abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156618250
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Begrijp ik je goed dat jullie de CAN lening vergeten waren te melden?
CAN is volgens mij geen lening. Investeerders krijgen alleen een beloning
pi_156618280
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:11 schreef djh77 het volgende:
Was het niet handiger geweest als jullie 22,5K meer via GvE hadden gevraagd ipv 2 verschillende projecten bij 2 verschillende platforms?
Het was gemakkelijker geweest in de vorm dat we waarschijnlijk het geld sneller zouden hebben, maar dat is hierbij niet het belangrijkste... We willen vooral weten of dit een project is wat aanslaat, daarom dat we dit via voorverkoop doen. Voor de lening hebben we bewezen concept, dat getest is, goedgekeurd door twee financiėle partijen en een accountantsbureau, dus daar hebben we dit niet/minder nodig..
pi_156618295
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Bedankt voor je toelichting. We zien deze toelichting niet als reclame maar als verduidelijking.
Wij hebben de afspraak met GvE dat als er nog meer geleend is of wordt dat dit in de pitch vermeld wordt. Begrijp ik je goed dat jullie het CAN project vergeten waren te melden?
Wij wisten niet dat dit gemeld moest worden en GvE dacht dat de projecten na elkaar zouden lopen (wat ook de bedoeling was). Onze pitch wordt nu aangepast om dit wel te vermelden. Als het goed is wordt dit nog vandaag veranderd.
pi_156618328
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:15 schreef th3rd het volgende:

[..]

Het was gemakkelijker geweest in de vorm dat we waarschijnlijk het geld sneller zouden hebben, maar dat is hierbij niet het belangrijkste... We willen vooral weten of dit een project is wat aanslaat, daarom dat we dit via voorverkoop doen. Voor de lening hebben we bewezen concept, dat getest is, goedgekeurd door twee financiėle partijen en een accountantsbureau, dus daar hebben we dit niet/minder nodig..
Ik heb het verhaal van de app wat beter gelezen en ook de beloningen voor de mensen die hier aan bijdragen. Vind dit eigenlijk wel leuk. Dus het is maar goed dat je je hier gemeld hebt! :)

[ Bericht 3% gewijzigd door NaRegenDeZon op 05-10-2015 14:33:35 ]
pi_156618404
Rudo, ter info waarom wij als investeerders zo fel zijn op bedrijven die op meerdere platformen geld binnen hengelen is dat wij bang zijn dat een bedrijf op die manier zichzelf over financiert en dan ons als investeerders niet meer kan terug betalen. Uiteindelijk willen wij natuurlijk wel de centjes terug zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 05-10-2015 14:38:38 ]
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:30:24 #108
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_156618521
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:18 schreef HarmAygodutch het volgende:

[..]

Hi Coelho,

Op de CFS updates pagina (alleen beschikbaar voor CFS investeerders) vind je de update over de incentives.

Op 18 september zijn ze besteld en verwachting is dat ze circa 3 weken later worden verzonden.. zal dus binnenkort gebeuren ;-)
Dank Harm,

Hoe kan ik op de site navigeren naar deze info? Ik was ingelogd maar onder Mijn Aygodutch! zie ik alleen Updates Infraunion staan (waar ik dus ook in geinvesteerd heb en waar overigens geen informatie in staat...). Ook via Mijn Account en dan de hyperlink op het investeringsnummer kom ik er niet.
pi_156618574
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:18 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ok dus als ik het goed begrijp is het CAN project een consumenten verkoop project waarbij je de mensen een app laat kopen door ze iets te laten betalen maar waar verder niets tegenoverstaat behalve gebruik van de app als die al of niet ooit het levenslicht ziet?
Nee, het CAN project is gericht op de bouw van de app, maar de consumenten krijgen een eigen scan die te gebruiken is in de te bouwen app. Je kan je dan laten scannen in onze scanner en de scan als hologram/augmented reality applicatie gebruiken dmv onze app.
pi_156618607
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:23 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Rudo, ter info waarom wij als investeerders zo fel zijn op bedrijven die op meerdere platformen geld binnen hengelen is dat wij bang zijn dat een bedrijf op die manier zichzelf over financierd en dan ons als investeerders niet meer kan terug betalen. Uiteindelijk willen wij natuurlijk wel de centjes terug zien.
Begrijp ik heel goed! Juist daarom ben ik ook hier om even uit te leggen hoe het precies gekomen is.
pi_156618640
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:18 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal van de app wat beter gelezen en ook de beloningen voor de mensen die hier aan bijdragen. Vind dit eigenlijk wel leuk. Dus het is maar goed dat je je hier gemeld hebt! :)
Leuk om te horen! Als je een keertje langs wilt komen (of iemand anders) dan kan dat ook altijd! Laat hier maar weten of mail mij even... Alleen maar leuk als mensen er meer over willen weten!
pi_156618709
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:30 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dank Harm,

Hoe kan ik op de site navigeren naar deze info? Ik was ingelogd maar onder Mijn Aygodutch! zie ik alleen Updates Infraunion staan (waar ik dus ook in geinvesteerd heb en waar overigens geen informatie in staat...). Ook via Mijn Account en dan de hyperlink op het investeringsnummer kom ik er niet.
Hi Coelho,

Dan lijkt er iets niet goed gelinkt qua jouw user en de betreffende pagina.
Als je me je username en/of mailadres (van je aygodutch account) stuurt naar harm@aygodutch.com dan zoek ik dat even uit.
pi_156618737
@Harm: Gaat het nog lukken om E 14.500 te vinden voor de bio processor?
pi_156618956
wat een gedoe bij Collin, het staat natuurlijk gewoon op de website aangegeven, maar waarom het geld van de aflossingen en rente pas na 60 dagen overmaken? En ondertussen 60 dagen renteloos op hun rekening laten staan?

Kunnen ze het niet gewoon meteen overmaken, bij voorkeur met een omschrijving aflossing contract XYZ Termijn 99 o.i.d., net zoals GVE dat doet ?

Wie hekelt nog meer dit n.m.m. onwenselijke systeem?
pi_156619027
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:54 schreef namliam het volgende:
wat een gedoe bij Collin, het staat natuurlijk gewoon op de website aangegeven, maar waarom het geld van de aflossingen en rente pas na 60 dagen overmaken? En ondertussen 60 dagen renteloos op hun rekening laten staan?

Kunnen ze het niet gewoon meteen overmaken, bij voorkeur met een omschrijving aflossing contract XYZ Termijn 99 o.i.d., net zoals GVE dat doet ?

Van mij hoeft het niet per project direct overgemaakt te worden. Wat ik denk dat ze moeten doen is een instellings vinkje maken in mijn Collin zodat je bij aanvinken het bijvoorbeeld aan het eind van de maand automatisch op je rekening gestort krijgt. Eens in de drie maanden vind ik te weinig en ook ik heb geen zin het steeds zelf te activeren. Een vinkje voor eens in de maand automatisch overmaken lijkt me een aardig compromis.
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:24:32 #116
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_156619474
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:03 schreef leolinedance het volgende:
Het blijft overigens lang stil betreffende Quickboats. Zal binnenkort eens vragen wat de status is.
Het duurde ook lang voor ik van mn 1e default project wat hoorde, dus opzich is dit nog geen reden tot ongerustheid.

En 30k :o
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_156619597
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:54 schreef namliam het volgende:

Je kunt tussentijds natuurlijk zelf ook terugstorten maar dan heb je er geen deugelijke specificatie bij. Geldt trouwens ook als ze zelf afromen na 60 dagen.
Dat systeem van GvE vind ik ook het mooiste.

Waar ik de grootste hekel aan heb is dat van Zencap, eerst het geld een halve maand vasthouden en het vervolgens bijna een week te laat pas te storten @#$#$
Pecunia non olet
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:37:21 #118
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_156619680
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:32 schreef obligataire het volgende:

[..]

Je kunt tussentijds natuurlijk zelf ook terugstorten maar dan heb je er geen deugelijke specificatie bij. Geldt trouwens ook als ze zelf afromen na 60 dagen.
Dat systeem van GvE vind ik ook het mooiste.
alleen ben ik bij GVE geen fan van de opstart van het project.
Allereerst de duur wanneer je kunt investeren na het 100% vol zitten van het project. Daarna wachten tot ieder geinvesteerd heeft, plus de (wettelijke) bedenktijd. En soms ook een nieuwe leningovereenkomst.
Dit gaat bij Collin soepeler.
pi_156619890
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:42 schreef djh77 het volgende:
@Harm: Gaat het nog lukken om E 14.500 te vinden voor de bio processor?
I hope so ! Laatste loodjes. We doen er alles aan om netwerk te kietelen ;-)
pi_156620423
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:37 schreef Gijsbertus het volgende:

[..]

Allereerst de duur wanneer je kunt investeren na het 100% vol zitten van het project. Daarna wachten tot ieder geinvesteerd heeft, plus de (wettelijke) bedenktijd. En soms ook een nieuwe leningovereenkomst.
Dit gaat bij Collin soepeler.
De platformen hebben allemaal hun zwakke en sterke punten. Perfect is er niet één.
Allerbelangrijkste is wat mij betreft het achterwege blijven van defaults, maar ja dat weten we nu natuurlijk nog niet.
Pecunia non olet
pi_156620495
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:59 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Een vinkje voor eens in de maand automatisch overmaken lijkt me een aardig compromis.
Een vinkje voor diverse keuzes kan natuurlijk ook, maar dat maakt het voor het platform nog complexer... hoe meer keuzes hoe ingewikkelder de admin.

Een keuze tussen per post en een betaling tegen het einde van de maand kan ik me wel voorstellen.
Voordeel van GvE per post betaling + deugdelijke omschrijving geeft je de mogelijkheid om goed de boel in de gaten te blijven houden. Nu kan dat natuurlijk ook via Collin zelf, daar staat ook netjes je project bij en de periode...

Maar om het geld nou 60 dagen te laten staan... En dan nog, al heb je 10 investeringen lopen is nog de kans groot dat die over de loop van de maand verdeeld zijn, dus krijg je als je het geld laat staan als nog per post overgemaakt naar je eigen rekening.
Eens per maand een groot bedrag, als je wat langer in de CF zit kan ik me nog voorstellen, ipv 5 euro hier en 6 euro daar...
pi_156620723
@ Harm, kietel mij maar met 2,5% bonus :)
pi_156620896
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:33 schreef bleyenburg het volgende:
@ Harm, kietel mij maar met 2,5% bonus :)
Nee, die hebben we al gehad. 5% hebben we ook al gehad.....
10% ????
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_156620931
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:43 schreef RavigotteSaus het volgende:
10% ????
_O-
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:55:22 #125
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156621097
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:43 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

10% ????
Het was toch een aflopende reeks? Helaas, nu dus 1,25%.
pi_156621101
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:16 schreef th3rd het volgende:

[..]

Wij wisten niet dat dit gemeld moest worden en GvE dacht dat de projecten na elkaar zouden lopen (wat ook de bedoeling was). Onze pitch wordt nu aangepast om dit wel te vermelden. Als het goed is wordt dit nog vandaag veranderd.
GvE wist het dus wel vooraf dat het 2e project zou gaan lopen. Ik ben de mening toegedaan dat ze dit, als ze er weet van hebben, het gewoon hadden moeten melden. Daar kunnen jullie overigens niks aan doen maar GvE des te meer.
pi_156621218
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef HarmAygodutch het volgende:

[..]

Hi Coelho,

Dan lijkt er iets niet goed gelinkt qua jouw user en de betreffende pagina.
Als je me je username en/of mailadres (van je aygodutch account) stuurt naar harm@aygodutch.com dan zoek ik dat even uit.
@HarmAygodutch, ik denk dat jullie het voor alle klanten maar eens na moeten kijken bij project CFS, ik kan ook mijn overige projecten zien maar kan niet project CFS aan klikken.
pi_156621284
Iemand deze organisatie wel eens tegengekomen?

Whiskyplan BV http://www.whiskyplan.nl

quote:
Ons plan: een distilleerderij opzetten in Nederland, gefinancierd door crowdfunding. We gaan eigen whisky maken in de Schotse stijl, dus in grote pot stills. We hebben de vaardigheden, de netwerken en de passie om dat te doen. De eerste stappen zijn gezet om in 2016 te kunnen starten met distilleren!
Ze verkopen certificaten van aandeel ą ¤ 150,- met zicht op divident over een paar jaar.
Maar verder geen info over hoe het er financieel uit gaat zien en hoeveel de eigenaren zelf ontrekken voordat er over winst en divident gepraat kan worden...
pi_156621345
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:37 schreef Gijsbertus het volgende:

[..]

Door de “wettelijke bedenktijd” komt het in ieder geval niet. Er zijn diverse projecten (met name de wat kleinere) die afgerond en lopend zijn binnen een week.
pi_156621355
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:04 schreef AapNootMuis het volgende:

[..]

Ze verkopen certificaten van aandeel ą ¤ 150,- met zicht op divident over een paar jaar.
Maar verder geen info over hoe het er financieel uit gaat zien en hoeveel de eigenaren zelf ontrekken voordat er over winst en divident gepraat kan worden...
Ik vind dit een nare ontwikkeling. ik zie steeds meer losse initiatieven van mensen die middels crowdfunding iets willen opzetten buiten de platformen om. De bestaande platformen investeren, naar ik aanneem, een aardig bedrag om een ontheffing en vergunning van de AFM te verkrijgen en dit soort mensen omzeilen dat. Zelfde gebeurt bij die likeur man
pi_156621438
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:08 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

Ik vind dit een nare ontwikkeling. ik zie steeds meer losse initiatieven van mensen die middels crowdfunding iets willen opzetten buiten de platformen om. De bestaande platformen investeren, naar ik aanneem, een aardig bedrag om een ontheffing en vergunning van de AFM te verkrijgen en dit soort mensen omzeilen dat. Zelfde gebeurt bij die likeur man
Mee eens, dit project zou prima passen bij CaN.
pi_156621449
quote:
150 euro voor een fles wisky en een certificaat. 500k tot 1000k ophalen. Het is nog al wat! Veel succes ik doe niet mee. Vermoedelijk wil Can dit soort projecten niet hebben. Wat ik zeg het is nog al wat om 500K tot 1000K op te willen halen als start-up voor een klein wisky keteltje.
pi_156621528
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:14 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

150 euro voor een fles wisky en een certificaat. 500k tot 1000k ophalen. Het is nog al wat! Veel succes ik doe niet mee.
Er staat ook nagenoeg geen info op die site :( 8)7
pi_156621609
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:25 schreef beekumd het volgende:
Dat is weer iets nauwkeuriger. Zal dat bij mij eens nalopen.
Hallo, allereerst welkom hier. Volgens mij ben je nieuw hier. Ik begrijp dat je investeringen hebt lopen bij GvE. Heb je er al veel projecten lopen en heb je ook nog investeringen bij andere platformen?
pi_156621618
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:55 schreef Horsemen het volgende:

[..]

GvE wist het dus wel vooraf dat het 2e project zou gaan lopen. Ik ben de mening toegedaan dat ze dit, als ze er weet van hebben, het gewoon hadden moeten melden. Daar kunnen jullie overigens niks aan doen maar GvE des te meer.
Men heeft het zeker druk bij GvE. Ik zie de melding over het tweede CF App project van de 3D mannen nog niet verschijnen in de Pitch.
pi_156621674
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:21 schreef Horsemen het volgende:
Hallo, volgens mij ben je nieuw hier. Ik begrijp dat je investeringen hebt lopen bij GvE. Heb je er al veel projecten lopen en heb je ook nog investeringen bij andere platformen?
Account is niet nieuw en ik lees hier al geruime tijd mee. Wel sinds kort dat ik hier ook reageer. Ik heb inderdaad meerdere projecten bij Gve, ongeveer 30. Ik heb ook investeringen bij AygoDutch, Zencap en Investormatch.
pi_156621790
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:17 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Er staat ook nagenoeg geen info op die site :( 8)7
Dat vind ik dan ook gelijk een zeer grote tegenstelling met die Old Liquors site, die hebben er echt wel werk in gestoken. Zeer uitgebreide documenten online enzo.

Die whisky zint me niks...
pi_156622085
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:24 schreef beekumd het volgende:

[..]

Account is niet nieuw en ik lees hier al geruime tijd mee. Wel sinds kort dat ik hier ook reageer. Ik heb inderdaad meerdere projecten bij Gve, ongeveer 30. Ik heb ook investeringen bij AygoDutch, Zencap en Investormatch.
Dat had ik gezien inderdaad. Nou nogmaals welkom hier en leuk dat je je ervaringen en mening met ons wil delen.
pi_156624091
Bedankt.
pi_156624540
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:39 schreef redbull666 het volgende:

[..]
Die whisky zint me niks...
Stichtingen voor gedupeerde 'beleggers' moeten ook wat te doen hebben. |:(
Pecunia non olet
pi_156624554
quote:

[..]

* µ doet mee.
జ్ఞ‌ా
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:26:29 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_156625541
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:49 schreef µ het volgende:

[..]

* µ doet mee.
Het 1e flesje heb je dan al binnen! Opzich is de opzet wel heel leuk.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_156625630
Lendico zou op de 2 oktober een betaling hebben verricht, maar ik heb nog steeds niets binnen.

Iemand anders al een betaling ontvangen?
Ook van KoM heb ik nog niets gezien, terwijl die (normaal gesproken) op of vlak na de 4e betalen.
pi_156625757
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het 1e flesje heb je dan al binnen! Opzich is de opzet wel heel leuk.
:Y.
En hou van whisky, dat zit mee :+.
జ్ఞ‌ా
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:55:06 #145
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156626680
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:29 schreef rwachtel het volgende:
Lendico zou op de 2 oktober een betaling hebben verricht, maar ik heb nog steeds niets binnen.

Iemand anders al een betaling ontvangen?
Ook van KoM heb ik nog niets gezien, terwijl die (normaal gesproken) op of vlak na de 4e betalen.
KOM komt morgen. Bij Lendico en Zencap weet je het maar nooit. Ze houden je geld eerst nog minimaal 14 dagen vast en dan is er een kans dat ze tot betaling overgaan. Misschien dat ze bang zijn dat een van de leners de incasso storneert.
pi_156626681
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:32 schreef het volgende:
.
En hou van whisky, dat zit mee .
Als ik het project lees en je houdt van whisky kan je beter gewoon crowdfunden bij de plaatselijke slijter. Heb je vermoedelijk meer waar van je geld! :P
pi_156626914
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:55 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Als ik het project lees en je houdt van whisky kan je beter gewoon crowdfunden bij de plaatselijke slijter. Heb je vermoedelijk meer waar van je geld! :P
Doe ik ook genoeg :+
జ్ఞ‌ా
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:32:11 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156627848
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:15 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

't Is maar wat je klein noemt. Zo te zien is het een investering van 400 geweest. Dit gaat over de aanloopmaand, dus alleen de rente.
Oh, ik dacht dat zij ook gewoon rente + aflossing betalen. Dan zou dit bedrag wel erg laag zijn.
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:37:31 #149
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156628013
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:02 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij weer een baan. (linkedin)
Aha dat is mooi :)
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:40:25 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156628110
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het duurde ook lang voor ik van mn 1e default project wat hoorde, dus opzich is dit nog geen reden tot ongerustheid.

En 30k :o
Volgens mij is er ondertussen al heel wat teruggevloeid. Maar er zijn hier mensen die er nog (veel) meer in hebben zitten hoor ;)
pi_156628687
We zitten op 100 mensen op de Kapitaal-op-maat-lijst.
జ్ఞ‌ా
pi_156629190
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:55 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

KOM komt morgen. Bij Lendico en Zencap weet je het maar nooit. Ze houden je geld eerst nog minimaal 14 dagen vast en dan is er een kans dat ze tot betaling overgaan. Misschien dat ze bang zijn dat een van de leners de incasso storneert.
Storneren kan tot 56 dagen, dus dat kan het niet zijn. Morgen maar eens bellen en een klacht indienen. Lendico geeft aan al 2 okt het geld te hebben overgeboekt. Correctie: gepland op 2 okt.
Signature
pi_156630360
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:01 schreef Horsemen het volgende:

[..]

@HarmAygodutch, ik denk dat jullie het voor alle klanten maar eens na moeten kijken bij project CFS, ik kan ook mijn overige projecten zien maar kan niet project CFS aan klikken.
Hi Horsemen,

Dank voor de tip. Ben er inderdaad een paar tegengekomen. Ik zal die van jou ook wel tegenkomen. Ga even alle CFS investeerders checken

Grtz, Harm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')