Ik lachte hier hardopquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De eerste keer moest er al niemand lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, laten we het hier wel gezellig houden.
Je weet niksquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hahaha waarom? Om de Nederlandse punten in Europa? Boeiend, is toch al zo ver dat de eerste plek geen directe CL op gaat leveren. Psv gun ik niks, jah dit.
Dan moet je even je mond spoelen :pquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hou me daar niet aan vast hoor, ben voor Ajax
Zorg dan godverdomme eens voor een betere wedstrijd op TV.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Opvallend dat jij altijd met je dikke reet achter je PC zit wanneer je clubje speelt. Stiekem Oss fan?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Opvallend hoe jij altijd pro Ajax bentBackup club als Heracles weer uit de Eredivisie is?
ahhhhhquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar hij moet 2 keer scoren voor mijn bet.
FORZA PSV OLE OLEquote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De eerste keer moest er al niemand lachen.
Ik ken er genoeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, omdat je denkt dat PSV-ers serieus dachten wat voor te stellen door een lucky overwinning op een matig United
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Opvallend dat jij altijd met je dikke reet achter je PC zit wanneer je clubje speelt. Stiekem Oss fan?
Fernandes, de rechtsback.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef Pedroso het volgende:
Dodelijk die aai over de kop bij Propper door een CSKA speler.
(Zelden, maar niet onmogelijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
(dat is zelden 10 minuten)
Ja maar de directie van SBS6 vinden dat Nederlandse clubs altijd op nummer 1 moeten staan.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zorg dan godverdomme eens voor een betere wedstrijd op TV.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Opvallend dat jij altijd met je dikke reet achter je PC zit wanneer je clubje speelt. Stiekem Oss fan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan nog goedkomen met een eretreffer en energie besparenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax, alvast gefeliciteerd.
Moraal is nu ver te zoeken dus sat wordt niks.
hafc, hou het nou gezellig man.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |