Onbegrijpelijk hé, dat City. Stelt geen kut voor in Europa. Alsof het een vloek is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Manchester City wordt momenteel weggespeeld door BMG, maar het is nog 0-0.
Chelsea, Arsenal en Man United zakken ook gewoon door het ijs.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hé, dat City. Stelt geen kut voor in Europa. Alsof het een vloek is.
Ik heb nooit beweerd dat de PL de sterkste competitie is. Haha. Laat me niet lachen. Dat is al jaren de Primeraquote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea, Arsenal en Man United zakken ook gewoon door het ijs.
Met je beste competitie ever.
''Met je'' was meer algemeen bedoeld ';)quote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat de PL de sterkste competitie is. Haha. Laat me niet lachen. Dat is al jaren de Primera
Waarvan akte.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Met je'' was meer algemeen bedoeld ';)
Statistieken lijken redelijk in balans, maar dat zegt ook lang niet alles natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef Blistering het volgende:
Iemand die Shakhtar - PSG kijkt? Wil graag weten of PSG domineert, of dat Shakhtar ook nog wat kansen krijgt (heb BTS).
Monaco - Tottenham @2.07 BTS morgen. Lijkt mij een goeie.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef Blistering het volgende:
Iemand die Shakhtar - PSG kijkt? Wil graag weten of PSG domineert, of dat Shakhtar ook nog wat kansen krijgt (heb BTS).
Mooi. Goaltje moet er nog wel inzitten dusquote:Op woensdag 30 september 2015 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shaktar 10 kansen in 1 minuut net, alles tegen een speler aan en laatste over...
PSG is wel de betere partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |