Sgoedquote:Op woensdag 30 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wat
Kom vechten dan, met je pannekoekenkop
Zie het als een teken dat je gewoon moet stoppen met internetten.quote:
ja inderdaad het werkt gewoon gvd bij je, jammer.quote:
Ow oke, ik wist wel dat het een piemel moest voorstellen, maar vond het niet grappigquote:Op woensdag 30 september 2015 18:16 schreef Catkiller het volgende:
Omdat je gister de grap van dat stuk vlees niet snapte xD
Geen humor dus. Geeft niet, vrouwen zijn over het algemeen ook niet grappig.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ow oke, ik wist wel dat het een piemel moest voorstellen, maar vond het niet grappig
wel als je kijkt hoe ze dingen doen hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen humor dus. Geeft niet, vrouwen zijn over het algemeen ook niet grappig.
Die zou je wel inruilen voor je knuffelpaard?quote:
Je bent gewoon jaloers dat ik dat niet bij jouw foto doequote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent echt zo gay he
sterk punt welquote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik dat niet bij jouw foto doe
Noem eens een voorbeeld, vraagt je vrouw.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel als je kijkt hoe ze dingen doen hoor
Ja, want dan weet ik dat Thea ook meekomtquote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die zou je wel inruilen voor je knuffelpaard?
oh fukquote:Op woensdag 30 september 2015 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld, vraagt je vrouw.
gwn team kiezen en dan zelf alles managen, spelers kopen enzoquote:Op woensdag 30 september 2015 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ga denk 15 kopen voor 20 eurogod![]()
career mode, is dat waarbij je speler of coach bent?
die linkerachtergrond doet me beetje denken aan Mass Effectquote:Op woensdag 30 september 2015 17:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hermann wat vind jij van mijn nieuwe setup?
[ afbeelding ]
SG vond hem lelijk
okquote:Rusland heeft de Verenigde Staten gevraagd onmiddellijk het luchtruim van Syrië te verlaten en op te houden met de luchtaanvallen. Dit meldde de Amerikaanse nieuwszender Fox News. De zender bericht ook dat Amerikaanse militaire bronnen hebben gezegd dat ze deze eis naast zich neerleggen.
Zulke vieze dingen doe je maar in het donker.quote:
Hoe moet je dan je foto's maken?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zulke vieze dingen doe je maar in het donker.
Niveautje..quote:Op woensdag 30 september 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe moet je dan je foto's maken?
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zulke vieze dingen doe je maar in het donker.
Lul nou niet, met je "ik ben fotograaf en zoek modellen, liefst kaal, geschoren mag ook"quote:
viking fok wat?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:27 schreef Catkiller het volgende:
Krijg echt zuur zaad als ik snakelady posts zie. Kan Danny geen VIKINGFOK! maken waar ze kan gaan posten.
Denk dat je mij nu verwart????? is die goed zo?!?!? met 2noten de scout.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lul nou niet, met je "ik ben fotograaf en zoek modellen, liefst kaal, geschoren mag ook"
Je zei dat ik je topmodel was
Ja ze woont ergens in vikingland. Maar dat weet je vast want dat zegt ze zo vaak dat je het niet kan missen.quote:
ik kom niet buiten klb scquote:Op woensdag 30 september 2015 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ze woont ergens in vikingland. Maar dat weet je vast want dat zegt ze zo vaak dat je het niet kan missen.
Oh, saai zeg. Altijd die zaadusers hier als ik er niet ben.quote:
ok doeiquote:Op woensdag 30 september 2015 18:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb een weddenschap met PausNicolaas en ik ga een week niet op FOK komen
Als ik maar nog wel op je mag komen.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
doeiquote:Op woensdag 30 september 2015 18:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
Doe ook gezellig mee anders.quote:
Mis je nu al, topusertjequote:
Jij moet een maand proberen.quote:
Easyquote:Op woensdag 30 september 2015 18:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
Lekker dingquote:
Eyquote:
ok doeiquote:Op woensdag 30 september 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hou je niet tegen
Alles goed?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben ff vergeten wat ik dan moet zeggen
Waarom zou ik dat doen?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noem hem even kaal en lelijk. Geen zin in een ban.
Heb ik het gezicht niet voor.quote:
Roy mag van mij ook dood, maar Colton niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk gaat Roy in nieuwe seizoen dood, vind hem echt een boeler
Ik overdrijf nooit.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou laten we nou niet meteen overdrijven
suikerclowntje
Zal wel weer een niels quote zijn.quote:
Lekker voor jequote:Op woensdag 30 september 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wel maar ben evenwel gekwetst en heb veel verdriet
Wie is niels?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zal wel weer een niels quote zijn.
ja dat is ook weer zo gemeen als de acteur dood zou gaanquote:Op woensdag 30 september 2015 18:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Roy mag van mij ook dood, maar Colton niet.
Woj verkracht word'n door n vliegquote:Op woensdag 30 september 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat je door een steen verkracht wordt
TR + aangifte + melding bij AIVD gedaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat je door een steen verkracht wordt
Apfelstrudeltjequote:
Jouw vader.quote:
Jahoorquote:
De serieus bedoelde ernstige post van een user die van voren niet weet hoe jij van achteren heet.quote:
alles zit lelijk op een lelijk persoonquote:Op woensdag 30 september 2015 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jahoormet jou?
ik heb alleen een trui gekocht die in de winkel leuk leek en toen ik thuis kwam vond ik het maar lelijk zitten, dus mag ik morgen weer terug
daar ben jij expert in?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles zit lelijk op een lelijk persoon
Ja maat net vond je het nog goedquote:Op woensdag 30 september 2015 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo gemeen als de acteur dood zou gaan
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
De serieus bedoelde ernstige post van een user die van voren niet weet hoe jij van achteren heet.
Blaat je schaap doerakkerige onschuld.
Dom van je om jezelf bekend te maken bij de AIVDquote:Op woensdag 30 september 2015 18:38 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
TR + aangifte + melding bij AIVD gedaan.
maatje XXXL?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ik ken best veel lelijke mensen
valt mij op omdat bij mij alles wel perfect staat
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker strakquote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op woensdag 30 september 2015 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jahoormet jou?
ik heb alleen een trui gekocht die in de winkel leuk leek en toen ik thuis kwam vond ik het maar lelijk zitten, dus mag ik morgen weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |