Je kunt je beter storen aan het spel van de uitclub.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stoor mij aan deze commentator die uitblinkt in het niet kennen van zijn info.
Wat ik ook absoluut doe.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt je beter storen aan het spel van de uitclub.
Waarschijnlijk de tv uitgezet in de 92e? minuut.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Atletico Madrid, pas nog de winnaar van de CL"
huh?
quote:Sevilla XI vs. Man City: Sergio Rico; Coke, Rami, Kolodziejczak, Trémoulinas; Krychowiak, Iborra; Vitolo, Banega, Konoplyanka; Llorente.
Manchester City XI vs. Sevilla: Hart; Sagna, Otamendi, Kompany, Kolarov; Fernando, Fernandinho; Navas, Toure, Sterling; Bony.
quote:Paris Saint-Germain XI vs. Real Madrid: Trapp; Aurier, Luiz, Silva, Maxwell; Motta, Verratti, Matuidi; Di María, Ibrahimović, Cavani,
REAL MADRID XI: Navas; Danilo, Varane, Ramos, Marcelo; Kroos, Casemiro, Modric; Jesé, Cristiano, Isco.
Wij zijn niet bang want Luiz is erbijquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:54 schreef Rickertman96 het volgende:
PSG-Real was een klote wedstrijd, hopelijk wordt Real-PSG wat leuker
saai. Beide al door. Juve weer kut opstelling bahquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:54 schreef Rickertman96 het volgende:
PSG-Real was een klote wedstrijd, hopelijk wordt Real-PSG wat leuker
Navas boven KDB is een schande.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest Man City. KdB niet opstellen.
Navas was weer walgelijk tegen Sevilla. Was wel met een actie de aanleiding voor de 1-1quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Navas boven KDB is een schande.
Wees blij, geen Cuadrado en Zazaquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
saai. Beide al door. Juve weer kut opstelling bah
city is altijd walgelijk. Amfquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Navas was weer walgelijk tegen Sevilla. Was wel met een actie de aanleiding voor de 1-1.
Weer Martial op de flank. Lowie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea; Young, Smalling, Blind, Rojo; Schweinsteiger, Carrick; Lingard, Mata, Martial; Rooney.
Hopelijk wint CSKA vanavond.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Weer Martial op de flank. Lowie.
The fuckquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest Man City. KdB niet opstellen.
Ik beleef weinig voetbalplezier dit seizoen, heeeeel weinig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |