Ja. Had gekund.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:37 schreef Artoo het volgende:
Maar deze stijging had je gewoon kunnen voorkomen Lonaa
Gewoon stoppen met eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Had gekund.
Ik struggle wel echt enorm de laatste tijd met eten.
I wish I could.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten.
Opgelost
was het leven maar zo makkelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten.
Opgelost
Allemaal anorexia en 43 kilo wegen!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten.
Opgelost
Trendlijn in de app is van mijn prebevallingsgewicht, die is niet helemaal relevant.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Vanyel, toch gaat de trendlijn omlaag. Dus je gaat er óók komen, heus!
Angstaanjagende getallen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trendlijn in de app is van mijn prebevallingsgewicht, die is niet helemaal relevant.
Rest van je post maar weggehaald wegens angstaanjagende getallen
Iedereen hier, gok ik zo. Is het niet om het een, dan wel om het anderquote:
Nee, met MFP kon je dat allemaal niet betrouwbaar zien! Ik gebruik Cronometer, heb geen aandelen, maar ben er echt wild enthousiast overquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Yay voor riemen!![]()
Jij gebruikt geen MFP, toch, Isa? Ik heb geen idee of ik alles wel goed binnen krijg...
Toch maar eens een account aangemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, met MFP kon je dat allemaal niet betrouwbaar zien! Ik gebruik Cronometer, heb geen aandelen, maar ben er echt wild enthousiast over(en ik heb een tijd MFP gebruikt) alleen kost de app geloof ik wel geld, de online versie op www.cronometer.com is gratis (premium heb je niet nodig).
Ja dat probleem heb ik ook......quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:20 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb ook een account aangemaakt, maar ik loop al vast bij het invoeren van m'n ontbijt... hoe weet ik nu welke yoghurt ik moet pakken uit die lijst?
MFP had gewoon nederlandse producten in de lijst, ook gevalideerde...
Of is er nog een handige zoekoptie die ik niet zie?
Ik voeg zelf heel veel Nederlandse dingen toe via de nevotabel: (hier kwam een url, maar de website lijkt even offline, google zoeken op nevo tabel van het rivm).quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:20 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb ook een account aangemaakt, maar ik loop al vast bij het invoeren van m'n ontbijt... hoe weet ik nu welke yoghurt ik moet pakken uit die lijst?
MFP had gewoon nederlandse producten in de lijst, ook gevalideerde...
Of is er nog een handige zoekoptie die ik niet zie?
voor mij 24,4! Nu snap ik ook waarom ik jouw veel te grote gaten-bh met geen mogelijkheid om mijn jetsers kreegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:11 schreef Vanyel het volgende:
SQ die in maart ontstellend slank plant te zijn.
Voor mij is dat een bmi van 21, zo weinig!
Ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:30 schreef Shandaly het volgende:
Ik zal het vanavond thuis nog eens een kans geven als ik wat meer tijd heb om dingen uit te zoeken... maar ik vrees dat de gemakzuchtige kant van mij toch naar MFP gaat neigen, gecombineerd met gezond verstand over de niet-gevalideerde entries
niet corn?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
maize
linseed
je verwacht 't niet.
klinkt als jolijtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ook![]()
We hebben hier awsome maize mazes
Ik ben nou eenmaal niet zo slimquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
maize
linseed
je verwacht 't niet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor mij 24,4! Nu snap ik ook waarom ik jouw veel te grote gaten-bh met geen mogelijkheid om mijn jetsers kreeg!
Zo groot ben ik nou ook weer niet met 1.80.quote:
Ja, dit was serieus veel te weinig iddquote:
"oh, kijk, een dikke vrouw, laten we nu maar even heel rustig aan doen"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
Mijn bootcamp was een soort middagdutje, gegeven door een pussyneger die me onderschatte. Nu ben ik gefrustreerd en niet moe.
Dat gevoel had ik wel, ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"oh, kijk, een dikke vrouw, laten we nu maar even heel rustig aan doen"
![]()
![]()
Heb je niet ff gezegd dat je veel meer aan kan dan?? Dit klinkt niet erg leuk zoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik wel, ja.
Ik moest kettlebell swings doen. Die doe ik normaal vrij easy met 16 kg (ik kan kettlebell van zwaarder niet vasthouden, so meh.) en uh, hij had er 1 van 6 en 8 kg neergelegd. Dus ik pak die van 8 maar. Zegt ie 'Jaa, die ander is lichter hoor, dat is vast beter'. GAST.
Verder eindeloze (voetbal) warming up met allerlei huppeltjes, toen 6 oefeningen van 3 x 30 sec met 30 sec rust. En een eindeloze (voetbal) cooling down. DA WAS HET.
GAST.
Ja, nee, dit was de training. Einde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je niet ff gezegd dat je veel meer aan kan dan?? Dit klinkt niet erg leuk zo
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
Dus ik pak die van 8 maar. Zegt ie 'Jaa, die ander is lichter hoor, dat is vast beter'. GAST.
Ja dat dus iddquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
wat een eikel
Je kan ook vragen of iemand vaker kettlebellswings doet en wat het normale gewicht is.
Is het echt nodig om dan zo over hem te praten? Hij discrimineert jou wellicht om je gewicht, dus mag jij het doen om zijn huidskleur?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
Mijn bootcamp was een soort middagdutje, gegeven door een pussyneger die me onderschatte. Nu ben ik gefrustreerd en niet moe.
Jeezes vrouw.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:48 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Is het echt nodig om dan zo over hem te praten? Hij discrimineert jou wellicht om je gewicht, dus mag jij het doen om zijn huidskleur?
Is het nodig om Jezus er bij te halen?quote:
Nou ja, ze heeft wel een puntquote:
En bij teringneger hangt het waardeoordeel zeker ook aan tering? Het woord neger is sowieso al een klein decennium niet meer algemeen geaccepteerd, schat ik. Nog afgezien van het gebrek aan relevantie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zei alleen dat het een neger was, aan de kleur hing ze geen waardeoordeel. Dat hing ze aan het feit dat het een pussy was.
Als het noemen van "neger" al discriminatie is, is benoemen dat het een man was dat ook.
Dat pussymens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
En bij teringneger hangt het waardeoordeel zeker ook aan tering? Het woord neger is sowieso al een klein decennium niet meer algemeen geaccepteerd, schat ik. Nog afgezien van het gebrek aan relevantie.
De relevantie van de vorm van iemands geslachtsdelen zie ik overigens ook niet, helaas kent het Nederlands (nog) geen genderneutrale persoonlijk voornaamwoorden. Als je een goede suggestie hebt, neem ik hem graag over.
+ nog vier thin wasa crackers met roomkaas en komkommer en een glaasje rode wijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:39 schreef Sarabi het volgende:
O: groene smoothie
L: maaltijdsalade tonijn
S: 40min fietsen
D: zoete aardappelschotel met rundersaucijs
S: Evy
T: bites
Zo denken best veel vrouwen met overgewicht. Hij kon ook denken: kijk een vrouw, laten we het rustig aan doen. Zo redeneren sommige (mannelijke) types nou eenmaal. Niet meteen naar gewicht toetrekken enzo vind ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"oh, kijk, een dikke vrouw, laten we nu maar even heel rustig aan doen"
![]()
![]()
Je had btw toch wel kunnen vragen dat je t wat zwaarder wilde? Had ik gedaan iigquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
naar woord iddquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
En bij teringneger hangt het waardeoordeel zeker ook aan tering? Het woord neger is sowieso al een klein decennium niet meer algemeen geaccepteerd, schat ik. Nog afgezien van het gebrek aan relevantie.
De relevantie van de vorm van iemands geslachtsdelen zie ik overigens ook niet, helaas kent het Nederlands (nog) geen genderneutrale persoonlijk voornaamwoorden. Als je een goede suggestie hebt, neem ik hem graag over.
Anyway, verder geen zin in een hele discussie hierover. Ik vind het alleen niet nodig om zo over mensen te praten en voelde me er ongemakkelijk bij. We willen zelf ook allemaal respect voor wie we zijn en niet beoordeeld worden op hoe we eruit zien, toch?
jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:45 schreef Vanyel het volgende:
79.9![]()
Met een weekend weg voor de boeg zal t vast niet blijvend zijn, maar het bestaat dus!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:45 schreef Vanyel het volgende:
79.9![]()
Met een weekend weg voor de boeg zal t vast niet blijvend zijn, maar het bestaat dus!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:45 schreef Vanyel het volgende:
79.9![]()
Ik heb ook lekker geen last van jouw wet gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo sunny! Ik volgens mij ook... Heb de twee ochtenden na de vakantie nog een getal met een 8 gehad en nu alweer 4 dagen met een 7. 1,7 vakantiekilo down
Die T van gister was hartstikke gezellig, wellicht té gezellig... Drie biertjes, 2 blokjes kaas, een bitterbal en 2 ienieminie loempiaatjes gezelligquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:00 schreef Shandaly het volgende:
Lijstje:
O - yoghurt + muesli
L - appel/kip salade
T - netwerkborrel, nog geen idee wat te verwachten
D - zelfgebakken frietjes, varkenshaasje & spinazie
Precies dit! Goed hoor!!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Gezellig hier he!
![]()
![]()
79.5 hierGeloof dat ik nu echt duurzaam onder de 80 ben gedoken.
Stiekem was dit al een 'tussendoel' van me. Ik had hem in mijn fitbitapp op 77 gezet, maar was al blij als ik dus onder die 80 zou duiken
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo sunny! Ik volgens mij ook... Heb de twee ochtenden na de vakantie nog een getal met een 8 gehad en nu alweer 4 dagen met een 7. 1,7 vakantiekilo down
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Ik kom na het weekend lekker bij jullie wonen
quote:
En hoe ging het?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:07 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]![]()
Vanmorgen 76,6!Én ik heb de stoute (hardloop)schoenen weer aangetrokken om te kijken hoe mijn knieën het deden!
Na 10 min begaven mijn longen het, het was tenslotte al een tijdje geleden dat ik had gelopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoe ging het?
En jij zit bijna op mijn streefgewicht
Hmmm.. Als ik nou aan groepsdruk deed, was ik al bijna klaar!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is het streefgewicht van zo ongeveer iedereen hier![]()
Tadaaa! Handig toch!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hmmm.. Als ik nou aan groepsdruk deed, was ik al bijna klaar!
Gewoon rustig opbouwenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:13 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Na 10 min begaven mijn longen het, het was tenslotte al een tijdje geleden dat ik had gelopenMaar mijn knieën begonnen al te klagen na 18 min ofzo, dus ik ben weer behoorlijk bij af.. Misschien later dit weekend nog een keer proberen.
Wat is je streefgewicht? 75?
Dat zou handig zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hmmm.. Als ik nou aan groepsdruk deed, was ik al bijna klaar!
Vooralsnog vooral naar beneden. Een jaar geleden voelde ik me goed bij 70-72, maar een paar jaar daarvoor voelde dat helemaal niet prettig. Ik richt me nu op 70 en zie dan verder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou handig zijnnaar welk gewicht wil jij?
Gaat best lekker dus.quote:onderwijdte (zo hoog mogelijk onder de borsten): 98 cm (-5 sinds 11-07-2015)
Buik ter hoogte van navel: 107 (-14 sinds 03/05/2015)
Heupen/billen, dikste deel: 120(-13 sinds 30-05-2015)
nek:38 (-1 sinds 30-05-2015)
rechterdijbeen (staand, 10 cm boven knie): 55cm (-15 sinds 30-05-2015)
Mooie resultaten alquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Gisteren het meetlint maar weer eens gepakt, met de volgende scores tot gevolg:
[..]
Gaat best lekker dus.
Best suf maar omdat ik zelf nooit meet heb ik heel weinig gevoel bij dat soort cijfers. Klinkt als veel, maar veel verder kom ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een mooie resultaten zeg, summer! Indrukwekkend!
Sarabi onder de 90! Super!
dat ligt er aan, of je kan relativeren. Je zult soms namelijk ook "aankomen".quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:09 schreef houdjemond het volgende:
Bedoelde er niks mee hoor, ik gluur hier af en toe omdat ik juist aan moet komen maar dat wel gezond wil doen. Mijn diëtiste zei juist dat elke dag wegen onzin is en je jezelf daar helemaal gek mee maakt, vandaar mijn vraag.
Ik word juist gek als ik er niet op kan staan. Dan ben ik bang dat ik aankom en het niet merk. Met de dagelijkse schommelingen kan ik wel omgaan, maar stel dat je net een dagelijkse schommeling hebt op je wekelijkse of maandelijkse weegmoment, dan moet je superlang wachten om te weten of je aangekomen bent of dat het vocht was. Ik weeg dus gewoon iedere morgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:09 schreef houdjemond het volgende:
Bedoelde er niks mee hoor, ik gluur hier af en toe omdat ik juist aan moet komen maar dat wel gezond wil doen. Mijn diëtiste zei juist dat elke dag wegen onzin is en je jezelf daar helemaal gek mee maakt, vandaar mijn vraag.
ja dit dus. Ik weeg overigens óók voor het slapen gaan, zodat ik me alvast op het ochtendresultaat kan instellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:19 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik word juist gek als ik er niet op kan staan. Dan ben ik bang dat ik aankom en het niet merk. Met de dagelijkse schommelingen kan ik wel omgaan, maar stel dat je net een dagelijkse schommeling hebt op je wekelijkse of maandelijkse weegmoment, dan moet je superlang wachten om te weten of je aangekomen bent of dat het vocht was. Ik weeg dus gewoon iedere morgen.
en hoeveel wil je wegen en hoe lang ben je ook alweer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:43 schreef sandertjuh het volgende:
Weeg mezelf al tijden niet meer. Meet nog wel elke week de omtrek van m'n buik op en maak zo nu en dan een foute selfie voor de spiegel.![]()
Mijn gewicht schommelde het afgelopen jaar tussen de 60-63kg. En ondanks het afvallen (meer een cutfase omdat ik niet echt hoefde af te vallen omdat ik te zwaar ben) zit ik nu nog steeds op 60-61kg.
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:00 schreef Tally het volgende:
Eet een boerske burger en je valt gegarandeerd af!
Al sinds gistermiddag aan het spugen en aan de waterpoep
Vocht ben ik zeker kwijt!
Precies.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt er aan, of je kan relativeren. Je zult soms namelijk ook "aankomen".
Dit, +1.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het juist fijn iedere dag te wegen. Geeft me een gevoel van controle en motivatie zonder obsessief te zijn.maar je moet idd wel alle schommelingen kunnen relativeren. Meestal lukt dat prima
Ik ook niet. Maar we waren bij de klusmarkt en dachten daar even te kunnen lunchen. Zag er lekker uit en komen mensen van de omgeving daar eten dus dacht dat het wel goed zat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef Rucola het volgende:
[..]
nooit van gehoordHaha klinkt niet best
ik vind zelfs het obsessieve wel lekkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het juist fijn iedere dag te wegen. Geeft me een gevoel van controle en motivatie zonder obsessief te zijn.maar je moet idd wel alle schommelingen kunnen relativeren. Meestal lukt dat prima
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind zelfs het obsessieve wel lekker
Yesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind zelfs het obsessieve wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |