Oeh die wekker armband ga ik even opzoekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:18 schreef danos het volgende:
Het probleem zit, volgens je post, dus vooral in je vriend met zijn wekker. Kan hij geen wekkerarmband die gaat trillen halen ofzo en jij goede oordoppen?
xiaomi miband.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oeh die wekker armband ga ik even opzoeken
Eerder naar bed gaan. En niet loot in de avond druk zijn met van alles en nog watquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:24 schreef Census het volgende:
Interessant topic. Ik heb zelf ook weleens last van slaapproblemen. Ik probeer meestal rond 00:00 naar bed te gaan (wordt vaak 00:30). Vervolgens gaat mijn wekker om 06:00 dus heb ik een krappe 6 uur slaap, wat net aan genoeg zou moeten zijn. Laatste tijd beetje veel stress en dingen aan mn hoofd waardoor ik vaak niet in slaap kan komen. Rond 02:00 val ik dan eindelijk in slaap en heb nog zo'n 4 uur over. Na zo'n week ben ik helemaal gebroken en slaap ik in 't weekend 2 dagen 10 uur.. niet echt een bevorderlijk ritme dus. Welke middelen zouden jullie aanraden?
Eerste is onzinnig natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Eerder naar bed gaan. En niet loot in de avond druk zijn met van alles en nog wat
Nee zeker niet. Uren in bed wakker liggen is juist heel slecht, kan je een flink hardnekkige slaapstoornis aan over houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:44 schreef Census het volgende:
Het probleem is dat ik niet in slaap kan komen.. ik weet niet of eerder naar bed gaan in dat geval werkt..
en Fripsel ook een heeeel klein beetje, ik had dat dus niet maanden geaccepteerd hoorquote:
Naja echt gelukkig is het nietquote:
Potje, dekseltje, toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naja echt gelukkig is het nietMaar de situatie is gewoon nogal complex. En ik "snap" het wel, eigenlijk ben ik er zelf ook gewoon fout in geweest vroeger, ik heb te lang in de "verzorgende" rol naar hem toe gezeten doordat hij psychisch ziek is.. En het is een lastig patroon om te doorbreken. Ik heb zelf dit patroon erin laten sluipen..
Dus eigenlijk nu ik dit zo zie kan ik het ook wel meer als een "positieve" doorbraak zien.
En ik ben zelf ook geen makkelijke. Ik had afgestudeerd moeten zijn nu.. En ook geld in het laatje moeten brengen. Maar dat is allemaal ook wat anders gelopen dan ik wilde. Dus er ligt ook heel veel verantwoordelijkheid op z'n schouders, nog boven op z'n eigen problemen.
We zijn een lekker stel bij elkaar![]()
Nee lekker elke ochtend een uur liggen snoozen terwijl iemand probeert te slapen is normaal.quote:
Waar heb ik gezegd dat dat normaal is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee lekker elke ochtend een uur liggen snoozen terwijl iemand probeert te slapen is normaal.
Kan ik niet ligt op het kerkhof en Wil ik niet bij jou in bed
Dit.quote:
een wekkerarmband of iets anders met een trilwekker of lichtwekker werkt ook erg goed in combinatie met oordopjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:41 schreef Fripsel het volgende:
Oordopjes lijkt me niet handig want dan hoor ik m'n eigen wekker niet meer.
Ik hoef geen hogere seksdrivequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:59 schreef Eleiko het volgende:
https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/zma
Met een beetje mazzel ga je er nog beter van squirten ook.
Melatonine slikken is niet de oplossing!
Verder: geen televisie kijken op de slaapkamer. Idem ipad/telefoon etc.
Jouw keuze, maar blijf weg van melatonine.quote:
Lichamelijk moe en moe in je hoofd zijn, zoals je zelf al aangeeft, twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moe ben ik altijdDat is het probleem niet. Licht gaat gewoon niet uit in m'n hoofd.
Eerder slapen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:24 schreef Census het volgende:
Interessant topic. Ik heb zelf ook weleens last van slaapproblemen. Ik probeer meestal rond 00:00 naar bed te gaan (wordt vaak 00:30). Vervolgens gaat mijn wekker om 06:00 dus heb ik een krappe 6 uur slaap, wat net aan genoeg zou moeten zijn. Laatste tijd beetje veel stress en dingen aan mn hoofd waardoor ik vaak niet in slaap kan komen. Rond 02:00 val ik dan eindelijk in slaap en heb nog zo'n 4 uur over. Na zo'n week ben ik helemaal gebroken en slaap ik in 't weekend 2 dagen 10 uur.. niet echt een bevorderlijk ritme dus. Welke middelen zouden jullie aanraden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |