Lekker voor jequote:Op woensdag 30 september 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wel maar ben evenwel gekwetst en heb veel verdriet
Wie is niels?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zal wel weer een niels quote zijn.
ja dat is ook weer zo gemeen als de acteur dood zou gaanquote:Op woensdag 30 september 2015 18:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Roy mag van mij ook dood, maar Colton niet.
Woj verkracht word'n door n vliegquote:Op woensdag 30 september 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat je door een steen verkracht wordt
TR + aangifte + melding bij AIVD gedaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat je door een steen verkracht wordt
Apfelstrudeltjequote:
Jouw vader.quote:
Jahoorquote:
De serieus bedoelde ernstige post van een user die van voren niet weet hoe jij van achteren heet.quote:
alles zit lelijk op een lelijk persoonquote:Op woensdag 30 september 2015 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jahoormet jou?
ik heb alleen een trui gekocht die in de winkel leuk leek en toen ik thuis kwam vond ik het maar lelijk zitten, dus mag ik morgen weer terug
daar ben jij expert in?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles zit lelijk op een lelijk persoon
Ja maat net vond je het nog goedquote:Op woensdag 30 september 2015 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo gemeen als de acteur dood zou gaan
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
De serieus bedoelde ernstige post van een user die van voren niet weet hoe jij van achteren heet.
Blaat je schaap doerakkerige onschuld.
Dom van je om jezelf bekend te maken bij de AIVDquote:Op woensdag 30 september 2015 18:38 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
TR + aangifte + melding bij AIVD gedaan.
maatje XXXL?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ik ken best veel lelijke mensen
valt mij op omdat bij mij alles wel perfect staat
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker strakquote:Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op woensdag 30 september 2015 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jahoormet jou?
ik heb alleen een trui gekocht die in de winkel leuk leek en toen ik thuis kwam vond ik het maar lelijk zitten, dus mag ik morgen weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |