Ik heb ze sporting zien afslachten in de Vcl dus zag dit aankomenquote:
Dit is wel de nummer 1 van Rusland.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een beetje een Ajax verhaal, wel Barcelona verslaan maar afgaan tegen Red Bull Salzburg.
Twijfelsquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Schakelen naar United - Wolfsburg?
• Ja, ik schakel
• Nee, ik blijf bij CSKA - PSV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Net als bij Dnjeprquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef VXXLL het volgende:
PSV makket het Nederlands voetbal weer eens belachelijk.
Jammer dat Ajax niet CL speelt, die hadden hier minimaal gelijk gespeeld
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een beetje een Ajax verhaal, wel Barcelona verslaan maar afgaan tegen Red Bull Salzburg.
omdat je met 1-0 achter kwam toen dat gebeurdequote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom niet gewoon met 8 man voor de goal gaan hangen als je zo'n uitwedstrijd moet spelen waarbij je 3 van je beste spelers mist
Net als tegen het o zo geweldige Celticquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef VXXLL het volgende:
neequote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef VXXLL het volgende:
Finalistquote:
Het kan nogquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef BB-King het volgende:
Op zich niet verrassend.
NEC zette laatst PSV ook al onder druk.
Manchester is de nummer 1 van Engeland.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is wel de nummer 1 van Rusland.
Dat niet doenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Seam het volgende:
juichen tegen Nederlandse clubs in Europees verband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |