sorry ik keek naar mijn laptopscherm.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze lijken ook zo op elkaar, kan de beste overkomen
Kan de beste overkomen, maakt t uitquote:Op woensdag 30 september 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sorry ik keek naar mijn laptopscherm.
Wowquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)z9y89pmdJFVsFoqJFRDl
De assist in de replay.
Heerlijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)z9y89pmdJFVsFoqJFRDl
De assist in de replay.
Ja, wat een reddingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
Julio Cesar houdt Benfica op de been.
Ga Utopia kijkenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Joezi het volgende:
Als jullie ons zoeken, wij zitten hier
VBL / [ZDF@CL] Manchester United - VfL Wolfsburg #1
Wij bljven hier.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Joezi het volgende:
Als jullie ons zoeken, wij zitten hier
VBL / [ZDF@CL] Manchester United - VfL Wolfsburg #1
Stuur even een DM naar hafcfan, die volgt het op de voetquote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien, wat is er allemaal gebeurd?
Mja, vlak ervoor zag de 5e man op de achterlijn niet dat City eigenlijk ook al gescoord had.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kutgoal City, van richting veranderd
Detailquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, vlak ervoor zag de 5e man op de achterlijn niet dat City eigenlijk ook al gescoord had.
Wowzers,quote:Op woensdag 30 september 2015 22:08 schreef Rickertman96 het volgende:
PSV wtf
Ik schakel even naar sbs6
Is goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:11 schreef Joezi het volgende:
Kom we gaan naar het PSV topic met zn allen
neequote:Op woensdag 30 september 2015 22:11 schreef Joezi het volgende:
Kom we gaan naar het PSV topic met zn allen
Juve speelt alleen goed tegen goeie tegenstanders in de CLquote:Op woensdag 30 september 2015 22:34 schreef bianconeri het volgende:
Wel grappig dat Juve het in de CL wel ineens kan.
En sowieso elk jaar slecht doet in de groepsfase alleen nu hebben ze een lastige poule, maar nu gaat het toch goed.
Toch mooi
Weer 1 goal te weinig héquote:
Aanklagen die handelquote:Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Weer 1 goal te weinig héHad Real O2,5
![]()
Anders 550 euro.
Blijkt wel weerquote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Juve speelt alleen goed tegen goeie tegenstanders in de CL
gelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:52 schreef vigen98 het volgende:
Wie zal winnen denken jullie? CSKA Moskou of Manchester United?
Waarom speelt PSG niet met Di Maria én Lucas Moura en dan Cavani of Ibra op de bank? Volgens mij zijn ze dan veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef Rickertman96 het volgende:
Zometeen een heerlijk stukje genot
PSG XI vs. Real Madrid: Trapp; Aurier, Thiago Silva, Marquinhos, Maxwell; Thiago Motta, Matuidi, Verratti; Di Maria, Cavani, Ibrahimovic.
Real Madrid XI vs. PSG: Navas; Danilo, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kroos, Isco; Lucas Vazquez, Jese, Cristiano Ronaldo.
Hoe ligt de grasmat erbij? Hoe is het weer? Ik denk wel een 0-2 voor United.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:52 schreef vigen98 het volgende:
Wie zal winnen denken jullie? CSKA Moskou of Manchester United?
beide al door. Niks aan dusquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef Rickertman96 het volgende:
PSG XI vs. Real Madrid: Trapp; Aurier, Thiago Silva, Marquinhos, Maxwell; Thiago Motta, Matuidi, Verratti; Di Maria, Cavani, Ibrahimovic.
Real Madrid XI vs. PSG: Navas; Danilo, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kroos, Isco; Lucas Vazquez, Jese, Cristiano Ronaldo.
Weer geen Blind of Depay. Ouch.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Man United XI vs. CSKA: De Gea; Valencia, Smalling, Jones, Rojo; Schneiderlin, Schweinsteiger; Herrera, Lingard, Rooney; Martial.
Moet Juve winnen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gladbach XI vs. Juventus: Sommer; Johnson, Christensen, Dominguez, Wendt; Stindl, Korb, Xhaka; Traore, Dahoud, Raffael.
Juventus XI vs. Gladbach: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini, Alex Sandro; Khedira, Marchisio, Pogba, Cuadrado; Mandzukic, Morata.
Live op de Duitsersz
Op woensdag 21 oktober 2015 20:04 schreef Morendo het volgende:
hier gaat iets misquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 21 oktober 2015 20:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moet Juve winnen natuurlijk.
[/quote
Juve wint niks simpel dit jaar. Alleen Sevilla , maar das een niveau van niks.
Sowieso clean sheet Navas en goal CR7 dus kan niet misgaanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef Rickertman96 het volgende:
Ontopic aub.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |