Jeuj ik had de 9e post in het 1e crowdfundtopicquote:Op maandag 5 oktober 2015 08:52 schreef djh77 het volgende:
Misschien leuk om het deel #1 van dit topic een keer door te lezen: WGR / Crowdfunding topic
Heel verschil met deel #67
Dat is wel een héle kleine investering geweest zo te zienquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:42 schreef djh77 het volgende:
[..]
Betaling Zencap is binnen
[ afbeelding ]
't Is maar wat je klein noemt. Zo te zien is het een investering van 400 geweest. Dit gaat over de aanloopmaand, dus alleen de rente.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is wel een héle kleine investering geweest zo te zien
Ik mis helaas van wel meer projecten een statusupdate... ik heb van 2 projecten een toekomstbeeld gehoord (maar die zijn ook al even geleden), dus nog minimaal 6 te gaan en t liefst van alle 8...quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:03 schreef leolinedance het volgende:
Het blijft overigens lang stil betreffende Quickboats. Zal binnenkort eens vragen wat de status is.
KoM betaalt altijd de 4e werkdag van de maand. Dat is morgen pas.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:49 schreef RavigotteSaus het volgende:
AGD is ook binnen.
Bij KOM is het nog rustig. Zowel op de website als bij de bank.
Ohja, Waarom zouden de projecten van Symbid, Zencap, Kapitaal opmaat en Oldliquorsinvest bovenaan staan in de lijst op de site van Crowdfundmarkt.nl?quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Zo nu wel weer genoeg reclame voor crowdfundmarkt.nl De meeste van ons gebruiken de mailer van Mu voor alerts en zijn daar zoals ik het hoor tevreden over.
Volgens mij heeft hij weer een baan. (linkedin)quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:03 schreef leolinedance het volgende:
Het blijft overigens lang stil betreffende Quickboats. Zal binnenkort eens vragen wat de status is.
Ik ben benieuwd waarop je baseert dat het een investering van 400 euro isquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:15 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
't Is maar wat je klein noemt. Zo te zien is het een investering van 400 geweest. Dit gaat over de aanloopmaand, dus alleen de rente.
Bij de lopende projecten staat onder het betaalschema wanneer er uitbetaald wordt. Ze geven geen dag, maar alleen begin midden of einde van de maand aan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:08 schreef Gijsbertus het volgende:
hoe kun je bij GVE zien op welke (dag)datum je een aflossing zou moeten ontvangen?
Je krijgt altijd een mailtje over de datum dat een project tot stand is gekomen. Dit is de voor mij de peildatum + 2 waarop ik de betalingen kan verwachten. Dus tot standgekomen op 22-08-2014. Dan komen de betalingen rond de 24ste van de volgende maanden binnen. Deze vuistregel klopt bij mijn projecten prima.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:14 schreef beekumd het volgende:
Bij de lopende projecten staat onder het betaalschema wanneer er uitbetaald wordt. Ze geven geen dag, maar alleen begin midden of einde van de maand aan.
Bij de projecten die vanaf derde week van augustus tot stand zijn gekomen geldt deze stelregel niet meer. Er zit veel meer tijd dan 1 mnd+2 dgn tussen totstandkoming en de eerste uitbetaling.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:22 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Je krijgt altijd een mailtje over de datum dat een project tot stand is gekomen. Dit is de voor mij de peildatum + 2 waarop ik de betalingen kan verwachten. Dus tot standgekomen op 22-08-2014. Dan komen de betalingen rond de 24ste van de volgende maanden binnen. Deze vuistregel klopt bij mijn projecten prima.
Heb ik onlangs al gedaan .... Heb ze ook gevraagd om dit op regelmatige basis te doen (zo krijgen zij er als het goed is zelf ook minder vragen over)quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:03 schreef leolinedance het volgende:
Het enige wat ik nog mis bij AGD is de incentive van Concept Food Service. Wellicht dat Harm daar meer over kan vertellen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:49 schreef RavigotteSaus het volgende:
AGD is ook binnen.
Bij KOM is het nog rustig. Zowel op de website als bij de bank.
Hi Coelho,quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:07 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog mis bij AGD is de incentive van Concept Food Service. Wellicht dat Harm daar meer over kan vertellen?
Heb ik toevallig vorige week gedaan. GvE geeft aan binnenkort een update te kunnen sturen voor dit project.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:03 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben Rudo Bisschop, een van de ondernemers achter th3rd. We hebben inderdaad twee crowdfunding projecten tegelijk lopen, te weten:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:31 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde mensen! Zelfde bedrijf!. Dat is mij te dol. Zal er eens even een mailtje over sturen naar GvE. Dat is dus voorlopig een no go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |