gwn team kiezen en dan zelf alles managen, spelers kopen enzoquote:Op woensdag 30 september 2015 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ga denk 15 kopen voor 20 eurogod![]()
career mode, is dat waarbij je speler of coach bent?
die linkerachtergrond doet me beetje denken aan Mass Effectquote:Op woensdag 30 september 2015 17:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hermann wat vind jij van mijn nieuwe setup?
[ afbeelding ]
SG vond hem lelijk
okquote:Rusland heeft de Verenigde Staten gevraagd onmiddellijk het luchtruim van Syrië te verlaten en op te houden met de luchtaanvallen. Dit meldde de Amerikaanse nieuwszender Fox News. De zender bericht ook dat Amerikaanse militaire bronnen hebben gezegd dat ze deze eis naast zich neerleggen.
Zulke vieze dingen doe je maar in het donker.quote:
Hoe moet je dan je foto's maken?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zulke vieze dingen doe je maar in het donker.
Niveautje..quote:Op woensdag 30 september 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe moet je dan je foto's maken?
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zulke vieze dingen doe je maar in het donker.
Lul nou niet, met je "ik ben fotograaf en zoek modellen, liefst kaal, geschoren mag ook"quote:
viking fok wat?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:27 schreef Catkiller het volgende:
Krijg echt zuur zaad als ik snakelady posts zie. Kan Danny geen VIKINGFOK! maken waar ze kan gaan posten.
Denk dat je mij nu verwart????? is die goed zo?!?!? met 2noten de scout.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lul nou niet, met je "ik ben fotograaf en zoek modellen, liefst kaal, geschoren mag ook"
Je zei dat ik je topmodel was
Ja ze woont ergens in vikingland. Maar dat weet je vast want dat zegt ze zo vaak dat je het niet kan missen.quote:
ik kom niet buiten klb scquote:Op woensdag 30 september 2015 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ze woont ergens in vikingland. Maar dat weet je vast want dat zegt ze zo vaak dat je het niet kan missen.
Oh, saai zeg. Altijd die zaadusers hier als ik er niet ben.quote:
ok doeiquote:Op woensdag 30 september 2015 18:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb een weddenschap met PausNicolaas en ik ga een week niet op FOK komen
Als ik maar nog wel op je mag komen.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
doeiquote:Op woensdag 30 september 2015 18:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
Doe ook gezellig mee anders.quote:
Mis je nu al, topusertjequote:
Jij moet een maand proberen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |