Maar de stok komt in de Cocksdorp, volgens Fienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veul te ver
Ik ga niet verder dan de tijd die nodig is om de volgende boot te halen.
Filmpje nog niet kunnen kijken. Dan helaas.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar de stok komt in de Cocksdorp, volgens Fien
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:49 schreef Fien1989 het volgende:
Een potentieel nieuwe bestemming voor Stok
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Fien, je weet wat de afspraken zijn over waddeneilanden? Alleen neerleggen als je een back-upplan hebt om hem daar ook weer vandaan te krijgen
groningen - delfzijl - roodeschool - groningen ( of in omgekeerde volgorde ) viel best mee destijds..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weet je wat pas saai treinen is, Groningen-Delfzijl, Groningen-Veendam en Groningen-Nieuweschans
Waar staat dit?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Fien, je weet wat de afspraken zijn over waddeneilanden? Alleen neerleggen als je een back-upplan hebt om hem daar ook weer vandaan te krijgen
quote:
Meeste stemmen waren voor 2quote:
Maar eens dezer keren gaat hij er wel naar toe, want mijn filmpje was wel serieusquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Dat was niet serieus en iemand die nog nooit heeft meegedaan.
Besef wel dat je van plan bent hem op een van de slechtst bereikbare plekken van Nederland te leggen, buiten het hoogseizoen. Je drift met boerderijen kan nog, maar het is en blijft een spel waarbij het doel is de stok zo vaak mogelijk door heel Nederland te verplaatsten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:23 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar eens dezer keren gaat hij er wel naar toe, want mijn filmpje was wel serieus
Haal je 'm dan ook weer opquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:23 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar eens dezer keren gaat hij er wel naar toe, want mijn filmpje was wel serieus
Omdat Fienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:53 schreef nofxtbr het volgende:
heb m van de zomer naar Texel gebracht, waarom nu weer daarheen? heeft me toen een hele dag gekost
Ik heb alles met de fiets gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bekijk het zo: duurder kan het niet meer worden.
Volgens mij sta ik qua ¤/km in totaal dik onderaan
Één na laatste danquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb alles met de fiets gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |