waarom zou dat niet mogelijk zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is nauwelijks mogelijk om lesroosters anders in te delen.
En de NS legt het probleem eenvoudigweg bij een ander neer.
1. ik zeg dat het nauwelijks mogelijk is; niet dat het niet mogelijk is.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Scholen moeten rekening houden met verschillende klassen, met verschillende leraren die soms ook nog eens deeltijd werken en met beschikbaarheid van lokalen.
Scholen zitten, net als de NS, ook vast in oude denkbeelden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1. ik zeg dat het nauwelijks mogelijk is; niet dat het niet mogelijk is.
2.
[..]
Doel je nu op die MAT64 treinen die de NS al in 2008 zou uitfaseren en die nog steeds rondrijden omdat de afdeling inkoop van de NS gefaald heeft?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Gezien de mate van bemoeienis van de overheid in zowel het bestellen van nieuw materieel als het opleggen van eisen aan verouderd materieel, is dat niet helemaal waar. De NS stelt ouder materieel buiten dienst omdat het niet langer dienst mag doen van de toezichthouder, oftewel de minister.
Onzin. Ze weten állang dat dat materieel er een keertje uit moet, maar hebben er bewust voor gekozen om de bestelling van nieuwe treinen uit te stellen omdat ze het aantal reizigers onderschat hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Gezien de mate van bemoeienis van de overheid in zowel het bestellen van nieuw materieel als het opleggen van eisen aan verouderd materieel, is dat niet helemaal waar. De NS stelt ouder materieel buiten dienst omdat het niet langer dienst mag doen van de toezichthouder, oftewel de minister.
Oh ja fijne dingen zijn dat. Afgelopen zomer zat ik in zo'n ding. Buiten 25 graden, binnen 40 graden want men kreeg de verwarming niet uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Doel je nu op die MAT64 treinen die de NS al in 2008 zou uitfaseren en die nog steeds rondrijden omdat de afdeling inkoop van de NS gefaald heeft?
NS faalt niet per se, zij hadden minder reizigers verwacht door afschaffing van het studenten-ov. Echter besloot de overheid ineens om hem uit te breiden waardoor er straks ineens meer studenten zijn. De NS heeft hierop meteen een spoedbestelling geplaatst voor nieuwe treinen die bovenop de nieuwe sprinters komen. Tsja, en dat de overheid ook nog wil dat Mat'64 weggaat is niet echt handig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:45 schreef Nattekat het volgende:
De NS faalt met inkopen, de overheid begrijpt niet dat die treinen nog niet weg kunnen. Het idee was om Mat'64 volgend jaar pad geheel uit dienst te nemen, het uitfaseren is al een tijdje bezig. Maar de NS wordt nu gedwongen om ze nu uit dienst te nemen.
Gewoon geen visie dus. Punt. Sowieso, hoe moeten die studenten anders reizen? 't is nou niet bepaald dat de studentenwoningen voor het oprapen liggen en opeens veel meer studenten zullen verhuizen naar de studiestad als een OV-studentenkaart wordt ingeperkt. Daar is gewoon geen woonruimte voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
NS faalt niet per se, zij hadden minder reizigers verwacht door afschaffing van het studenten-ov. Echter besloot de overheid ineens om hem uit te breiden waardoor er straks ineens meer studenten zijn.
En korting op auto's zeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:12 schreef Elzies het volgende:
Scholieren korting bieden op autorijlessen lijkt mij een beter alternatief.
Het is namelijk al zo lekker rustig op de weg en je kunt al zo goed parkeren bij hogescholen/universiteiten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:12 schreef Elzies het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De treinen moeten voller!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Allemaal NS reclamebanners in dit topic.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Allemaal NS reclamebanners in dit topic.
Je kunt er ook voor gaan werken. Studeren en werken is niet iets nieuws.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:12 schreef Elzies het volgende:
Mja, hoeveel scholieren gaan er nou met de trein naar hun school? Dan heb ik het over middelbare en mbo-leerlingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Op zich niet eens zo'n gek idee om eens te bespreken.
Alleen is het weer anders, dat trekken er hier een boel niet natuurlijk
Ja man, nog meer auto's en nog meer files.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:12 schreef Elzies het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |