Dat zou ik echt pas doen als ik overdag neer val denk ik. Het fijne van samen gaan wonen vond ik destijds juist dat we gewoon iedere avond samen kunnen slapen.quote:
je bent blijkbaar niet agressief genoeg smorgensquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:47 schreef Fripsel het volgende:
Dan ben ik ook al wakker dus is het ook al verpest. En bij z'n eerste wekker kan ik lullen als brugman dat verlies ik toch.
Nee klopt. Ik heb fibromyalgie.. Ik word wel wakker maar m'n lijf doet niet echt mee. Tindelende handen en voeten, stijve gewrichten enzo. Letterlijk kippenkrachtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent blijkbaar niet agressief genoeg smorgens
Kun je dat gewoon bij de drogisterij kopen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:52 schreef Bosnimf1983 het volgende:
Ik heb geen tip voor de ochtend, maar misschien kun je valdispert nacht extra sterk proberen? Werkt voor mij vaak goed. Een uur voordat je wil slapen innemen. Probeer in dat uur bijvoorbeeld ook geen tv meer te kijken. Ervaring met slaapmedicatie van de huisarts is dat je doodmoe wakker wordt en daarnaast is het ook nogal verslavend...in de zin van je lichaam went er snel aan.
ah oke, dus 2 voeten in zn rug planten en het bed uit duwen is geen optie...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik heb fibromyalgie.. Ik word wel wakker maar m'n lijf doet niet echt mee. Tindelende handen en voeten, stijve gewrichten enzo. Letterlijk kippenkracht
Ja na n uur wakker gewekkerd zijn meestal wel hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, dus 2 voeten in zn rug planten en het bed uit duwen is geen optie...
Ja, maar het samen slapen is nu niet meer zo fijn. Zo fijn dat je er zelfs een topic over opent. De oplossing is apart gaan slapen, maar dat wil je niet. Tja, dan maar elke ochtend zo vroeg wakker worden. Meer opties zijn er niet echt, lijkt me?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zou ik echt pas doen als ik overdag neer val denk ik. Het fijne van samen gaan wonen vond ik destijds juist dat we gewoon iedere avond samen kunnen slapen.
Ik hoop het wel. Zo kan ik dat middeltje eens proberen, misschien slaap ik wel eerder dan en kan ik vervolgens tegelijkertijd met m'n vriend op staan bijvoorbeeld. Ik denk graag nog even verderquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:03 schreef Raves het volgende:
[..]
Ja, maar het samen slapen is nu niet meer zo fijn. Zo fijn dat je er zelfs een topic over opent. De oplossing is apart gaan slapen, maar dat wil je niet. Tja, dan maar elke ochtend zo vroeg wakker worden. Meer opties zijn er niet echt, lijkt me?
Moe ben ik altijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:10 schreef fathank het volgende:
9 uur je computer + tv+smartphone uit. Zorgen dat je 's avonds ook daadwerkelijk moe bent om te gaan slapen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kun je dat gewoon bij de drogisterij kopen?
Ga ik daar eens kijken, dankjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:17 schreef Bosnimf1983 het volgende:
[..]ik weet dat kruidvat en etos het sowieso verkopen
waarom sta je zelf niet vroeg op? Is gezondquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik lach hard op bij het idee, maar ik ben te lief denk ik
Omdat ik niet slaap voor 1 uur. Ik kan dan wel om 6 of 7 uur opstaan maar dan komt er nog extra vermoeidheid op m'n fibromyalgie. Dan krijg ik niks gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:41 schreef Rucola het volgende:
[..]
waarom sta je zelf niet vroeg op? Is gezond
maar heb je geen werk of studie dan of zo? En dan zou ik gewoon voor 1 gaan slapen, heb je wat aan je dag, lekker rustig opstaan en allesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat ik niet slaap voor 1 uur. Ik kan dan wel om 6 of 7 uur opstaan maar dan komt er nog extra vermoeidheid op m'n fibromyalgie. Dan krijg ik niks gedaan.
Ja dat is dus het probleem he, ik slaap niet voor 1 anders deed ik dat wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:52 schreef Rucola het volgende:
[..]
maar heb je geen werk of studie dan of zo? En dan zou ik gewoon voor 1 gaan slapen, heb je wat aan je dag, lekker rustig opstaan en alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |