Komt dat ook omdat Doumbia compleet mislukt is bij Roma ?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zag ze vorig jaar uit bij Roma![]()
![]()
![]()
5-1 in de rust
![]()
Kunnen er echt helemaal niks van.
Ook zo'n flop ja. Juve speelt wel lekker vandaagquote:Op woensdag 30 september 2015 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt dat ook omdat Doumbia compleet mislukt is bij Roma ?
wordt ook echt 4-0quote:
Zou wel handig zijn voor de serie aquote:Op woensdag 30 september 2015 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook zo'n flop ja. Juve speelt wel lekker vandaag
Ja maar elke pass naar voren gaat ook naar een mannetje in rood shirtquote:Op woensdag 30 september 2015 21:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hollandsche school, je weet toch?
Ik ben slechts realistisch.quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:16 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Mexicano is altijd realistisch.
bij 4-0 dan moeten wij ons allemaal schamen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:16 schreef Coco98 het volgende:
Ik wil bijna zeggen, ga je schamen. Maar dan moet het nog iets erger worden.
heeft opperkleurder een ban?quote:
Want?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bij 4-0 dan moeten wij ons allemaal schamen.
Ik wou net zeggen, Nederlandse ziektequote:Op woensdag 30 september 2015 21:14 schreef Seam het volgende:
63% balbezit, PSV domineert, volgens Frank de Boer
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft opperkleurder een ban?
davy ook.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:16 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Mexicano is altijd realistisch.
Enorme pegel iddquote:
maar waarom heeft ie een ban dan?quote:
Ik lees het nu pas maar we gaan weer door met de wedstrijd.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar waarom heeft ie een ban dan?
Hun bankrekening zal veel vergoedenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Zullen die negers het niet koud hebben in Moskou ?
Kunnen vast wel een goede jas kopen van hun salarisquote:Op woensdag 30 september 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door KingRoland op 30-09-2015 21:19:58 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:19 schreef BB-King het volgende:
PSV mist een type Ronaldo, Romario en Robben.
quote:
hoe lang is de banquote:Op woensdag 30 september 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik ga niet 2 keer waarschuwen...
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Doe nou niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door KingRoland op 30-09-2015 21:20:12 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Slaan gewoon een dekentje van bankbiljetten om, niks mis meequote:Op woensdag 30 september 2015 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hun bankrekening zal veel vergoeden
Wodkaatje erin en gaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Oh ik dacht dat dit gewoon een CL topic was, sorry.quote:
Omdat het zo teringslecht is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe kan je hier als PSVer om lachen?
Dit kun je beter niet posten want bepaalde mensen vinden het niet grappig.quote:
(wedstrijd duurt 90 minuten)quote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef Robar het volgende:
Iedere 10 minuten een doelpunt. 10! 10! 10!
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef Evertjan het volgende:
een neger met rugnummer 88 altijd leuk
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:20 schreef Seam het volgende:
Ach beter van CSKA verliezen dan gelijkspelen tegen Celtic
Hij zou het best aankunnen. Zoet pakt net zoveel pingels als Jasper.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En dan zijn er mensen die zoet in oranje willen.
Krijg ik hier ook een ban voor?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit kun je beter niet posten want bepaalde mensen vinden het niet grappig.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
![]()
Psv stelt geen ruk voor man, ff geluk tegen ManU en gelijk groot mondje. Hahaha lekker Cska
Tering, wat ben jij dom zeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
![]()
Psv stelt geen ruk voor man, ff geluk tegen ManU en gelijk groot mondje. Hahaha lekker Cska
(Je vergeet de blessuretijd als gevolg van het oponthoud bij ieder doelpunt)quote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
(wedstrijd duurt 90 minuten)
Niet op reageren.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij dom zeg.
Lijkt me sterk inderdaad. Was dan ook wel echt een kutpoulequote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Onderling resultaat gaan ze ook niet meer goedmaken op CSKA. Geen Europees voetbal meer na de winterstop.
40 euro.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Caland.
Hoeveel centjes vang je?
Is in het verleden wel eens gebeurd ja, hoe triest dat ook klinkt.quote:
Klopt, United thuis is de zwakste tegenstander, moet je gewoon winnen als PSV zijnde. De rest ben je totaal kansloos.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
![]()
Morgen is Ajax aan de beurt om met een kater naar zondag te gaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax, alvast gefeliciteerd.
Moraal is nu ver te zoeken dus sat wordt niks.
denk dat ik ze maar even uit de vriezer haal maar dan van die uit vietnamquote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Ferdii het volgende:
"Wat willen jullie eten?"
LOEMPIA!1!1'
LOEMPIA!1!1'
LOEMPIA!1!1'
Hou daar maar aan vast ja. Als zulke teksten je hoop zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 21:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Morgen is Ajax aan de beurt om met een kater naar zondag te gaan.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
40 euro.
Als Ronaldo en Martial scoren 100.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha waarom? Om de Nederlandse punten in Europa? Boeiend, is toch al zo ver dat de eerste plek geen directe CL op gaat leveren. Psv gun ik niks, jah dit.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij dom zeg.
De eerste keer moest er al niemand lachen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Ferdii het volgende:
LOEMPIA!1!1'
LOEMPIA!1!1'
LOEMPIA!1!1'
Opvallend hoe jij altijd pro Ajax bentquote:Op woensdag 30 september 2015 21:23 schreef hafcfan het volgende:
PSV speelt een keer CL en zet ons meer voor schut dan Ajax in 5 jaar. Enorm triest dit
Ik hou me daar niet aan vast hoor, ben voor Ajaxquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hou daar maar aan vast ja. Als zulke teksten je hoop zijn
(dat is zelden 10 minuten)quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Robar het volgende:
[..]
(Je vergeet de blessuretijd als gevolg van het oponthoud bij ieder doelpunt)
Ok man.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hahaha waarom? Om de Nederlandse punten in Europa? Boeiend, is toch al zo ver dat de eerste plek geen directe CL op gaat leveren. Psv gun ik niks, jah dit.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ja maar hij moet 2 keer scoren voor mijn bet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nee, omdat je denkt dat PSV-ers serieus dachten wat voor te stellen door een lucky overwinning op een matig Unitedquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hahaha waarom? Om de Nederlandse punten in Europa? Boeiend, is toch al zo ver dat de eerste plek geen directe CL op gaat leveren. Psv gun ik niks, jah dit.
Ik lachte hier hardopquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De eerste keer moest er al niemand lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, laten we het hier wel gezellig houden.
Je weet niksquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dan moet je even je mond spoelen :pquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hou me daar niet aan vast hoor, ben voor Ajax
Zorg dan godverdomme eens voor een betere wedstrijd op TV.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Opvallend dat jij altijd met je dikke reet achter je PC zit wanneer je clubje speelt. Stiekem Oss fan?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Opvallend hoe jij altijd pro Ajax bentBackup club als Heracles weer uit de Eredivisie is?
ahhhhhquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar hij moet 2 keer scoren voor mijn bet.
FORZA PSV OLE OLEquote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De eerste keer moest er al niemand lachen.
Ik ken er genoeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, omdat je denkt dat PSV-ers serieus dachten wat voor te stellen door een lucky overwinning op een matig United
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Opvallend dat jij altijd met je dikke reet achter je PC zit wanneer je clubje speelt. Stiekem Oss fan?
Fernandes, de rechtsback.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef Pedroso het volgende:
Dodelijk die aai over de kop bij Propper door een CSKA speler.
(Zelden, maar niet onmogelijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
(dat is zelden 10 minuten)
Ja maar de directie van SBS6 vinden dat Nederlandse clubs altijd op nummer 1 moeten staan.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zorg dan godverdomme eens voor een betere wedstrijd op TV.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Opvallend dat jij altijd met je dikke reet achter je PC zit wanneer je clubje speelt. Stiekem Oss fan?
Het kan nog goedkomen met een eretreffer en energie besparenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax, alvast gefeliciteerd.
Moraal is nu ver te zoeken dus sat wordt niks.
hafc, hou het nou gezellig man.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe is de 2de zin relevant met de eerste?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hafcfan denkt dat Heracles van CSKA zou kunnen winnen.
Laat maar zitten, die jongen is gewoon vrij dom.
Ja? En? Jij bent toch MOD bij Fok!. Dat moet toch ook wat betekenen?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja maar de directie van SBS6 vinden dat Nederlandse clubs altijd op nummer 1 moeten staan.
Hoogtepunt van vernedering iddquote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef Pedroso het volgende:
Dodelijk die aai over de kop bij Propper door een CSKA speler.
Die jongen heeft ooit een knotje in zijn haar gehad, dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hafcfan denkt dat Heracles van CSKA zou kunnen winnen.
Laat maar zitten, die jongen is gewoon vrij dom.
quote:
doe eens lief tegenover elkaarquote:Op woensdag 30 september 2015 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is de 2de zin relevant met de eerste?
Wel prachtig dat jij meteen woest wordt
Het ziet er naar uit dat we ons allemaal mogen gaan schamen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hafc, hou het nou gezellig man.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zou mooi zijn als het geen 4-0 bij rust is.
Bruma staat te schutteren steeds.![]()
Beetje cynisme moet kunnen tochquote:
John de Mol is topgozer maar moeilijk mee te onderhandelen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja? En? Jij bent toch MOD bij Fok!. Dat moet toch ook wat betekenen?
GOED ZO KOM MAAR OPquote:Op woensdag 30 september 2015 21:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik ga Stijn zo heel hard uitlachen, zoals beloofd.
Nog niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GOED ZO KOM MAAR OP
LACH ME UIT
Uh, okéquote:Op woensdag 30 september 2015 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Doumbia is 27....![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |