en sowieso wil ik niet met de trein helemaal naar zeeland.. overstappen op rotjeknor :/quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:15 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Haha
Maar dat is grof gerekend. Naar specifieke plekken in de steden kan het zijn dat het verschil in km's groter is
Ik ben sinds het nieuwe Rotterdam Centraal er ook nooit meer geweestquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en sowieso wil ik niet met de trein helemaal naar zeeland.. overstappen op rotjeknor :/
en gatstakke dik 25 euro enkeltjequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:17 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik ben sinds het nieuwe Rotterdam Centraal er ook nooit meer geweest
Bekijk het zo: duurder kan het niet meer worden.quote:
voor 25 euro.. tank ik 22.5 liter diesel.. waarop ik ongeveer 450km kan rijdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:40 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk wel goedkoper dan met een gemiddelde auto
quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Dat is by far het saaiste traject van heel Nederland, zelfs in Flevoland is er meer te zien
2. Geen sfeer, leek wel alsof ik plots in het buitenland liep.
3. IC stopt op elk station, en erg veel bebouwing was er niet te vinden rond die stations.
Nee, Zeeland ga ik nooit meer naartoe voor de stok.
Ik kan daar maar zo'n 17 liter benzine max. van kopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
voor 25 euro.. tank ik 22.5 liter diesel.. waarop ik ongeveer 450km kan rijden
kortom alles met Groningenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weet je wat pas saai treinen is, Groningen-Delfzijl, Groningen-Veendam en Groningen-Nieuweschans
Nee, Groningen-Roodeschool en Groningen-Assen is best te doenquote:
Maar dat zijn relatief korte stukjes, anders kan ik Leiden-Utrecht ook wel nominerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weet je wat pas saai treinen is, Groningen-Delfzijl, Groningen-Veendam en Groningen-Nieuweschans
Ben er ooit met de bus gekomen vanuit Borger, toen viel het wel mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, Groningen-Roodeschool en Groningen-Assen is best te doen
Maar toegegeven, het enige wat een beetje boeiend is aan Groningen is de stad en de wierdendorpjes op het Hoogeland, direct ten noorden van de stad.
¤25 of ¤37 met de auto of ¤5 als je op de fiets komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hoorn
Als ie niet te ver van de haven komt (en de boot niet de hoofdprijs kost en het mooi weer is), kan ik een heerlijk fietstochtje inplannen
Fiets dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
¤25 of ¤37 met de auto of ¤5 als je op de fiets komt
Vanaf de haven is het ongeveer 20km fietsen naar de Cocksdorp, de stok pakken en dan weer 20km terug naar de havenquote:
Veul te verquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vanaf de haven is het ongeveer 20km fietsen naar de Cocksdorp, de stok pakken en dan weer 20km terug naar de haven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |