwam de betreffende collega net terug op zijn plek ;-).
De reden/excuus was dat er "iets" verkeerd was gegaan met de incasso bij sommige kredietnemers, echter toen ik aangaf dat ik geen enkele betaling had ontvangen en ook geen enkele communicatie dat zaken vertraagd waren werd het stiller... Nu gaan ze het verder uitzoeken en komen ze er vanmiddag op terug...

Zencap reageert niet op mijn mail van afgelopen vrijdag en neemt überhaupt de telefoon niet meer op, gaat lekker daar...
Signature
pi_156639385
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

[...]

De lange periode tussen tot standkomen en de eerste betaling echter daar heb ik wel problemen mee, die mag gewoon niet langer dan een maand en een of twee dagen zijn!
Nou ja, dat was natuurlijk meteen al duidelijk, want het betaalschema is niet gewijzigd na het tot stand komen, daar stond altijd al dat de eerste betaling 'begin oktober' zou zijn. Welke datum 'begin oktober' nu worden zal, staat nog open. Hopelijk van de week, misschien ook wel later.

Ik wist niet of meer mensen zich zouden ergeren aan zo'n lange periode. Sowieso lijkt het effectiever om hier te klagen dan individueel de site te mailen, ik hoef niet zo nodig een innige band met deze sites op te bouwen, waar nodig stem ik met mijn portemonee.
pi_156639467
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Wat ik eerder opgemerkt heb bij mij is men tot 1 oct gewoon bij. Ben benieuwd hoe het gaat met de projecten die in september tot stand zijn gekomen , daar heb ik er nog al wat van.

De lange periode tussen tot standkomen en de eerste betaling echter daar heb ik wel problemen mee, die mag gewoon niet langer dan een maand en een of twee dagen zijn!
Het is al vanaf totstandkoming eind augustus dat het veel langer duurt dan normaal. Zie schema. Alle toekomstige projecten zijn fors later

pi_156640016
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:36 schreef djh77 het volgende:

[..]

Het is al vanaf totstandkoming eind augustus dat het veel langer duurt dan normaal. Zie schema. Alle toekomstige projecten zijn fors later

[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met jullie eens, dit is een verkeerde ontwikkeling. Mijn advies is toch klagen bij GvE en daarbij aangeven dat dit niet acceptabel is. Laat de reactie hier even weten.
pi_156640470
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:28 schreef Jackthe het volgende:
melden, toen maar mijn verbazing uitgesproken dat ik mijn klacht niet telefonisch kwijt kon. Gelukkig kwam de betreffende collega net terug op zijn plek ;-).
De reden/excuus was dat er "iets" verkeerd was gegaan met de incasso bij sommige kredietnemers, echter toen ik aangaf dat ik geen enkele betaling had ontvangen en ook geen e
Bedankt. Zou je kunnen laten weten wat ze antwoorden (als ze antwoorden)?
Want het is echt belachelijk dat een financieel platform zelf financiėle verplichtingen niet correct nakomt.

Ook van Kom heb ik nog steeds niet gezien. Sterker nog, op het platform staan de transacties nog niet eens vermeld.
pi_156640560
quote:
Even gekeken naar het nieuwe aanbod van AgD, maar voorlopig ben ik erg teleurgesteld in wat ik zie. Ik zie een omzet daling vanaf 2013 t/m heden met in de prognose een minimale stijging voor 2016-2017. Ook zie ik een daling van de marge in 2013, 2014 en 2015 met een prognose die vele male beter zou moeten zijn voor 2016 en 2017, maar ja, dat moeten we eerst nog maar zien. Dan zie ik nagenoeg 0 eigenvermogen aangevuld met een 2e pandrecht wat eerst afgeroomd zal worden door de bank. Nee sorry, hoe graag ik het ook anders zou zien, dit project gaat het voor mij niet worden. Of er moeten nog positieve zaken uit de hogehoed getoverd worden.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 14:44:06 #195
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156640679
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:35 schreef rwachtel het volgende:

[..]
Ook van Kom heb ik nog steeds niet gezien. Sterker nog, op het platform staan de transacties nog niet eens vermeld.
Mijn ervaring met KOM is dat ze aan het eind van de dag pas betalen.
pi_156640734
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:22 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Men heeft het zeker druk bij GvE. Ik zie de melding over het tweede CF App project van de 3D mannen nog niet verschijnen in de Pitch.
GvE heeft nu onze pitch aangepast!
pi_156640820
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:02 schreef CaLeX het volgende:

[..]

was u toevallig ook in arcen afgelopen weekend?
:N
జ్ఞ‌ా
pi_156640934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:44 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Mijn ervaring met KOM is dat ze aan het eind van de dag pas betalen.
Mijne ook, maar normaal gesproken zijn de transacties dan al wel te zien in het platform.
Maar wellicht dat het na de wijziging van de interface allemaal wat aangepast is.

Feit blijft wel dat ik nu bij vrijwel alle platforms een veel vertragingen zie. Zowel de tijd tussen het verwerken van de betaling als het starten van de uitbetaling, als de vertraging bij het uitbetalen.
pi_156641070
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:55 schreef rwachtel het volgende:

[..]

Mijne ook, maar normaal gesproken zijn de transacties dan al wel te zien in het platform.
Maar wellicht dat het na de wijziging van de interface allemaal wat aangepast is.

Feit blijft wel dat ik nu bij vrijwel alle platforms een veel vertragingen zie. Zowel de tijd tussen het verwerken van de betaling als het starten van de uitbetaling, als de vertraging bij het uitbetalen.
Behalve bij Collin. Zeer voorspelbaar.
Pecunia non olet
pi_156641369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:35 schreef rwachtel het volgende:

[..]

Bedankt. Zou je kunnen laten weten wat ze antwoorden (als ze antwoorden)?
Want het is echt belachelijk dat een financieel platform zelf financiėle verplichtingen niet correct nakomt.

Lendico is nog niet teruggekomen, maar zodra ze een terugkoppeling geven deel ik deze wel even.

Ik heb wel ondertussen Zencap gesproken. Het project wat vertraging heeft, heeft de vertraging doordat er niet geincasseerd kan worden van de rekening (het is een G-rekening) van het betreffende bedrijf. Daardoor moet het geld handmatig overgemaakt worden door het bedrijf en loopt het vertraging op. Jammer dat ze dit niet gewoon even bij de investeerders aangeven...

Bij Zencap wachten ze 2 weken met uitbetalen omdat ze denken dat banken het dan nog technisch kunnen storneren. Volgens de dame aan de telefoon wachten ze deze termijn af.
Ik heb in het verleden SEPA wetgeving geimplementeerd en het klopt dat beide banken een incasso kunnen storneren binnen 5 werkdagen, echter is deze optie in SEPA wetgeving opgenomen om foutieve batches etc terug te kunnen draaien en gelden deze termijnen parallel. Banken maken hier zover ik weet niet of nauwelijks gebruik van.
Daarnaast is de termijn van 8 weken (56dagen) gewoon van toepassing en de geincasseerde kan de incasso zonder opgaaf van reden terugdraaien, ook nadat Zencap een betaling heeft gedaan aan de investeerders. De kans hierop is vele malen groter. Ze gaan nu naar dit beleid kijken.
Het andere punt wat ik meldde omtrent dat de teller ineens op 16 dagen staat en oploopt komt doordat het systeem vanaf de termijnbetalingsdatum rekent ipv boekdatum. Dit gaan ze in de toekomst corrigeren.

Als laatste heb ik aangegeven dat ze moeten communiceren, communiceren, communiceren, als ze een vertraging oplopen. Dit ging ze nogmaals doorgeven.

Voor mezelf heb ik voorgenomen dat Zencap 3 maanden fatsoenlijk moet betalen, danwel fatsoenlijkse communicatie rondom de vertraging geven. Indien ze dat niet doen, wederom een klacht en ga ik dit ook explicieter bij ze aangeven.
Ik hoop dat anderen dit ook gaan doen, want het argument dat ze zelf een startup zijn vind ik iets te zwak... (ja echt, werd gezegd)
Signature
pi_156641405
Dan doet Aygodutch het een stukke beter als beginnend platform. Nu nog dat bio project vol krijgen op de laatste dag. Go Harm, do your magic! *O*
Signature
pi_156641493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:55 schreef rwachtel het volgende:
Ik vind de nieuwe interface inderdaad slecht.
Voorheen kon je een datum in de toekomst invoeren en dan zag je ook alle te verwachtte transacties. Zo kon je per project alle transacties zien en daar ook een mooie .pdf van maken.
Nu is dat allemaal niet meer mogelijk.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_156641572
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:18 schreef Jackthe het volgende:
Dan doet Aygodutch het een stukke beter als beginnend platform.
Hoe bedoel je?? Ik heb AGD helemaal geen interface waarin ik de status van een betaling kan zien. Ik zie het gewoon ineens op mijn rekening.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_156641579
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:21 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Ik vind de nieuwe interface inderdaad slecht.
Voorheen kon je een datum in de toekomst invoeren en dan zag je ook alle te verwachtte transacties. Zo kon je per project alle transacties zien en daar ook een mooie .pdf van maken.
Nu is dat allemaal niet meer mogelijk.
Ik heb eind september geklaagd hierover bij KoM. Hierbij de reactie:
De berichtgeving omtrent 1e aflossingen van projecten (en de schema's), het uploaden van een contract en de aflossingen kan inderdaad een stuk beter. Wij gaan dat binnenkort doorvoeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')