twitter:AtleticoFans twitterde op woensdag 30-09-2015 om 19:37:30#Atleti XI vs. Benfica - Oblak; Juanfran, Godín, Giménez, Filipe; Gabi, Tiago, Ķliver, Griezmann; Correa, Jackson reageer retweet
Gaat me veul te snel op deze brakke laptop, Stijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [SBS6@CL] CSKA Moskou - PSV #2 GOL
Ik kijk naar het Sky Sports schakel programmaquote:
Ik ben hier aangewezen op de gratis kanalenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk naar het Sky Sports schakel programma
Epic programma. Schakelt enkel tussen de doelpunten. Heerlijk.
Ik kijk ook gratisquote:Op woensdag 30 september 2015 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben hier aangewezen op de gratis kanalen
Schakelgenot is heerlijk inderdaad
Dat kan ook natuurlijkquote:
Onbegrijpelijk hé, dat City. Stelt geen kut voor in Europa. Alsof het een vloek is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Manchester City wordt momenteel weggespeeld door BMG, maar het is nog 0-0.
Chelsea, Arsenal en Man United zakken ook gewoon door het ijs.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hé, dat City. Stelt geen kut voor in Europa. Alsof het een vloek is.
Ik heb nooit beweerd dat de PL de sterkste competitie is. Haha. Laat me niet lachen. Dat is al jaren de Primeraquote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea, Arsenal en Man United zakken ook gewoon door het ijs.
Met je beste competitie ever.
''Met je'' was meer algemeen bedoeld ';)quote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat de PL de sterkste competitie is. Haha. Laat me niet lachen. Dat is al jaren de Primera
Waarvan akte.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Met je'' was meer algemeen bedoeld ';)
Statistieken lijken redelijk in balans, maar dat zegt ook lang niet alles natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef Blistering het volgende:
Iemand die Shakhtar - PSG kijkt? Wil graag weten of PSG domineert, of dat Shakhtar ook nog wat kansen krijgt (heb BTS).
Monaco - Tottenham @2.07 BTS morgen. Lijkt mij een goeie.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef Blistering het volgende:
Iemand die Shakhtar - PSG kijkt? Wil graag weten of PSG domineert, of dat Shakhtar ook nog wat kansen krijgt (heb BTS).
Mooi. Goaltje moet er nog wel inzitten dusquote:Op woensdag 30 september 2015 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shaktar 10 kansen in 1 minuut net, alles tegen een speler aan en laatste over...
PSG is wel de betere partij
City heeft in Europa nooit wat gepresteerd, dit is gewoon in lijn der verwachtingquote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Blistering het volgende:
Veel goals. Ben wel buitengewoon teleurgesteld in Manchester City (en Engelse clubs in het algemeen).
City gaat nog wel winnen, 0-1.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
City heeft in Europa nooit wat gepresteerd, dit is gewoon in lijn der verwachting
En dan lekker in zestiende of achtste finales eruitquote:Op woensdag 30 september 2015 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
City gaat nog wel winnen, 0-1.
Alsof City doorgaatquote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan lekker in zestiende of achtste finales eruitKnotsgekke Engels voetbal
Bedoel qua doorgaan wel leuk.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, zodra ik ergens wat op zet valt ie binnen 5 min. de andere kant opte triest
sorry ik keek naar mijn laptopscherm.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze lijken ook zo op elkaar, kan de beste overkomen
Kan de beste overkomen, maakt t uitquote:Op woensdag 30 september 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sorry ik keek naar mijn laptopscherm.
Wowquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)z9y89pmdJFVsFoqJFRDl
De assist in de replay.
Heerlijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)z9y89pmdJFVsFoqJFRDl
De assist in de replay.
Ja, wat een reddingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
Julio Cesar houdt Benfica op de been.
Ga Utopia kijkenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Joezi het volgende:
Als jullie ons zoeken, wij zitten hier
VBL / [ZDF@CL] Manchester United - VfL Wolfsburg #1
Wij bljven hier.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Joezi het volgende:
Als jullie ons zoeken, wij zitten hier
VBL / [ZDF@CL] Manchester United - VfL Wolfsburg #1
Stuur even een DM naar hafcfan, die volgt het op de voetquote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien, wat is er allemaal gebeurd?
Mja, vlak ervoor zag de 5e man op de achterlijn niet dat City eigenlijk ook al gescoord had.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kutgoal City, van richting veranderd
Detailquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, vlak ervoor zag de 5e man op de achterlijn niet dat City eigenlijk ook al gescoord had.
Wowzers,quote:Op woensdag 30 september 2015 22:08 schreef Rickertman96 het volgende:
PSV wtf
Ik schakel even naar sbs6
Is goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:11 schreef Joezi het volgende:
Kom we gaan naar het PSV topic met zn allen
neequote:Op woensdag 30 september 2015 22:11 schreef Joezi het volgende:
Kom we gaan naar het PSV topic met zn allen
Juve speelt alleen goed tegen goeie tegenstanders in de CLquote:Op woensdag 30 september 2015 22:34 schreef bianconeri het volgende:
Wel grappig dat Juve het in de CL wel ineens kan.
En sowieso elk jaar slecht doet in de groepsfase alleen nu hebben ze een lastige poule, maar nu gaat het toch goed.
Toch mooi
Weer 1 goal te weinig héquote:
Aanklagen die handelquote:Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Weer 1 goal te weinig héHad Real O2,5
![]()
Anders 550 euro.
Blijkt wel weerquote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Juve speelt alleen goed tegen goeie tegenstanders in de CL
gelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:52 schreef vigen98 het volgende:
Wie zal winnen denken jullie? CSKA Moskou of Manchester United?
Waarom speelt PSG niet met Di Maria én Lucas Moura en dan Cavani of Ibra op de bank? Volgens mij zijn ze dan veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef Rickertman96 het volgende:
Zometeen een heerlijk stukje genot
PSG XI vs. Real Madrid: Trapp; Aurier, Thiago Silva, Marquinhos, Maxwell; Thiago Motta, Matuidi, Verratti; Di Maria, Cavani, Ibrahimovic.
Real Madrid XI vs. PSG: Navas; Danilo, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kroos, Isco; Lucas Vazquez, Jese, Cristiano Ronaldo.
Hoe ligt de grasmat erbij? Hoe is het weer? Ik denk wel een 0-2 voor United.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:52 schreef vigen98 het volgende:
Wie zal winnen denken jullie? CSKA Moskou of Manchester United?
beide al door. Niks aan dusquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef Rickertman96 het volgende:
PSG XI vs. Real Madrid: Trapp; Aurier, Thiago Silva, Marquinhos, Maxwell; Thiago Motta, Matuidi, Verratti; Di Maria, Cavani, Ibrahimovic.
Real Madrid XI vs. PSG: Navas; Danilo, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kroos, Isco; Lucas Vazquez, Jese, Cristiano Ronaldo.
Weer geen Blind of Depay. Ouch.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Man United XI vs. CSKA: De Gea; Valencia, Smalling, Jones, Rojo; Schneiderlin, Schweinsteiger; Herrera, Lingard, Rooney; Martial.
Moet Juve winnen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gladbach XI vs. Juventus: Sommer; Johnson, Christensen, Dominguez, Wendt; Stindl, Korb, Xhaka; Traore, Dahoud, Raffael.
Juventus XI vs. Gladbach: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini, Alex Sandro; Khedira, Marchisio, Pogba, Cuadrado; Mandzukic, Morata.
Live op de Duitsersz
hier gaat iets misquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 21 oktober 2015 20:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moet Juve winnen natuurlijk.
[/quote
Juve wint niks simpel dit jaar. Alleen Sevilla , maar das een niveau van niks.
Sowieso clean sheet Navas en goal CR7 dus kan niet misgaanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef Rickertman96 het volgende:
Ontopic aub.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
neenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zucht nu heeft Fox dus aanbiedingspakket voor voetbal, heb ik net vorige week Fox eredivisie genomen voor normale prijs. Zou dit nog te regelen zijn?
De beide Manchesters zijn weer op dreef.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
De nummer 1 van Engeland tegen de nummer 13 van Spanje.
0-1.
Probleem is alleen dat City en PSG nooit goed ingespeeld zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:25 schreef Morendo het volgende:
Een fit en ingespeeld City is met Bayern ongeveer de enige die tegenwicht kan bieden aan Barca en Real.
En dan heb je natuurlijk nog Juve, Chelsea en PSG.
Absoluut, want het was een pracht van een goal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Oliver Torres 3-0
Cavaliers komt nu klaar
Zit je serieus Atletico te kijken? Lol, als er 1 ploeg niet mooi speelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
Absoluut, want het was een pracht van een goal.
Leg uit, wat is mooi, of wat is niet mooi, voetbal?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zit je serieus Atletico te kijken? Lol, als er 1 ploeg niet mooi speelt.
Blijft subjectiefquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, bedankt Hansquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
KDBgod
Wel drama verdedigen en het blijft fascinerend die Europese ziekte van City
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is nou mooi voetbal?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Juventus zet het voor schut zetten in de Serie A nu ook eindelijk door naar de CL.
Gelijkspel (0-0) tegen Gladbach. Achterin zat het wel goed, maar voorin gewoon zo slordig omgegaan met kansen. Met name door egoīstisch gedrag.
Wat Zaza en Cuadrado bij Juve doen, vooral Zaza die kan echt helemaal niets.
Inmiddels twee weken verder. Zou er nog een reactie komen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik support de helden van Astana.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Atletico Madrid XI: Oblak; Juanfran, Giménez, Godín, Siqueira; Saúl, Gabi, Tiago, Koke; Griezmann, Torres
Uit in Astana, we trappen rond 16:00 af
Schaam je.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik support de helden van Astana.
Underdogheldenquote:
Zo bekend zijn de jongens van Astana helaas nog niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stoor mij aan deze commentator die uitblinkt in het niet kennen van zijn info.
Scheids heeft het ook koud.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon 15 seconden voor tijd fluiten.
Je kunt je beter storen aan het spel van de uitclub.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stoor mij aan deze commentator die uitblinkt in het niet kennen van zijn info.
Wat ik ook absoluut doe.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt je beter storen aan het spel van de uitclub.
Waarschijnlijk de tv uitgezet in de 92e? minuut.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Atletico Madrid, pas nog de winnaar van de CL"
huh?
quote:Sevilla XI vs. Man City: Sergio Rico; Coke, Rami, Kolodziejczak, Trémoulinas; Krychowiak, Iborra; Vitolo, Banega, Konoplyanka; Llorente.
Manchester City XI vs. Sevilla: Hart; Sagna, Otamendi, Kompany, Kolarov; Fernando, Fernandinho; Navas, Toure, Sterling; Bony.
quote:Paris Saint-Germain XI vs. Real Madrid: Trapp; Aurier, Luiz, Silva, Maxwell; Motta, Verratti, Matuidi; Di María, Ibrahimović, Cavani,
REAL MADRID XI: Navas; Danilo, Varane, Ramos, Marcelo; Kroos, Casemiro, Modric; Jesé, Cristiano, Isco.
Wij zijn niet bang want Luiz is erbijquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:54 schreef Rickertman96 het volgende:
PSG-Real was een klote wedstrijd, hopelijk wordt Real-PSG wat leuker
saai. Beide al door. Juve weer kut opstelling bahquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:54 schreef Rickertman96 het volgende:
PSG-Real was een klote wedstrijd, hopelijk wordt Real-PSG wat leuker
Navas boven KDB is een schande.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest Man City. KdB niet opstellen.
Navas was weer walgelijk tegen Sevilla. Was wel met een actie de aanleiding voor de 1-1quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Navas boven KDB is een schande.
Wees blij, geen Cuadrado en Zazaquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
saai. Beide al door. Juve weer kut opstelling bah
city is altijd walgelijk. Amfquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Navas was weer walgelijk tegen Sevilla. Was wel met een actie de aanleiding voor de 1-1.
Weer Martial op de flank. Lowie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea; Young, Smalling, Blind, Rojo; Schweinsteiger, Carrick; Lingard, Mata, Martial; Rooney.
Hopelijk wint CSKA vanavond.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Weer Martial op de flank. Lowie.
The fuckquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest Man City. KdB niet opstellen.
Ik beleef weinig voetbalplezier dit seizoen, heeeeel weinig.quote:
MUFC vs CSKAquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:37 schreef DonRaja het volgende:
Welke wedstrijd?
71 % Balbezit 29 %
6 Overtredingen begaan 7
4 Hoekschoppen 0
2 Schoten op doel 0
6 Schoten naast 0
Niet volgens nu.nlquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net al 7 schoten op doel volgens Sport1?
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Een barra zou er nu prima in gaan.
Bedankt. Groetjes, de broer van DonRaja.quote:
KAPOquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net al 7 schoten op doel volgens Sport1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |