VBL / [ZDF@CL] Manchester United - VfL Wolfsburg #1quote:Op woensdag 30 september 2015 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huh hoezo? Ze spelen live.. Mag ik het pas morgen posten ofzoWe leven in 2015 hoor. Je hoort de standen direct. Niet morgen pas in de krant
Ik heb CSKA to win op -1, uiteraard.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Project #vuldeportemonneevancaland is geslaagd.
Oh jee.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb CSKA to win op -1, uiteraard.
Ik zie PSV eigenlijk helemaal niet meer scorenquote:
ja leeft echt daarquote:Op woensdag 30 september 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VBL / [ZDF@CL] Manchester United - VfL Wolfsburg #1
Doet er niet toe. Je post gewoon geen tussenstanden van een andere wedstrijd dat op dit moment bezig is klaar. Punt.quote:
VBL / [Champions League] Matchcenterquote:Op woensdag 30 september 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je post gewoon geen tussenstanden van een andere wedstrijd dat op dit moment bezig is klaar. Punt.
Bepaal jij toch niet?? Doe daar eens een stemming over dan.. Wat een onzinnige regel.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je post gewoon geen tussenstanden van een andere wedstrijd dat op dit moment bezig is klaar. Punt.
Ga eens weg. Die regel is er al jarenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bepaal jij toch niet?? Doe daar eens een stemming over dan.. Wat een onzinnige regel.
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bepaal jij toch niet?? Doe daar eens een stemming over dan.. Wat een onzinnige regel.
Ik fronste mijn wenkbrauwen ook al bij 'behendig'. Als ie dat ook nog was geweest, dan was het een topspeler geweest.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:54 schreef BadderHaring het volgende:
"Narsingh is snel en behendigd"
En glijdt direct uit.
wow die vergelijkingen, echt heel toepasselijkquote:Op woensdag 30 september 2015 20:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mag je in het coke forum geen heroine noemen? En in het USA topic niets over Engeland zeggen?
Jij bent de leukste thuis vermoed ikquote:Op woensdag 30 september 2015 20:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mag je in het coke forum geen heroine noemen? En in het USA topic niets over Engeland zeggen?
Je kunt er zo doorheen snijden met een beetje kwaliteit voorinquote:Op woensdag 30 september 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat CSKA is ook niet best van achter de middellijn trouwens, das het ergste
Poulsen was vorige zaterdag ook echt debiel slechtquote:Op woensdag 30 september 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat Brenet een topper in wording is. (aldus Cocu)
Poulsen moet zeker wennen aan de speelwijze van PSVquote:Op woensdag 30 september 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat Brenet een topper in wording is. (aldus Cocu)
Wat mij betreft schrijf ik vanavond nog een sollicitatiebrief voor hem, hij kan maandag beginnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:56 schreef Pedroso het volgende:
Maher gaat na zijn voetbal carriere postbode worden.
1-0quote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef Seam het volgende:
Wat was CSKA tegen Wolfsburg eigenlijk geworden de vorige keer?
432-524quote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef Seam het volgende:
en dikke hoeren neuken in de autoquote:Op woensdag 30 september 2015 20:56 schreef Pedroso het volgende:
Maher gaat na zijn voetbal carriere postbode worden.
1-0 wolfequote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef Seam het volgende:
Zie het idd gebeurenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt straks wel 2-0 uit een counter
Wat ze nu over de moeder van Jeroen Zoet roepen kan echt niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lekker sfeertje bouwen die russen zeg.
Laten we hopen op een lucky 1-1 zoquote:Op woensdag 30 september 2015 20:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Tactisch plan ook na 8 minuten de prullenmand in. Dit wordt een afstraffing.
Zal wel een kern van waarheid inzitten als ze het massaal zingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat ze nu over de moeder van Jeroen Zoet roepen kan echt niet.
Hopen is altijd goed. Dit gaat echter echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we hopen op een lucky 1-1 zo
Heel PSV.quote:
Die raakt wel regelmatig een verkeerde snaar jaquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:00 schreef Pedroso het volgende:
PSV mist de snelheid van De Jong voorin.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:00 schreef Pedroso het volgende:
PSV mist de snelheid van De Jong voorin.
Heb nu ook wel zin in een blikje Fernandezquote:Op woensdag 30 september 2015 21:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Die rechterflank van CSKA is lekker hoor met Fernández en tosic
*squote:Op woensdag 30 september 2015 21:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb nu ook wel zin in een blikje Fernandez
Ach, relatief gezien misschien. Hij is nog altijd sneller dan de meerderheid van de users hier.quote:
Ik hoorde laatst een PSV'er zeggen dat Lestienne beter is dan Depay.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onze linkerkant is echt pijnlijk.
Lestienne zelf neem ik aan?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een PSV'er zeggen dat Lestienne beter is dan Depay.
Wel qua inzet maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 30 september 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
CSKA zal daar niet milt tegen zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onze linkerkant is echt pijnlijk.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Het wordt tijd dat Moreno eens iemand per ongeluk raakt.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Beetje jammer dat wij niet gezamelijk JUICHEN voor het Nederlands voetbal.
Nee op het werk. Die collega neem ik vanaf nu niet meer zo serieus kan je begrijpenquote:
Toeter Jan?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Die van CSKA weten ook dat ze er toch niks mee doenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:04 schreef Pedroso het volgende:
PSV krijgt best wel veel ruimte voorin.
Werken bij een schildersbedrijf.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:04 schreef McGrath het volgende:
Lestienne wordt later een duitse dj.
Wat doe jij voor werk?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee op het werk. Die collega neem ik vanaf nu niet meer zo serieus kan je begrijpen
mag het hopenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Lucky PSV komt nog wel op 1-1
Jammer hoor maar die aanval was goddelijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mag het hopen
maar op deze manier kunnen we beter meteeen affluiten
James Bond.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu kunnen we gezamenlijk naar Manchester United kijken.
Centrale verdedigers spelen ook voor standbeeld.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Brenet nu meteen wisselen. Ongelofelijke mongool.
wedstrijden zitten er wel eens tussen, zie ajax tegen city bijvquote:Op woensdag 30 september 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan echt niet hoor jongens.
Tegen United gaat het nog omdat die er gewoon geen reet van kunnen.
Waarom zou je schakelenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Schakelen naar United - Wolfsburg?
• Ja, ik schakel
• Nee, ik blijf bij CSKA - PSV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb ze sporting zien afslachten in de Vcl dus zag dit aankomenquote:
Dit is wel de nummer 1 van Rusland.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een beetje een Ajax verhaal, wel Barcelona verslaan maar afgaan tegen Red Bull Salzburg.
Twijfelsquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Schakelen naar United - Wolfsburg?
• Ja, ik schakel
• Nee, ik blijf bij CSKA - PSV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Net als bij Dnjeprquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef VXXLL het volgende:
PSV makket het Nederlands voetbal weer eens belachelijk.
Jammer dat Ajax niet CL speelt, die hadden hier minimaal gelijk gespeeld
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een beetje een Ajax verhaal, wel Barcelona verslaan maar afgaan tegen Red Bull Salzburg.
omdat je met 1-0 achter kwam toen dat gebeurdequote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom niet gewoon met 8 man voor de goal gaan hangen als je zo'n uitwedstrijd moet spelen waarbij je 3 van je beste spelers mist
Net als tegen het o zo geweldige Celticquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef VXXLL het volgende:
neequote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef VXXLL het volgende:
Finalistquote:
Het kan nogquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef BB-King het volgende:
Op zich niet verrassend.
NEC zette laatst PSV ook al onder druk.
Manchester is de nummer 1 van Engeland.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is wel de nummer 1 van Rusland.
Dat niet doenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Seam het volgende:
juichen tegen Nederlandse clubs in Europees verband
Nou ja goed, het komt enigszins in de buurt.quote:
Nou toen waren ze ook niet heel verdedigend bezig vond ik. Maar goed, met Brenet win je de oorlog natuurlijk sowieso nietquote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat je met 1-0 achter kwam toen dat gebeurde
Heksenketelquote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt heel slecht gecommuniceerd, niets lukt.
Die linksback van PSV speldt zichzelf een brenet van onvermogen op.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef BB-King het volgende:
Die linksback heeft echt een Brenet van onvermogen jongens!
2-2 voor de rust kan nog!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij wachten allebeiop de goal...
PSV-Dnjepr 1-3, 0-2quote:
Donderdag is het weer feestquote:Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef hafcfan het volgende:
PSV maakt ons land belachelijk. Pauper clubje
Ja, met het verschil dat Barcelona wel kan voetballen en Manu er geen reet van kanquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een beetje een Ajax verhaal, wel Barcelona verslaan maar afgaan tegen Red Bull Salzburg enzo.
CSKAquote:Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Donderdag is het weer feest
Pfoe.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef hafcfan het volgende:
PSV maakt ons land belachelijk. Pauper clubje
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Mani89 het volgende:
PSV had die CL plek gewoon aan Ajax moeten geven, want dit gaat nergens over.
idd, want Celtic > CSKAquote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Die hebben volk achterin die WO 2 nog hebben meegemaaktquote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
CSKA![]()
![]()
![]()
Dat is godverdomme niet eens EL waardig. Waar hebben we het over.
Het hele Nederlandse voetbal is verneukt, Ajax gaat donderdag ook 4-0 eraf tegen Moldequote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
CSKA![]()
![]()
![]()
Dat is godverdomme niet eens EL waardig. Waar hebben we het over.
2-1 2-1 2-1quote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe.
Heracles zou hier makkelijk van winnen inderdaad.
Waar speelt Manu eigenlijk tegenwoordig ?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, met het verschil dat Barcelona wel kan voetballen en Manu er geen reet van kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ze vorig jaar uit bij Romaquote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben volk achterin die WO 2 nog hebben meegemaakt
Die spelen gelijk tegen een bierteam genaamd Celtic.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Verdedigend zo slecht.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zag ze vorig jaar uit bij Roma![]()
![]()
![]()
5-1 in de rust
![]()
Kunnen er echt helemaal niks van.
lol de ene amateur zegt tegen de andere amateurquote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |