whatever quinsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je het niet belangrijk vindt, reageer dan niet.
dat blijkt heel erg uit dit hele debat jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja mensen zien wat ze graag willen zien he
Juist ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:29 schreef sp3c het volgende:
je ziet sowieso geen 19de eeuwse karikatuur van een neger want dat waren achterlijke bedienden
Zwarte piet vandaag de dag ziet er al zeker niet uit als iemand die zwart is omdat hij uit een schoorsteen is geklomen. Of denk jij van wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:29 schreef sp3c het volgende:
dat is Zwarte Piet vandaag de dag gewoon niet
nee voor mij is het een negerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Juist ja.
[..]
Zwarte piet vandaag de dag ziet er al zeker niet uit als iemand die zwart is omdat hij uit een schoorsteen is geklomen. Of denk jij van wel?
quinsers be locoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat blijkt heel erg uit dit hele debat ja
maar dat wil niet zeggen dat het er daadwerkelijk is ... gewoon whatever quinsers
Dus het hele verweer dat het een figuur zou betreffen die net uit een schoorsteen is geklommen en geen neger is onzin.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee voor mij is het een neger
nou en?
crazy loco braquote:
wmb wel maar ik ben niet de koning van iedereen zijn mening natuurlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dus het hele verweer dat het een figuur zou betreffen die net uit een schoorsteen is geklommen en geen neger is onzin.
Is gewoon de duivel!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Juist ja.
[..]
Zwarte piet vandaag de dag ziet er al zeker niet uit als iemand die zwart is omdat hij uit een schoorsteen is geklomen. Of denk jij van wel?
de man die de bavariareclame racisme vindtquote:
ik haat zeurpietenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
de man die de bavariareclame racisme vindt
De leider der zeurpieten
Een bijziende visionair
Ik vind bepaalde users hier ook niet bepaald snugger nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:39 schreef Molurus het volgende:
Goed... troll allemaal lekker verder. Dit niveau heb ik weinig mee.
nou enquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:39 schreef leolinedance het volgende:
Wat een figuur is die Quincy. Maar volgens mij waren er wel meer van die zuurpruimen.
ik haat ze ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik haat zeurpieten
gewoon iedereen zijn feestje ... zwarte piet is racisme, neger, schoorsteenveger, duivel, scheidsrechter etc.
problem solved
whatever quinsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde users hier ook niet bepaald snugger nee.
nee op fok! zal zwarte piet altijd welkom zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik haat ze ook
bijzonder veel
Komt er eik nog een blauwe moderator piet?
huh wat ben ik gaan editten dan? Welke postquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik doel dus op jou. Niveautje hier...
En dan je post editten om het nog sneuer te maken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
huh wat ben ik gaan editten dan? Welke post
op fok is iedereen zwartquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee op fok! zal zwarte piet altijd welkom zijn
fok! is de beste samenleving eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
op fok is iedereen zwartook de mods en de fa's
misschien een spelfoutquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:44 schreef sp3c het volgende:
voor zover ik kan zien is geen post geedit
another problem solved
ik zou er willen wonenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
fok! is de beste samenleving eigenlijk
mjah dat krijg je, gewoon niet meer spelfouten editten dan, gewoon sowieso niet meer op je grammatica lettenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
misschien een spelfout
Nja je moet iets als je je gekrenkt voelt
Lekker liegen
lekkr belngrijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah dat krijg je, gewoon niet meer spelfouten editten dan, gewoon sowieso niet meer op je grammatica letten
nou en, whatever quins
obama is racismequote:
AUB niet zo racistisch doen tegenover links tuig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Links tuig zijn de grootste racisten!
Hardstikke fout... Het zijn allemaal massamoordenaars die baby's eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Links tuig zijn de grootste racisten!
Zwarte piet is ook geen racismequote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:13 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb het idee dat sommige donkere mensen zich ubermensen vinden en dat blanken mensen zich niet zwart mogen schminken.
De negers die ik ken hebben totaal geen moeite met zwarte Piet en begrijpen al die commotie ook niet.
Voor de rest heeft zwarte Piet ook niks met slavernij te maken , of je moet het verhaal van Quincy geloven
Zwarte Piet is liefde!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwarte piet is ook geen racisme
Hou je er wel een teiltje onder anders wordt het zo'n kliederboel.quote:
Dat is dit debat toch al ? Er wordt zoveel uitgebraakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hou je er wel een teiltje onder anders wordt het zo'n kliederboel.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:25 schreef Persefoneia het volgende:
http://www.starnieuws.com(...)dex/nieuwsitem/31464
Verzieken van een kinderfeest en uitlokken van geweld.quote:Het idee van de Freedom Ride to Meppel werd overgenomen door Kick Out Zwarte Piet en verder uitgewerkt in een plan. Bij de nationale intocht in Meppel gaan activisten een brede mobilisatie op touw zetten om van overal in het land mensen naar meppel te halen om luidruchtig te protesteren tegen racisme. In Gouda ging het om een stil protest. Hier gaat het om een luid protest met het scanderen van leuzen, toeteren, zingen, schreeuwen etc. dat zal leiden tot een tegenmobilisatie van extreem rechts die met geweld het geweld de kop in zal willen drukken. Ook is er een grote kans dat de politie hetzelfde gaat doen. Om voorbereid te zijn op geweld zal KOZP trainingen geweldloos verzet organiseren om op basis van morele kracht de confrontatie aan te gaan met racisten.
We zullen het later met onze kleinkinderen nog eens hebben over de 'Zwarte Piet'-rellen van 2015quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
Verzieken van een kinderfeest en uitlokken van geweld.
Goed bezig!![]()
(Mag ik nu dat teiltje bluesdude?)
Gewoon een demonstratieverbod invoeren voor die datum binnen een straal van 10 KMquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
Verzieken van een kinderfeest en uitlokken van geweld.
Goed bezig!![]()
(Mag ik nu dat teiltje bluesdude?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |