Sgoedquote:Op woensdag 30 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wat
Kom vechten dan, met je pannekoekenkop
Zie het als een teken dat je gewoon moet stoppen met internetten.quote:
ja inderdaad het werkt gewoon gvd bij je, jammer.quote:
Ow oke, ik wist wel dat het een piemel moest voorstellen, maar vond het niet grappigquote:Op woensdag 30 september 2015 18:16 schreef Catkiller het volgende:
Omdat je gister de grap van dat stuk vlees niet snapte xD
Geen humor dus. Geeft niet, vrouwen zijn over het algemeen ook niet grappig.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ow oke, ik wist wel dat het een piemel moest voorstellen, maar vond het niet grappig
wel als je kijkt hoe ze dingen doen hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen humor dus. Geeft niet, vrouwen zijn over het algemeen ook niet grappig.
Die zou je wel inruilen voor je knuffelpaard?quote:
Je bent gewoon jaloers dat ik dat niet bij jouw foto doequote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent echt zo gay he
sterk punt welquote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik dat niet bij jouw foto doe
Noem eens een voorbeeld, vraagt je vrouw.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel als je kijkt hoe ze dingen doen hoor
Ja, want dan weet ik dat Thea ook meekomtquote:Op woensdag 30 september 2015 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die zou je wel inruilen voor je knuffelpaard?
oh fukquote:Op woensdag 30 september 2015 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld, vraagt je vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |