SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Naam van het team?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:16 schreef MarcoD het volgende:
Heb wel een team waarbij jullie je kunnen inschrijven.
Afgelopen 4 jaar elk jaar ingeloot.
Daar kan Kees over meepratenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:45 schreef Gripper het volgende:
Wel oppassen voor je eigen mouwen en andere wielrenners die net muisstil in je wiel zijn komen rijden (true story, afgelopen zaterdag )
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:06 schreef keesfietst het volgende:
Tering wat een simpele figuren heb je toch. Vader met zoon hangen blijkbaar al een tijdje achter me (weg langs kanaal). Halen me bij een stoplicht in, ik gelijk bij die ouwe in z'n wiel, rochelt ie opzij echt vol in m'n gezicht. Even flink verrotgescholden en gevraagd of ie zin had om een klap voor z'n harses te krijgen.![]()
Verder wel ideaal fietsweer 's avonds. Was ook nog vrij druk met wielrenners.
Sorryquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:32 schreef Leonos het volgende:
Was iemand vorige keer bij de fok! meet ook hele tijd iemand zijn neus aan het leeg halen.
Dacht dat het normaal was ofzo
Ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
en ingeschreven voor de Amstel gold race, 150km it is
wandelen = meer tijd om van de omgeving te genietenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ook![]()
nu nog door de loting SPANNONT.. Ik hoop zo dat ik de agr mag wandelen.
Alleen de ketting. En die groep pas op een nieuw frame erop gooien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:12 schreef muzas het volgende:
Ik moet meuk voor die fiets hebben.
Is een KMC 10EL echt merkbaar beter dan een 10.93? Of alleen lichter en duurder?
Of zal ik gewoon een rival groep op die giant klappen.
Hmm dat is wel het kijken waard. En iets van Sigma?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
Tweedehands garmin edge 800?
Of zo'n bryton of mio. Maar dan kan je denk ik je geld nog beter in de fik steken.
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hmm dat is wel het kijken waard. En iets van Sigma?
ik heb paar weken terug een mio cyclo 315 hc gekocht (279 nieuw)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:18 schreef Fretwork het volgende:
Ik zoek nog naar een goede fietscomputer zonder richting de 300 eu te gaan. Hij moet sowieso het volgende hebben:
- Cadansmeter
- Hartslagmeting met Ant+
- Navigatie met vooringestelde routes
Heeft iemand nog tips?
Als je voor dat ding van sigma gaat, kun je ook de Edge 25 nemen. Goedkoper en kan hetzelfde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hmm dat is wel het kijken waard. En iets van Sigma?
was er eerst ook wat huiverig voor, na alle horror verhalen over een mio. Maar heb een aantal mensen gesproken die er ook 1 hadden en die waren er ook allemaal positief over. ook de koppeling met strava werkt prima. Je rit uploaden op mioshare en binnen een minuut staat hij ook op strava.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:11 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb deze zomer een Mio toestel mogen testen. Fijn apparaatje!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:36 schreef Flipmoehoe het volgende:
Je hebt er ook een "suprise me" functie op zitten, hier kan je aangeven hoe ver je wil fietsen en dan maakt hij een rondje voor je.. kan je kiezen uit 3 opties.
Of je geeft een tijd aan, met een gemiddelde die je denkt te gaan fietsen en maakt daar een willekeurig rondje van.
GPX file inladen werkt ook prima, zo laatst 2 routes foutloos nagefietst.
Ik had die 505 versie te leen. En was ook wat huiverig, maar ook de klantenservice van Mio (ff gebeld met wat domme vragen) was goed. Navigeren ging best oke. Alleen op plekken waar veel wegen bij elkaar komen minder, dan moet je ff rustig/goed kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:30 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
was er eerst ook wat huiverig voor, na alle horror verhalen over een mio. Maar heb een aantal mensen gesproken die er ook 1 hadden en die waren er ook allemaal positief over. ook de koppeling met strava werkt prima. Je rit uploaden op mioshare en binnen een minuut staat hij ook op strava.
Enigste wat jammer is dat ik daarvoor nog een kabeltje nodig heb. De 505 HC met wifi lag net ff wat buiten budget namelijk
Ik had een probleempje met het toestel, was al geregistreerd door de vorige gebruiker. Maar op facebook door mio nederland binnen 24 uur geholpen door het serienummer door te geven waarna ze het toestel konden loskoppelen en ik hem weer kon registreren. Het navigeren op de racefiets gaat echt prima. Alleen moet je idd even opletten op zulke punten. Had een weg 2x in mijn route zitten.. hij navigeerde goed maar net op dat punt waar ik de 2de keer rechtsaf moest ging hij met de oude route verder.. wist dat ik daar af moest en daarna pakte hij ook meteen de goede route weer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik had die 505 versie te leen. En was ook wat huiverig, maar ook de klantenservice van Mio (ff gebeld met wat domme vragen) was goed. Navigeren ging best oke. Alleen op plekken waar veel wegen bij elkaar komen minder, dan moet je ff rustig/goed kijken.
Idee is om dan later de Zondas met 23mm GP4000 oid te rijden voor als ik wat sneller moet (liever geen 25mm meer om die velgen). En dan op de goedkopere wielset 25 mm bandjes die wat langer meegaan voor de wat rustigere / langere ritjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind dat wel fijn. Heb een setje Open Pro's met 25mm banden. Onverwoestbaar en lekker comfortabel. Ik gebruik ze eigenlijk te weinig.
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:37 schreef ratatat het volgende:
[..]
Idee is om dan later de Zondas met 23mm GP4000 oid te rijden voor als ik wat sneller moet (liever geen 25mm meer om die velgen). En dan op de goedkopere wielset 25 mm bandjes die wat langer meegaan voor de wat rustigere / langere ritjes.
Laatst bijna 2 weken niet gefietst. Kon mezelf er niet toe motiveren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:29 schreef Tommeke het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Heb je soms ook dat je je moet opladen? Meestal ben ik rond deze periode de racefiets wel ff zat. Er zijn hier in de buurt veel veldtoertochten waar ik me in het najaar altijd redelijk fanatiek mee bezighoud. Dus ik ga altijd lekker crossen.
Velg is te smal voor 25mm banden, gaan de banden zwabberen in de bochten. Kan je misschien tegengaan door ze harder op te pompen maar dan zit je weer op (of voorbij) de druk waarmee ik 23mm rijd. En 25mm banden op die velgen is slecht voor de aerodynamica.quote:
Goed om te weten, ik overweeg juist die velgen te kopen en dan eens 25mm te proberen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:42 schreef ratatat het volgende:
[..]
Velg is te smal voor 25mm banden, gaan de banden zwabberen in de bochten. Kan je misschien tegengaan door ze harder op te pompen maar dan zit je weer op (of voorbij) de druk waarmee ik 23mm rijd. En 25mm banden op die velgen is slecht voor de aerodynamica.
Gelukkig. Ben daar niet alleen in.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:38 schreef ratatat het volgende:
[..]
Laatst bijna 2 weken niet gefietst. Kon mezelf er niet toe motiveren.
Jazeker, ik raak mijn fiets(lees Gios) dan geheel niet aan. Tis nu ook al sinds de vakantie dat ik voor het laatst "recreatief" gefietst/getraind heb. Straks weer de gym in, ik hoop volgende week al maar zit nogal druk op mijn werk. Soort van stroomversnelling. Dan t/m december lekker in de gym, en pas in januari weer wat trainen of mss nog wel later.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:29 schreef Tommeke het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Heb je soms ook dat je je moet opladen? Meestal ben ik rond deze periode de racefiets wel ff zat. Er zijn hier in de buurt veel veldtoertochten waar ik me in het najaar altijd redelijk fanatiek mee bezighoud. Dus ik ga altijd lekker crossen.
Andere sport doen werkt altijd goed, alleen maar fietsgerelateerde dingen doen is ook een keer saaiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:29 schreef Tommeke het volgende:
Je hebt me doorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
je was gewoon weer zat natuurlijk
De 2180 want die heeft dat open Ant+ protocol welke de oudere modellen niet hebben. Is in Duitsland voor 300e te krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zit er aan te denken om voor de wintermaanden een Tacx aan te schaffen. Ik twijfel tussen de T2180 en T2170. De T2180 werkt met een app op je tablet of telefoon en de T2170 werkt op de PC. Welke van de twee raden jullie mij aan om te kopen? De T2170 is het model van vorig jaar en is standaard wat duurder dan de T2180. Maar de 70 is nu zo afgeprijsd dat hij in de prijscategorie van de 80 valt.
Weet jij toevallig waar in Duitsland?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:05 schreef ratatat het volgende:
[..]
De 2180 want die heeft dat open Ant+ protocol welke de oudere modellen niet hebben. Is in Duitsland voor 300e te krijgen.
Betere coating, zou dus ook beter moeten schakelen en ziet er iets gelikter uit. Lijkt wat minder op de huis tuin en keuken FM ketting van de rol, dus mee soignee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:12 schreef muzas het volgende:
Ik moet meuk voor die fiets hebben.
Is een KMC 10EL echt merkbaar beter dan een 10.93? Of alleen lichter en duurder?
Of zal ik gewoon een rival groep op die giant klappen.
Oh, ik dacht dat het de route van je krantenwijk was.....quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:13 schreef KolonelBroodje het volgende:
Was er met strava ook een mogelijkheid om je gps lijntje weer recht op een straat te krijgen? Ik heb een nieuwe telefoon en blijkbaar ging het niet helemaal goed met de gps.
[ afbeelding ]
Dus dat de rode lijn op de Woortmanslaan komt. Bij Stava labs heb je wel iets dat slide heet, die doet precies wat ik wil maar kan dat ook met mijn eigen activiteit?
bike24.netquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar in Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |