Ik hoorde laatst een PSV'er zeggen dat Lestienne beter is dan Depay.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onze linkerkant is echt pijnlijk.
Lestienne zelf neem ik aan?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een PSV'er zeggen dat Lestienne beter is dan Depay.
Wel qua inzet maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 30 september 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
CSKA zal daar niet milt tegen zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onze linkerkant is echt pijnlijk.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Het wordt tijd dat Moreno eens iemand per ongeluk raakt.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Beetje jammer dat wij niet gezamelijk JUICHEN voor het Nederlands voetbal.
Nee op het werk. Die collega neem ik vanaf nu niet meer zo serieus kan je begrijpenquote:
Toeter Jan?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Die van CSKA weten ook dat ze er toch niks mee doenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:04 schreef Pedroso het volgende:
PSV krijgt best wel veel ruimte voorin.
Werken bij een schildersbedrijf.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:04 schreef McGrath het volgende:
Lestienne wordt later een duitse dj.
Wat doe jij voor werk?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee op het werk. Die collega neem ik vanaf nu niet meer zo serieus kan je begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |