Maar de stok komt in de Cocksdorp, volgens Fienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veul te ver
Ik ga niet verder dan de tijd die nodig is om de volgende boot te halen.
Filmpje nog niet kunnen kijken. Dan helaas.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar de stok komt in de Cocksdorp, volgens Fien
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:49 schreef Fien1989 het volgende:
Een potentieel nieuwe bestemming voor Stok
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Fien, je weet wat de afspraken zijn over waddeneilanden? Alleen neerleggen als je een back-upplan hebt om hem daar ook weer vandaan te krijgen
groningen - delfzijl - roodeschool - groningen ( of in omgekeerde volgorde ) viel best mee destijds..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weet je wat pas saai treinen is, Groningen-Delfzijl, Groningen-Veendam en Groningen-Nieuweschans
Waar staat dit?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Fien, je weet wat de afspraken zijn over waddeneilanden? Alleen neerleggen als je een back-upplan hebt om hem daar ook weer vandaan te krijgen
quote:
Meeste stemmen waren voor 2quote:
Maar eens dezer keren gaat hij er wel naar toe, want mijn filmpje was wel serieusquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Dat was niet serieus en iemand die nog nooit heeft meegedaan.
Besef wel dat je van plan bent hem op een van de slechtst bereikbare plekken van Nederland te leggen, buiten het hoogseizoen. Je drift met boerderijen kan nog, maar het is en blijft een spel waarbij het doel is de stok zo vaak mogelijk door heel Nederland te verplaatsten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:23 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar eens dezer keren gaat hij er wel naar toe, want mijn filmpje was wel serieus
Haal je 'm dan ook weer opquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:23 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar eens dezer keren gaat hij er wel naar toe, want mijn filmpje was wel serieus
Omdat Fienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:53 schreef nofxtbr het volgende:
heb m van de zomer naar Texel gebracht, waarom nu weer daarheen? heeft me toen een hele dag gekost
Ik heb alles met de fiets gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bekijk het zo: duurder kan het niet meer worden.
Volgens mij sta ik qua ¤/km in totaal dik onderaan
Één na laatste danquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb alles met de fiets gedaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij had 'm dan op mogen halenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:28 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Haal je 'm dan ook weer op
Spel moet ook wel goed doorgang vinden he.
Texel slechts bereikbaar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Besef wel dat je van plan bent hem op een van de slechtst bereikbare plekken van Nederland te leggen, buiten het hoogseizoen. Je drift met boerderijen kan nog, maar het is en blijft een spel waarbij het doel is de stok zo vaak mogelijk door heel Nederland te verplaatsten.
Texel heeft meerdere plaatsen die nog niet geweest zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:53 schreef nofxtbr het volgende:
heb m van de zomer naar Texel gebracht, waarom nu weer daarheen? heeft me toen een hele dag gekost
Helaas, maar ik had 'm nog maar een half uur geleden kunnen uitzettenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:57 schreef Puala het volgende:
Nou t had leuk geweest, maar dit word m dus niet meer
Ja, feit. Texel zelf misschien niet, maar het gerucht waar je naartoe wilde wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Texel slechts bereikbaar?Het is i.i.g. makkelijker te bereiken dan Nieuw-Namen + de boot naar Texel is niet het duurste i.t.t. Terschelling
Dus? Het is niet zo dat alle plaatsen af moetenquote:[..]
Texel heeft meerdere plaatsen die nog niet geweest zijnEn met een auto duurt het maar een halve dag als Stok een beetje gunstig ligt
quote:
SPOILER: NewbieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]ik vraag het me ten zeerste af als die daar wel ligt :wSPOILER: NewbieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn camera kon niet beter in het donkerquote:
Je bedoeld de kleur vd bus? Zijn die blauwe speciaal?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Bus 140 (een blauwe) naar Emmeloord (39 min) (die kan van de bucketlist
rijden hier genoeg :w ownee dat zijn blauw wittequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:52 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Mijn camera kon niet beter in het donker
[..]
Je bedoeld de kleur vd bus? Zijn die blauwe speciaal?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
rijden hier genoeg :w ownee dat zijn blauw witte
overijssels blauwquote:
hmhmhm als ik er toch tijd voor had overdag.........quote:via Zomerpad2 u. 3 min.
41,1 kmMeestal vlak·Fietspaden verbergen
Mij werd 30km al te veel, als je niet echt zo'n fietser bent, is dat af te radenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
overijssels blauw
[..]
hmhmhm als ik er toch tijd voor had overdag.........
quote:
Ik leer nog wat bijquote:De concessie IJsselmond omvat het busvervoer in Noordwest-Overijssel (het gebied rond Steenwijk en Kampen), Noordoostpolder (het gebied rond Emmeloord) en oostelijk Flevoland (het gebied rond Dronten en Zeewolde). In de steden Kampen en Dronten wordt ook een stadsdienst gereden.
Dat zal het probleem niet zijn... verrotte lagers welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij werd 30km al te veel, als je niet echt zo'n fietser bent, is dat af te raden
Het enige waar ik nu een probleem mee heb is de spits
en nu? Billekoek?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:19 schreef Fien1989 het volgende:
Net thuis... nou ja...bijna, net geparkeerd. En dan begint het super hard te regenen
En ik zag dat het keuken licht al aan was dus mijn ma is eerder thuisEcht onbegrijpelijk... ze komt normaal tussen 22:30 en 0:15 thuis. Meestal is ze er niet eerder dan 23:30, maar elke keer als in later ben dan 23:00 dan is ze toevallig ook eerder
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:19 schreef Fien1989 het volgende:
Net thuis... nou ja...bijna, net geparkeerd. En dan begint het super hard te regenen
En ik zag dat het keuken licht al aan was dus mijn ma is eerder thuisEcht onbegrijpelijk... ze komt normaal tussen 22:30 en 0:15 thuis. Meestal is ze er niet eerder dan 23:30, maar elke keer als in later ben dan 23:00 dan is ze toevallig ook eerder
quote:
Nee, geen billekoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bewegingsgrafiek van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dagteller en kilometerstand v/d auto bij thuiskomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kilometers vliegen eraanDe vakjes met brandstof vliegen eraf
![]()
![]()
Iemand al Stok-ophaalplannen voor vandaag?
Ik bedenk me trouwens dat ik misschien volgende keer het ophalen en uitzetten ga verspreiden over 2 dagen. Dus 's avonds ophalen en dan volgende middag uitzettenDan wordt het niet zo laat met van die donkere/onduidelijke foto's van uitgezette Stok. Het wordt nu wel rap eerder donker namelijk
En voordeel van 2 dagen is dat Stok eens een keer bij mij warm mag slapen
![]()
![]()
Ik besef me nu pas dat het lach-gezichtje nog op Stok zitOmdat het zo donker was in Schokland en ik dus zelf een beetje bang was, vergat ik het helemaal om die gezichtje-plakker weer eraf te halen
Ik hoop dat die heel blijft in de regen en zo
En ik ben ook vergeten om een lieve tekst erop te plakken voor de volgende die Stok ophaalt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]Ik denk niet dat ie daar ligt. De weg op de foto is veel smaller. Ik zou op de Oud Emmeloorderweg gokkenSPOILER: NewbieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Middenberm?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar ligt. De weg op de foto is veel smaller. Ik zou op de Oud Emmeloorderweg gokken
Valt me nu ook op dat de strepen ontbreken... ach, erg veel verdere opties zijn er ook niet...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar heb je hem nu wel of niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:43 schreef JJH het volgende:
Hij lag inderdaad niet aan de provinciale weg...
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Er zijn twee toegangswegen, zal wel heel slecht zijn als ie hem niet heeft
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien is er een Zwarte Hand gepleegdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn twee toegangswegen, zal wel heel slecht zijn als ie hem niet heeft
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Waarom is de topic titel niet aangepast?Al 2 keer nadat ik 'm had verplaatst werd hij niet aangepast
Omdat niemand mijn naam erin wil hebben?
Niet waar!quote:![]()
![]()
Nee, we waren al tot de conclusie gekomen dat ie niet aan de provinciale weg lagquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien is er een Zwarte Hand gepleegd
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:51 schreef Fien1989 het volgende:
Waarom is de topic titel niet aangepast?Al 2 keer nadat ik 'm had verplaatst werd hij niet aangepast
[..]
Niet waar!![]()
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik loop echt niet 4 verplaatsingen achterquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:51 schreef Fien1989 het volgende:
AangepastEhm... daar zijn de meningen over verdeeldquote:[..]
Niet waar!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Selectief aanpassenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:51 schreef Fien1989 het volgende:
Omdat niemand mijn naam erin wil hebben?
[..]
Niet waar!
En misschien niet doordraaien. Maar extreem obsessief gedrag wil ik het dan wel noemen.![]()
In vind dit echt gemeenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik loop echt niet 4 verplaatsingen achter
Aangepast
Vorige keer toen ik 'm Klimmen had gelegd werd hij ook dagenlang niet aangepast, maar werd dat meteen gedaan bij de volgende verplaatsing. En nu weerZodat mijn naam er niet komt te staan
![]()
![]()
Laat op de avond heb ik sneller de neiging om het te vergeten, en dat is doorgaans het moment dat de plaats bekend wordtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:57 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
In vind dit echt gemeen
Vorige keer toen ik 'm Klimmen had gelegd werd hij ook dagenlang niet aangepast, maar werd dat meteen gedaan bij de volgende verplaatsing. En nu weerZodat mijn naam er niet komt te staan
En Schokland was vroegah een eiland
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:57 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
In vind dit echt gemeen
lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: