Absoluut, want het was een pracht van een goal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Oliver Torres 3-0
Cavaliers komt nu klaar
Zit je serieus Atletico te kijken? Lol, als er 1 ploeg niet mooi speelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
Absoluut, want het was een pracht van een goal.
Leg uit, wat is mooi, of wat is niet mooi, voetbal?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zit je serieus Atletico te kijken? Lol, als er 1 ploeg niet mooi speelt.
Blijft subjectiefquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, bedankt Hansquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
KDBgod
Wel drama verdedigen en het blijft fascinerend die Europese ziekte van City
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is nou mooi voetbal?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Juventus zet het voor schut zetten in de Serie A nu ook eindelijk door naar de CL.
Gelijkspel (0-0) tegen Gladbach. Achterin zat het wel goed, maar voorin gewoon zo slordig omgegaan met kansen. Met name door egoïstisch gedrag.
Wat Zaza en Cuadrado bij Juve doen, vooral Zaza die kan echt helemaal niets.
Inmiddels twee weken verder. Zou er nog een reactie komen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik support de helden van Astana.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Atletico Madrid XI: Oblak; Juanfran, Giménez, Godín, Siqueira; Saúl, Gabi, Tiago, Koke; Griezmann, Torres
Uit in Astana, we trappen rond 16:00 af
Schaam je.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik support de helden van Astana.
Underdogheldenquote:
Zo bekend zijn de jongens van Astana helaas nog niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stoor mij aan deze commentator die uitblinkt in het niet kennen van zijn info.
Scheids heeft het ook koud.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon 15 seconden voor tijd fluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |