Ja. Had gekund.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:37 schreef Artoo het volgende:
Maar deze stijging had je gewoon kunnen voorkomen Lonaa
Gewoon stoppen met eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Had gekund.
Ik struggle wel echt enorm de laatste tijd met eten.
I wish I could.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten.
Opgelost
was het leven maar zo makkelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten.
Opgelost
Allemaal anorexia en 43 kilo wegen!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten.
Opgelost
Trendlijn in de app is van mijn prebevallingsgewicht, die is niet helemaal relevant.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Vanyel, toch gaat de trendlijn omlaag. Dus je gaat er óók komen, heus!
Angstaanjagende getallen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trendlijn in de app is van mijn prebevallingsgewicht, die is niet helemaal relevant.
Rest van je post maar weggehaald wegens angstaanjagende getallen
Iedereen hier, gok ik zo. Is het niet om het een, dan wel om het anderquote:
Nee, met MFP kon je dat allemaal niet betrouwbaar zien! Ik gebruik Cronometer, heb geen aandelen, maar ben er echt wild enthousiast overquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Yay voor riemen!![]()
Jij gebruikt geen MFP, toch, Isa? Ik heb geen idee of ik alles wel goed binnen krijg...
Toch maar eens een account aangemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, met MFP kon je dat allemaal niet betrouwbaar zien! Ik gebruik Cronometer, heb geen aandelen, maar ben er echt wild enthousiast over(en ik heb een tijd MFP gebruikt) alleen kost de app geloof ik wel geld, de online versie op www.cronometer.com is gratis (premium heb je niet nodig).
Ja dat probleem heb ik ook......quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:20 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb ook een account aangemaakt, maar ik loop al vast bij het invoeren van m'n ontbijt... hoe weet ik nu welke yoghurt ik moet pakken uit die lijst?
MFP had gewoon nederlandse producten in de lijst, ook gevalideerde...
Of is er nog een handige zoekoptie die ik niet zie?
Ik voeg zelf heel veel Nederlandse dingen toe via de nevotabel: (hier kwam een url, maar de website lijkt even offline, google zoeken op nevo tabel van het rivm).quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:20 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb ook een account aangemaakt, maar ik loop al vast bij het invoeren van m'n ontbijt... hoe weet ik nu welke yoghurt ik moet pakken uit die lijst?
MFP had gewoon nederlandse producten in de lijst, ook gevalideerde...
Of is er nog een handige zoekoptie die ik niet zie?
voor mij 24,4! Nu snap ik ook waarom ik jouw veel te grote gaten-bh met geen mogelijkheid om mijn jetsers kreegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:11 schreef Vanyel het volgende:
SQ die in maart ontstellend slank plant te zijn.
Voor mij is dat een bmi van 21, zo weinig!
Ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:30 schreef Shandaly het volgende:
Ik zal het vanavond thuis nog eens een kans geven als ik wat meer tijd heb om dingen uit te zoeken... maar ik vrees dat de gemakzuchtige kant van mij toch naar MFP gaat neigen, gecombineerd met gezond verstand over de niet-gevalideerde entries
niet corn?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
maize
linseed
je verwacht 't niet.
klinkt als jolijtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ook![]()
We hebben hier awsome maize mazes
Ik ben nou eenmaal niet zo slimquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
maize
linseed
je verwacht 't niet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor mij 24,4! Nu snap ik ook waarom ik jouw veel te grote gaten-bh met geen mogelijkheid om mijn jetsers kreeg!
Zo groot ben ik nou ook weer niet met 1.80.quote:
Ja, dit was serieus veel te weinig iddquote:
"oh, kijk, een dikke vrouw, laten we nu maar even heel rustig aan doen"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
Mijn bootcamp was een soort middagdutje, gegeven door een pussyneger die me onderschatte. Nu ben ik gefrustreerd en niet moe.
Dat gevoel had ik wel, ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"oh, kijk, een dikke vrouw, laten we nu maar even heel rustig aan doen"
![]()
![]()
Heb je niet ff gezegd dat je veel meer aan kan dan?? Dit klinkt niet erg leuk zoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik wel, ja.
Ik moest kettlebell swings doen. Die doe ik normaal vrij easy met 16 kg (ik kan kettlebell van zwaarder niet vasthouden, so meh.) en uh, hij had er 1 van 6 en 8 kg neergelegd. Dus ik pak die van 8 maar. Zegt ie 'Jaa, die ander is lichter hoor, dat is vast beter'. GAST.
Verder eindeloze (voetbal) warming up met allerlei huppeltjes, toen 6 oefeningen van 3 x 30 sec met 30 sec rust. En een eindeloze (voetbal) cooling down. DA WAS HET.
GAST.
Ja, nee, dit was de training. Einde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je niet ff gezegd dat je veel meer aan kan dan?? Dit klinkt niet erg leuk zo
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
Dus ik pak die van 8 maar. Zegt ie 'Jaa, die ander is lichter hoor, dat is vast beter'. GAST.
Ja dat dus iddquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
wat een eikel
Je kan ook vragen of iemand vaker kettlebellswings doet en wat het normale gewicht is.
Is het echt nodig om dan zo over hem te praten? Hij discrimineert jou wellicht om je gewicht, dus mag jij het doen om zijn huidskleur?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
Mijn bootcamp was een soort middagdutje, gegeven door een pussyneger die me onderschatte. Nu ben ik gefrustreerd en niet moe.
Jeezes vrouw.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:48 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Is het echt nodig om dan zo over hem te praten? Hij discrimineert jou wellicht om je gewicht, dus mag jij het doen om zijn huidskleur?
Is het nodig om Jezus er bij te halen?quote:
Nou ja, ze heeft wel een puntquote:
En bij teringneger hangt het waardeoordeel zeker ook aan tering? Het woord neger is sowieso al een klein decennium niet meer algemeen geaccepteerd, schat ik. Nog afgezien van het gebrek aan relevantie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zei alleen dat het een neger was, aan de kleur hing ze geen waardeoordeel. Dat hing ze aan het feit dat het een pussy was.
Als het noemen van "neger" al discriminatie is, is benoemen dat het een man was dat ook.
Dat pussymens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
En bij teringneger hangt het waardeoordeel zeker ook aan tering? Het woord neger is sowieso al een klein decennium niet meer algemeen geaccepteerd, schat ik. Nog afgezien van het gebrek aan relevantie.
De relevantie van de vorm van iemands geslachtsdelen zie ik overigens ook niet, helaas kent het Nederlands (nog) geen genderneutrale persoonlijk voornaamwoorden. Als je een goede suggestie hebt, neem ik hem graag over.
+ nog vier thin wasa crackers met roomkaas en komkommer en een glaasje rode wijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:39 schreef Sarabi het volgende:
O: groene smoothie
L: maaltijdsalade tonijn
S: 40min fietsen
D: zoete aardappelschotel met rundersaucijs
S: Evy
T: bites
Zo denken best veel vrouwen met overgewicht. Hij kon ook denken: kijk een vrouw, laten we het rustig aan doen. Zo redeneren sommige (mannelijke) types nou eenmaal. Niet meteen naar gewicht toetrekken enzo vind ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"oh, kijk, een dikke vrouw, laten we nu maar even heel rustig aan doen"
![]()
![]()
Je had btw toch wel kunnen vragen dat je t wat zwaarder wilde? Had ik gedaan iigquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
naar woord iddquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
En bij teringneger hangt het waardeoordeel zeker ook aan tering? Het woord neger is sowieso al een klein decennium niet meer algemeen geaccepteerd, schat ik. Nog afgezien van het gebrek aan relevantie.
De relevantie van de vorm van iemands geslachtsdelen zie ik overigens ook niet, helaas kent het Nederlands (nog) geen genderneutrale persoonlijk voornaamwoorden. Als je een goede suggestie hebt, neem ik hem graag over.
Anyway, verder geen zin in een hele discussie hierover. Ik vind het alleen niet nodig om zo over mensen te praten en voelde me er ongemakkelijk bij. We willen zelf ook allemaal respect voor wie we zijn en niet beoordeeld worden op hoe we eruit zien, toch?
jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:45 schreef Vanyel het volgende:
79.9![]()
Met een weekend weg voor de boeg zal t vast niet blijvend zijn, maar het bestaat dus!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:45 schreef Vanyel het volgende:
79.9![]()
Met een weekend weg voor de boeg zal t vast niet blijvend zijn, maar het bestaat dus!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:45 schreef Vanyel het volgende:
79.9![]()
Ik heb ook lekker geen last van jouw wet gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo sunny! Ik volgens mij ook... Heb de twee ochtenden na de vakantie nog een getal met een 8 gehad en nu alweer 4 dagen met een 7. 1,7 vakantiekilo down
Die T van gister was hartstikke gezellig, wellicht té gezellig... Drie biertjes, 2 blokjes kaas, een bitterbal en 2 ienieminie loempiaatjes gezelligquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:00 schreef Shandaly het volgende:
Lijstje:
O - yoghurt + muesli
L - appel/kip salade
T - netwerkborrel, nog geen idee wat te verwachten
D - zelfgebakken frietjes, varkenshaasje & spinazie
Precies dit! Goed hoor!!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Gezellig hier he!
![]()
![]()
79.5 hierGeloof dat ik nu echt duurzaam onder de 80 ben gedoken.
Stiekem was dit al een 'tussendoel' van me. Ik had hem in mijn fitbitapp op 77 gezet, maar was al blij als ik dus onder die 80 zou duiken
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo sunny! Ik volgens mij ook... Heb de twee ochtenden na de vakantie nog een getal met een 8 gehad en nu alweer 4 dagen met een 7. 1,7 vakantiekilo down
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Ik kom na het weekend lekker bij jullie wonen
quote:
En hoe ging het?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:07 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]![]()
Vanmorgen 76,6!Én ik heb de stoute (hardloop)schoenen weer aangetrokken om te kijken hoe mijn knieën het deden!
Na 10 min begaven mijn longen het, het was tenslotte al een tijdje geleden dat ik had gelopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoe ging het?
En jij zit bijna op mijn streefgewicht
Hmmm.. Als ik nou aan groepsdruk deed, was ik al bijna klaar!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is het streefgewicht van zo ongeveer iedereen hier![]()
Tadaaa! Handig toch!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hmmm.. Als ik nou aan groepsdruk deed, was ik al bijna klaar!
Gewoon rustig opbouwenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:13 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Na 10 min begaven mijn longen het, het was tenslotte al een tijdje geleden dat ik had gelopenMaar mijn knieën begonnen al te klagen na 18 min ofzo, dus ik ben weer behoorlijk bij af.. Misschien later dit weekend nog een keer proberen.
Wat is je streefgewicht? 75?
Dat zou handig zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hmmm.. Als ik nou aan groepsdruk deed, was ik al bijna klaar!
Vooralsnog vooral naar beneden. Een jaar geleden voelde ik me goed bij 70-72, maar een paar jaar daarvoor voelde dat helemaal niet prettig. Ik richt me nu op 70 en zie dan verder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou handig zijnnaar welk gewicht wil jij?
Gaat best lekker dus.quote:onderwijdte (zo hoog mogelijk onder de borsten): 98 cm (-5 sinds 11-07-2015)
Buik ter hoogte van navel: 107 (-14 sinds 03/05/2015)
Heupen/billen, dikste deel: 120(-13 sinds 30-05-2015)
nek:38 (-1 sinds 30-05-2015)
rechterdijbeen (staand, 10 cm boven knie): 55cm (-15 sinds 30-05-2015)
Mooie resultaten alquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Gisteren het meetlint maar weer eens gepakt, met de volgende scores tot gevolg:
[..]
Gaat best lekker dus.
Best suf maar omdat ik zelf nooit meet heb ik heel weinig gevoel bij dat soort cijfers. Klinkt als veel, maar veel verder kom ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een mooie resultaten zeg, summer! Indrukwekkend!
Sarabi onder de 90! Super!
dat ligt er aan, of je kan relativeren. Je zult soms namelijk ook "aankomen".quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:09 schreef houdjemond het volgende:
Bedoelde er niks mee hoor, ik gluur hier af en toe omdat ik juist aan moet komen maar dat wel gezond wil doen. Mijn diëtiste zei juist dat elke dag wegen onzin is en je jezelf daar helemaal gek mee maakt, vandaar mijn vraag.
Ik word juist gek als ik er niet op kan staan. Dan ben ik bang dat ik aankom en het niet merk. Met de dagelijkse schommelingen kan ik wel omgaan, maar stel dat je net een dagelijkse schommeling hebt op je wekelijkse of maandelijkse weegmoment, dan moet je superlang wachten om te weten of je aangekomen bent of dat het vocht was. Ik weeg dus gewoon iedere morgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:09 schreef houdjemond het volgende:
Bedoelde er niks mee hoor, ik gluur hier af en toe omdat ik juist aan moet komen maar dat wel gezond wil doen. Mijn diëtiste zei juist dat elke dag wegen onzin is en je jezelf daar helemaal gek mee maakt, vandaar mijn vraag.
ja dit dus. Ik weeg overigens óók voor het slapen gaan, zodat ik me alvast op het ochtendresultaat kan instellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:19 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik word juist gek als ik er niet op kan staan. Dan ben ik bang dat ik aankom en het niet merk. Met de dagelijkse schommelingen kan ik wel omgaan, maar stel dat je net een dagelijkse schommeling hebt op je wekelijkse of maandelijkse weegmoment, dan moet je superlang wachten om te weten of je aangekomen bent of dat het vocht was. Ik weeg dus gewoon iedere morgen.
en hoeveel wil je wegen en hoe lang ben je ook alweer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:43 schreef sandertjuh het volgende:
Weeg mezelf al tijden niet meer. Meet nog wel elke week de omtrek van m'n buik op en maak zo nu en dan een foute selfie voor de spiegel.![]()
Mijn gewicht schommelde het afgelopen jaar tussen de 60-63kg. En ondanks het afvallen (meer een cutfase omdat ik niet echt hoefde af te vallen omdat ik te zwaar ben) zit ik nu nog steeds op 60-61kg.
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:00 schreef Tally het volgende:
Eet een boerske burger en je valt gegarandeerd af!
Al sinds gistermiddag aan het spugen en aan de waterpoep
Vocht ben ik zeker kwijt!
Precies.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt er aan, of je kan relativeren. Je zult soms namelijk ook "aankomen".
Dit, +1.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het juist fijn iedere dag te wegen. Geeft me een gevoel van controle en motivatie zonder obsessief te zijn.maar je moet idd wel alle schommelingen kunnen relativeren. Meestal lukt dat prima
Ik ook niet. Maar we waren bij de klusmarkt en dachten daar even te kunnen lunchen. Zag er lekker uit en komen mensen van de omgeving daar eten dus dacht dat het wel goed zat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef Rucola het volgende:
[..]
nooit van gehoordHaha klinkt niet best
ik vind zelfs het obsessieve wel lekkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het juist fijn iedere dag te wegen. Geeft me een gevoel van controle en motivatie zonder obsessief te zijn.maar je moet idd wel alle schommelingen kunnen relativeren. Meestal lukt dat prima
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind zelfs het obsessieve wel lekker
Yesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind zelfs het obsessieve wel lekker
Dat is wel fijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:21 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ehm je lijstje zegt halve.
Mijn kind maakte ovenspruitensalade. Voordeel van een kind.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:22 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Sja nouja, dan moet je ook dubbel rennen.
quote:
Dat ik jou al eeuwen niet leuk vind en jij mij al net zo lang een kutwijf. Prima toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:24 schreef mrspoeZ het volgende:
Soms moet je oude fitties laten liggen waar ze lagen.
Nog een half uur wachtenquote:
FITtiesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:55 schreef Mord_Sith het volgende:
God, wat zouden we toch allemaal slank zijn als we net zo veel in het afvallen zouden stoppen als er in die fitties hiero gestopt wordt.
Ja, snel, nog een afvalreeksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:56 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
godverdomme ik voorzie een nieuwe rage. Topicreeks, dieetplan, patent.
Ik zou MobLo contracteren, die komt hier al tachtig jaar zonder resultaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:56 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
godverdomme ik voorzie een nieuwe rage. Topicreeks, dieetplan, patent.
ze heeft jouw adviezen opgevolgd begrijp ik?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik zou MobLo contracteren, die komt hier al tachtig jaar zonder resultaat.
fffuuuu. Ik heb hachee op staanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Oven vergeten voor te verwarmen voor de zoete aardappels en broccoli.
Toch fijn dat een mod zo'n fijne bijdrage aan dit topic geeft.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mag ik even geheel on topic (belachelijk idee, ik weet het!) dat ik vanochtend 11 kilo lichter woog dan wat maanden geleden![]()
Mens, zit niet zo te stoken. Het was een TR ipv een quote. Meer niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch fijn dat een mod zo'n fijne bijdrage aan dit topic geeft.
Nodigt echt uit om nog TR te maken....
Dat is super!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mag ik even geheel on topic (belachelijk idee, ik weet het!) dat ik vanochtend 11 kilo lichter woog dan wat maanden geleden![]()
Welnee, ik heb net pizza op. En ik had uitgerekend dat ik 500 gram pizza kon eten en toen was mijn medium pizza 487 gram en toen ging ik met een grote grijns etenquote:
Behalve katten hebben ook modderblobbers nagels en als ik voor mij mag spreken dan hoef ik geen ijs, geen hele kip en ook geen chocola.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Kunnen alle katjes hun nagels weer intrekken, een chocoladereep pakken, of bak ijs of wat dan ook, en terug in hun hol kruipen?? Wat een gezeik om niets zeg hier.
11? geen 12?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
11? geen 12?
[ afbeelding ]
I am disappoint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woehoequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als MissPoes toch? Fittie stamt uit slank. Maar daar hadden MoBlo en ik ook genoeg fitties en daar hebben we vooralsnog heul geen last van nu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Poez, postte jij vroeger onder een andere naam mee? Of komt deze fittie uit een ander topic?
Nope. Nooit Poes geweest, altijd poeZ.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als MissPoes toch? Fittie stamt uit slank. Maar daar hadden MoBlo en ik ook genoeg fitties en daar hebben we vooralsnog heul geen last van nu.
Ik ben wezen aanmelden bij de fysiofitness vandaag![]()
Volgende woensdag intake.
En met mij praat het niet. Het vindt zich beter dan ik ben.quote:[b]Op vrijdag 2 oktober 2015 20:29 schreef [
Moblo en ik weten waarover we het wel en niet met elkaar eens kunnen zijn en kunnen praten, dat helpt.
Je zet jezelf echt voor schut zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef mrspoeZ het volgende:
En hoe stom is dat? Als je zegt dat je een halve kip gaat eten en dan zegt dat je een hele kip in de oven hebt, dan doe je iets stoms. Dat je een reactie daarop dan als aanval voelt zegt meer over je eigen keuzes dan over de commentaren. Fitties zijn stom,. Sommige tienjaar+posters met enkel babyvetverlies ook.
Ik dacht dat je een goede grap maakte omdat je wel wist dat haar man de andere helft ging etenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef mrspoeZ het volgende:
En hoe stom is dat? Als je zegt dat je een halve kip gaat eten en dan zegt dat je een hele kip in de oven hebt, dan doe je iets stoms. Dat je een reactie daarop dan als aanval voelt zegt meer over je eigen keuzes dan over de commentaren. Fitties zijn stom,. Sommige tienjaar+posters met enkel babyvetverlies ook.
you've got to love itquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
dat vind ik nou zo vertrouwd voelen aan de dieetclub. Of je nou in 2005 of in 2015 langs komt, er wordt altijd wel gefittied
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een goede grap maakte omdat je wel wist dat haar man de andere helft ging eten![]()
Maar het was dus gewoon onnozelheid.
Ja nee, ik weet niet.. vond het hier toch leuker in de tijd dat iedereen lief was voor elkaar geloof ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
you've got to love it
Al ben ik zo'n 29 kilo lichter nu, dat dan weer wel
Dat was ze als fattie ook alquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Mijn fitbit doet het weer
Ik ging naar de winkel.
Vriendlief: Ga je lopen?
Ik: eh, ja?
Vriendlief: Maar je fitbit doet het niet!
Ik:![]()
stimmtquote:
Wel 21,5 kg lichterquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:54 schreef Sjeen het volgende:
stimmtjij bent er trouwens ook zo een die ongeacht gewicht een lekker ding is. Ik hou er wel van
nee, raar is dat hè...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel 21,5 kg lichter(kan het me niet meer voorstellen, dat ik ooit zó zwaar was
)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kan ook nog wel wat complimentjes gebruiken ondanks niet eens in de buurt van de tachtig, veel vethaat vandaag
Had ik al gezegd dat ik volg wk intake heb bij begeleid fitness naast mn werk?
Joh, ik zit ook nog niet eens bij de 80quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kan ook nog wel wat complimentjes gebruiken ondanks niet eens in de buurt van de tachtig, veel vethaat vandaag
Jij bent mijn opperkanjer omdat je wel maar gewoon mooi gaat fitnessen! Kunnen maar weinig mensen zeggen met jouw stats, dus ik vind het echt super!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
Fysio naast onze school waar ze ook revalidatie en topsportbegeleiding doen enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, ik zit ook nog niet eens bij de 80En kom ook van veel overgewicht vandaan.
Waar gaat dat begeleid fitness plaats vinden? Bij een sportclub of fysiotherapiecentrum? Wel goed dat je doorzetEn mooi dat het kan.
Ah, zo'n centrum ben ik ook even geweest. Ik vond het te duur, maar de begeleiding was wel professioneel en als je een fysiotherapeut nodig had dan zat dat er gewoon bij in. Niet langdurig natuurlijk, maar wel voor sport gerelateerde pijntjes/blessures. Dat was wel super tof (en ze hadden een infraroodsaunaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
Fysio naast de school waar ze ook revalidatie en topsportbegeleiding doen enzo.
Als je een jaarabbo neemt 47,50 pm maar ik doe eerst een maand omdat school eerst meebetaalt, en dan is t 55... Wel onbeperkt dan. Ik wil twee keer gaan, en als t lekker gaat miss drie. Maar haal t onbeperlt er wel uit dan, abbo voor 1 keer p week is 37,50...
noem je me nou gewoon een homo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Fitnessze kwak!
En volgens mij moeten we een lesbische (ex) crew meet doen. Moet SQ ook komen.srlsly!
had ik vandaag al gezegd dat jij zo'n mooi gezicht hebt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
ga je mee?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moeten jullie naar het second love topic of zo
quote:They found a very surprising correlation: A given person, in 2006, eating the same amount of calories, taking in the same quantities of macronutrients like protein and fat, and exercising the same amount as a person of the same age did in 1988 would have a BMI that was about 2.3 points higher. In other words, people today are about 10 percent heavier than people were in the 1980s, even if they follow the exact same diet and exercise plans.
Hier ook zeer regelmatig hele kip in de oven. Toch eet ik nooit een hele kip.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef mrspoeZ het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hier ook zeer regelmatig hele kip in de oven. Toch eet ik nooit een hele kip.
Iets met gezin, mee-eters, koken voor meerdere dagen enzo...
En dat schelden en bagetelliseren is nergens voor nodig. Voor de een is het verlies va n babyvet heel moeilijk, aanmeren raken lachend 30 kilo kwijt.
Magje hier dan alleen praten als je heel veel kilo kwijt moet zonder dat het lukt?
Doe normaal
Alleen als je hot bent! Dus jij bent sowieso welkomquote:
Kan ook nog wel even wachten hoor! Niet dat het veel uitmaakt, jullie zijn allemaal toch mooi ongeacht een paar of veel kilo's meer of minderquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Moeten jullie dan ook jullie ex-fat mee nemen?
Nog een halve kip.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
250Kcal over... Wat zal ik er eens mee gaan doen...
Ik vind het echt heel tof van je dat je a) voor jezelf opkomt voor wat betreft de werkdruk die in mijn ogen ook achterlijk is als ik me je posts goed voor de geest haal en b) dat je toch die stap hebt gezet om begeleid te gaan sporten. Ik weet hoe beangstigend sporten (en dan helemaal een sportschool0 kan zijn als je ruzie hebt met je eigen spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ze schreef in haar boek dat ze daar op haar slankst was en dezelfde avond nog ging binge-eten. En dat ze er enorm van baalde dat ze dat betreffende afslankmiddel zo rijk had gemaaktquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:50 schreef Rucola het volgende:
Huh, ik ken haar als iets dikker. Staat haar wel moooooi
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
omdat we allemaal al ons hele leven aan het dieten zijn![]()
![]()
![]()
oeh, weer een kliekje waar ik niet bij hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ex-crew-Fat-FITtie meet?Had dat niet 15 kilo geleden voorgesteld kunnen worden?
gewoon stoppen met eten. zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dus![]()
Ik wil ook niet serieus slank worden, want dan kan ik hier niet meer echt komen. Of alleen als ik heel belerend ga doen hoe je slank moet worden. Maar dat wordt geloof ik in het algemeen ook niet zo gewaardeerd.
Ik ben al 3 uur gestopt. En nog niet slankquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon stoppen met eten. zo moeilijk is het allemaal niet.
ben je nog aan het herkauwen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben al 3 uur gestopt. En nog niet slank
Ik heb maar 1 maag. Denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
dat vind ik nou zo vertrouwd voelen aan de dieetclub. Of je nou in 2005 of in 2015 langs komt, er wordt altijd wel gefittied
je moet ook niet stoppen met eten. Je moet stoppen met stoppen met stoppen met eten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
for Pete's sake....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:57 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
je moet ook niet stoppen met eten. Je moet stoppen met stoppen met stoppen met eten.
(geloof ik. Na 4 keer lezen weet ik ook niet meer of het zo klopt. De gratis sake van de bezorgsushi is lekker en valt zwaar)
Heeft zij een afslank middel gehad wat haar rijk heeft gemaakt? Ff googlen, ik weet er niks vanaf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze schreef in haar boek dat ze daar op haar slankst was en dezelfde avond nog ging binge-eten. En dat ze er enorm van baalde dat ze dat betreffende afslankmiddel zo rijk had gemaakt
Neem nog iets te drinken!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:57 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
je moet ook niet stoppen met eten. Je moet stoppen met stoppen met stoppen met eten.
(geloof ik. Na 4 keer lezen weet ik ook niet meer of het zo klopt. De gratis sake van de bezorgsushi is lekker en valt zwaar)
Het was eigenlijk wel een heel vies beeld. Ik visualiseer dat allemaal liever helemaal niet, en om het dan zo zichtbaar te makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
ja zo'n soort beeld had ik wel voor ogen idd
Dat is best kut, denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat we allemaal al ons hele leven aan het dieten zijn![]()
![]()
![]()
Nee, ze had een paar keer in haar shows gezegd dat die afslankpillen zo fantastisch werkten (en we weten allemaal hoe goed op de lange termijn: not) en daardoor steeg de verkoop van dat merk echt énorm. Dus die fabrikant had ze op die manier rijk gemaakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:58 schreef Rucola het volgende:
Heeft zij een afslank middel gehad wat haar rijk heeft gemaakt? Ff googlen, ik weet er niks vanaf.Vind haar als slankie wel mooi trouwens. Maar ik vind haar sowieso niet dik ofzo trouwens, gewoon een mooie vrouw.
Ik bedoelde dus eigenlijk dat je na het stoppen niet weer moet beginnen. Dus niet soppen met gestopt zijn zeg maar.quote:
Oh wat stom dat ze die uberhaupt gebruikte. Maar is zeker al duizend jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ze had een paar keer in haar shows gezegd dat die afslankpillen zo fantastisch werkten (en we weten allemaal hoe goed op de lange termijn: not) en daardoor steeg de verkoop van dat merk echt énorm. Dus die fabrikant had ze op die manier rijk gemaakt.
Soppenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk dat je na het stoppen niet weer moet beginnen. Dus niet soppen met gestopt zijn zeg maar.
Flauw, ik weet het. Zeker nu ik hem uitleg...
beelddenker hier, dat gaat allemaal helemaal vanzelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was eigenlijk wel een heel vies beeld. Ik visualiseer dat allemaal liever helemaal niet, en om het dan zo zichtbaar te maken
Ja, dat welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:01 schreef Rucola het volgende:
Oh wat stom dat ze die uberhaupt gebruikte. Maar is zeker al duizend jaar geleden ofzo
En prachtig isquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Dit is Oprah in 2015:
[ afbeelding ]
Word daar een beetje treurig van. De vrouw die al het geld van de wereld heeft voor personal trainers, dieetchefs, psychologen en heel erg de wil om slank te zijn etc etc etc.
Dat dan weer wel. Maar slank of dik betekent niet voor mij hetzelfde als mooi of lelijk.quote:
Ik denk dat je terug blijft komen op de vraag waarom de ene genoeg heeft aan één koekje en dan genoeg heeft gegeten en de volgende na een complete trommel nog op zoek gaat naar andere dingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Dit is Oprah in 2015:
[ afbeelding ]
Word daar een beetje treurig van. De vrouw die al het geld van de wereld heeft voor personal trainers, dieetchefs, psychologen en heel erg de wil om slank te zijn etc etc etc.
Nee, weet ik, maar voor veel mensen zelf wel (incl mijzelf deels)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar slank of dik betekent niet voor mij hetzelfde als mooi of lelijk.
Das hetzelfde als een alcoholist:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik denk dat je terug blijft komen op de vraag waarom de ene genoeg heeft aan één koekje en dan genoeg heeft en de volgende na een complete trommel nog op zoek gaat naar andere dingen.
Die kende ik nog niet; dat is wel mooi gezegd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Das hetzelfde als een alcoholist:
Eén is teveel en twee is te weinig.
Helaas gaat het over mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet; dat is wel mooi gezegd.
Wacht!! Deze is ook wat paarsigquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hallo ik ben PB en verslaafd aan koekjes
nee mutsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk dat je na het stoppen niet weer moet beginnen. Dus niet soppen met gestopt zijn zeg maar.
Flauw, ik weet het. Zeker nu ik hem uitleg...
Ik vind t eigenlijk t stoerst dat je gewoon durft te (en kunt) zeggen dat je even wat nodig hebt.quote:
Ik moet me weer scheren zie ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wacht!! Deze is ook wat paarsig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik moet me weer scheren zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |