In een normale zak zitten etensrestjes, hier tenminste, omdat er niet gescheiden wordt.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
Blijven we een beetje Culinair bezig enzo...
Jawel, toen draaide ik o.a. Einstürzende Neubauten - Seltene Vogel, die vond je niet mooi en daarna heb ik Peter Fox - Haus Am See voor je gedraaid en die vond je wel mooi.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
Ik heb Mo trouwens nog nooit horen draaien geloof ik
Daar doen ze hier niet aan, er is maar één container, wel een glascontainer enzo achter de Dirkquote:Op woensdag 30 september 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
In een normale zak zitten etensrestjes, hier tenminste, omdat er niet gescheiden wordt.
ah..quote:Op woensdag 30 september 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, toen draaide ik o.a. Einstürzende Neubauten - Seltene Vogel, die vond je niet mooi en daarna heb ik Peter Fox - Haus Am See voor je gedraaid en die vond je wel mooi.
Ik heb het geheugen van een olifant, dus pas maar op, alles dat je zegt kan later tegen je gebruikt worden.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..ik geloof dat ik het weer weet, was ik weer even vergeten
Je moet sowieso oppassen wat je zegtquote:Op woensdag 30 september 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een olifant, dus pas maar op, alles dat je zegt kan later tegen je gebruikt worden.![]()
![]()
Even een peukje nog en dan spring ik op de fiets.
Zal voor mij wel meevallen, ik lul toch alleen maar dom.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet sowieso oppassen wat je zegt
Dat dus.. Papier kan ik bij mij in de flat kwijt.. En glascontainers om de hoek... Maar het is idd zonde al die reclamefolders... Ik heb al jaren een JA / NEE sticker, maar desondanks kreeg ik wel folders... Ik heb daar toen ooit over gemaild en uiteindelijk kwam het goed.. Nu bijna nooit meer.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar doen ze hier niet aan, er is maar één container, wel een glascontainer enzo achter de Dirk
en papier word verzameld in dozen onder de postboxen, tenminste daar liggen alle folders en krantjes, ongelezen en on uitgepakt in, doodzonde, gelukkig heb ik nu eindelijk zo'n sticker, dus
ik krijg geen folders meer, ik kan trouwens gewoon kiezen uit die dozen
Dat op de fiets springen zei je een half uur geleden ook al ergensquote:Op woensdag 30 september 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een olifant, dus pas maar op, alles dat je zegt kan later tegen je gebruikt worden.![]()
![]()
Even een peukje nog en dan spring ik op de fiets.
slap zei Fannquote:Op woensdag 30 september 2015 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal voor mij wel meevallen, ik lul toch alleen maar dom.
Héél af en toe van een winkel als ik via Internet heb besteld, want dan staat naam en adresquote:Op woensdag 30 september 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus.. Papier kan ik bij mij in de flat kwijt.. En glascontainers om de hoek... Maar het is idd zonde al die reclamefolders... Ik heb al jaren een JA / NEE sticker, maar desondanks kreeg ik wel folders... Ik heb daar toen ooit over gemaild en uiteindelijk kwam het goed.. Nu bijna nooit meer.
Da's mijn manco, ik ben de snelste niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat op de fiets springen zei je een half uur geleden ook al ergens
Ga nou maaaaaaaaaaaaaaar...........quote:Op woensdag 30 september 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's mijn manco, ik ben de snelste niet.
Nee, nog 1 peukje.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nou maaaaaaaaaaaaaaar...........
Lief hehquote:Op woensdag 30 september 2015 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dat geen ontwapenende lach is dan weet ik het ook niet meer.
Ze moest eerst een zak pakken zonder haar moeder te wekken.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Lief hehze deed het toch maar zo midden in de nacht
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moest eerst een zak pakken zonder haar moeder te wekken.
Laten we hopen van niet want dan wordt het waarschijnlijk een tijdje pc verbod.quote:
Nah dat weet je maar nooitquote:Op woensdag 30 september 2015 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
mijn kinderen mogen alles van mij. Gelukkig kan ik erop vertrouwen dat ze geen gekke dingen doen.
Ik wel.quote:
Laterssss....quote:Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij je dochters eigenlijk, want meestal heb je het over je zoon...
okido!quote:Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vertel ik je later nog wel een keer, omdat je het vraagt.
Ik heb het al Chuf... hoeven we daar niet verderquote:Op woensdag 30 september 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
Soury kan de markthal skippen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erdamse-Hallen.dhtml
Jan van Galenstraat dusquote:Ook Amsterdam gaat aan de Markthal
Na jaren wachten krijgt Amsterdam een markthal. In navolging van Rotterdam, Barcelona, Londen en Budapest gaan verse producten de hoofdmoot van de handel vormen.
Markthal Food Center open voor publiek
AMSTERDAM - De Centrale Markthal op het terrein van het Foodcenter moet toegankelijk worden voor het publiek. In de hal moeten onder andere restaurants, marktkraampjes en een theater komen.
Wie kent hem niet - de 'buik van Amsterdam'? De hal waar vanuit al sinds jaar en dag groente, fruit en vis over de hele stad wordt verspreid. De Centrale Markthal - zo op het eerste oog een enorm log, bakstenen gebouw - torent ruimschoots uit boven de omliggende bebouwing, maar doordat het terrein aan de Jan van Galenstraat waarop de hal staat zo immens groot is, lijkt al het gevoel voor omvang en grootte hier te verdwijnen.
Nu raak ik in de war...quote:Op woensdag 30 september 2015 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het al Chuf... hoeven we daar niet verder
[..]
Jan van Galenstraat dus
oh geen Jan van Galenstraat dus, ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 september 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Bellamyplein , oude tram-remise
Ik ben er ook nog nooit geweest..
Om eerlijk te zijn, er is daar niet veel aan, (te) dure hapjes voor yuppen en hipsters...quote:Op woensdag 30 september 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
oh geen Jan van Galenstraat dus, ik ben er ook nog nooit geweest![]()
ik wist niet eens dat het bestond![]()
ik ga zo eens even googelen
Openingstijden:quote:
Ben ik ook bang voor, maar ik wil toch één keer in mijn leven daar geweest zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, er is daar niet veel aan, (te) dure hapjes voor yuppen en hipsters...
Hetzelfde als in Rotterdam dus, maar wel leuk om er een keer te gaan kijken/eten.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, er is daar niet veel aan, (te) dure hapjes voor yuppen en hipsters...
ik woon er toevallig dichtbij, hoog hipster gehalte wel lekker eten, bioscoop vind ik het beste in die halquote:Op woensdag 30 september 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, maar ik wil toch één keer in mijn leven daar geweest zijn
Been there, done that...quote:Op woensdag 30 september 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, maar ik wil toch één keer in mijn leven daar geweest zijn
Loop afstand, ik snap btw niet wat het met de Rotterdam meet heeft te maken. Of heeft Isegrim ook een broodwinkel daar? Dat geneuzelquote:Op woensdag 30 september 2015 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik woon er toevallig dichtbij, hoog hipster gehalte wel lekker eten, bioscoop vind ik het beste in die hal
Nou jah... zover is het niet dus een keer gaan kijken kan nooit kwaadquote:Op woensdag 30 september 2015 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik woon er toevallig dichtbij, hoog hipster gehalte wel lekker eten, bioscoop vind ik het beste in die hal
Het gaat erom dat Amsterdammers altijd hetzelfde willen als ze in Rotterdam hebbenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop afstand, ik snap btw niet wat het met de Rotterdam meet heeft te maken. Of heeft Isegrim ook een broodwinkel daar? Dat geneuzel
Lijkt me van andere ordequote:Op woensdag 30 september 2015 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Amsterdammers altijd hetzelfde willen als ze in Rotterdam hebben
Ja, een mega supermarkt met wat demo kookeilanden en zo...quote:Op woensdag 30 september 2015 17:40 schreef Karzai het volgende:
In noord hebben ze nu toch ook een of ander eethal?
Dat was één van de reacties in dat meet-topic, incl de smiley.quote:
wat zou jij willen zien dan?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een mega supermarkt met wat demo kookeilanden en zo...
eh... ze hebben wel de markthallen, bedoel je dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:40 schreef Karzai het volgende:
In noord hebben ze nu toch ook een of ander eethal?
ja diequote:Op woensdag 30 september 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ze hebben wel de markthallen, bedoel je dat?
http://www.scn.today/groo(...)n-amsterdam-geopend/
kom ik eigenlijk ook nooit![]()
Wél een goed idee om ook eens heen te gaan trouwens
Ow wacht dat is gewoon de Jumboquote:Op woensdag 30 september 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat de Jumbo foodmarkt?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Jumbo hebben ze ook gewone boodschappen en Dirk en Jumbo zijn tegen elkaar aan het opbieden tegenwoordigquote:Op woensdag 30 september 2015 17:44 schreef Karzai het volgende:
ik ga meestal gewoon naar de Dirk haal af en toe wat op de markt ik ben niet zo rijk
ja dusquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow wacht dat is gewoon de Jumbodaar kom ik 3x per week
jumbo zit hier niet ah, dirk aldi lidl en vomar kan ik tussen kiezen maar dirk vind ik het bestequote:Op woensdag 30 september 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Jumbo hebben ze ook gewone boodschappen en Dirk en Jumbo zijn tegen elkaar aan het opbieden tegenwoordiggoed voor de klanten dat wél
Leek me sterk om 2 van die dingen vlak bij elkaar te hebben.. Ik weet nog dat je er ooit wat over verteldequote:
Ik hoef niks te zien, maar zo hier en daar een foodtruck op verschillende, veel bezochte locaties vind ik wel prettig.quote:
Woon je in Amsterdam Noord dan of niet?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
jumbo zit hier niet ah, dirk aldi lidl en vomar kan ik tussen kiezen maar dirk vind ik het beste
Je hebt het toch zelf gezien? Toen met Sail was je hier, die brug ben je toen ook op geweest toch?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Leek me sterk om 2 van die dingen vlak bij elkaar te hebben.. Ik weet nog dat je er ooit wat over vertelde
Ik vraag maar niet van wiequote:Op woensdag 30 september 2015 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was één van de reacties in dat meet-topic, incl de smiley.
nee kinkerbuurtquote:Op woensdag 30 september 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Woon je in Amsterdam Noord dan of niet?
De Jumbo Foodmarkt zit in Amsterdam Noord, om de Hoek bij Dirk....
Toen niet op gelet. Ingang is ook aan de andere kant tochquote:Op woensdag 30 september 2015 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt het toch zelf gezien? Toen met Sail was je hier, die brug ben je toen ook op geweest toch?dáár is de Jumbo Foodmarkt
Ja, als je die brug over bent geweest dan linksaf en dan het hoekkie om, daar is de ingangquote:Op woensdag 30 september 2015 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen niet op gelet. Ingang is ook aan de andere kant toch
Wel jammer voor jou dat die brug tijdelijk was ...quote:Op woensdag 30 september 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als je die brug over bent geweest dan linksaf en dan het hoekkie om, daar is de ingang
kan fann niet zwemmen?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel jammer voor jou dat die brug tijdelijk was ...
Héél jammerquote:Op woensdag 30 september 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel jammer voor jou dat die brug tijdelijk was ...
Dan moet ik wel eerst doodquote:Op woensdag 30 september 2015 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Tis mooileuk voor je dochter, van haar Oma...
Ik heb net mijn ouwe meuk weggegooid... En ze heeft nog geen eigen huis..., dus ze wacht maar even....quote:Op woensdag 30 september 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan het NU toch ook geven?
maar eh... ik moet de keuken in
maar dan de hamvraag.. smaakt het ook ?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me maar weer eens een Iglo roerbak mix genomen die waren in de bonus.
¤ 3,22 i.p.v. ¤ 4,29. Daar doe ik het voor, ben ik lekker snel klaar vandaag.
Wat biedt jij er tegenover?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:47 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan de hamvraag.. smaakt het ook ?
gemengde sla, tonijn, en een eitjequote:
Er zit geen ham in, maar dit is de 3e zak die ik koop sinds 2 maanden geleden, en voor af en toe een snelle maaltijd zijn ze goed te doen.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:47 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan de hamvraag.. smaakt het ook ?
Ik ga ook vaak voor de bonusproducten hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit geen ham in, maar dit is de 3e zak die ik koop sinds 2 maanden geleden, en voor af en toe een snelle maaltijd zijn ze goed te doen.
Ik heb wel steeds alleen deze variant genomen omdat in die andere spul zit waar ik minder gek op ben.
Eigenlijk vind ik ze te prijzig, kan dat wel betalen, maar wil ik dat ook? Nee dus, maar als ik zie dat ie in de bonus is met 25% korting dan neem ik hem dus wel. Zeker vandaag want ik heb geen zin om veel te doen. Straks komt baardaap.
Eens kijken hoe laat ie komt en als ie zin heeft om even de stad in te wippen voor een hap kan dat ook, heb in de AH gepind, heel raar, maar bij sommige vreettenten hier kan je niet pinnen.
Dank je.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ook vaak voor de bonusproducten hoorBij onze AH kun je pinnen en je ov-chipkaart opladen, lekker handig alles bij elkaar.
Veel plezier straks met de baardaap! Ik begin de kleine kabouter te missen, nog eventjes en dan zijn ze terug van vakantie en volgende week kan ik weer wandelen en op zoek naar van alles en nog wat in het bos
Ik heb zo'n lekker duurzaam kaart. 12,50 Ik kom meestal met een berg soep thuisquote:Op woensdag 30 september 2015 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ook vaak voor de bonusproducten hoorBij onze AH kun je pinnen en je ov-chipkaart opladen, lekker handig alles bij elkaar.
Veel plezier straks met de baardaap! Ik begin de kleine kabouter te missen, nog eventjes en dan zijn ze terug van vakantie en volgende week kan ik weer wandelen en op zoek naar van alles en nog wat in het bos
wat is dat ?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n lekker duurzaam kaart. 12,50
Van de postcode loterij.quote:
Ach ik pluk wel wat weg voor niks (kuch)quote:
ik doe niet mee dus niets kunnen winnenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Van de postcode loterij.
Ik heb gewonnen![]()
WTF House am see was voor mijquote:Op woensdag 30 september 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, toen draaide ik o.a. Einstürzende Neubauten - Seltene Vogel, die vond je niet mooi en daarna heb ik Peter Fox - Haus Am See voor je gedraaid en die vond je wel mooi.
Heb jij je lade inmiddels al gepoetst en opgeruimd of laat je hem zo?quote:
Antwoord, Neequote:Op woensdag 30 september 2015 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb jij je lade inmiddels al gepoetst en opgeruimd of laat je hem zo?
Mo doet wel strengquote:
Mooi weer en geen zinquote:
nu ga je het nog uitleggen oookquote:
ik ken mijn eigen lade welquote:
quote:
Ik wist wel dat kerels opgeruimder en schoner waren dan vrouwen.quote:
Oh shit ja, die heb ik ook nog... Morgen maar eens shoppen bij de Appiequote:Op woensdag 30 september 2015 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n lekker duurzaam kaart. 12,50 Ik kom meestal met een berg soep thuis
Gratis soep, ik weet geen andere dingen te verzinnenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh shit ja, die heb ik ook nog... Morgen maar eens shoppen bij de Appie
Nee je hebt een voordeeltje gekregen net als alle andere deelnemers....quote:Op woensdag 30 september 2015 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Van de postcode loterij.
Ik heb gewonnen![]()
Ik was laatst bij iemand en zijn huis was in ieder geval opgeruimder dan mijn huis, vond ik idd wel een beetje genantquote:Op woensdag 30 september 2015 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat kerels opgeruimder en schoner waren dan vrouwen.
Van die zakjes zeker....quote:Op woensdag 30 september 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Gratis soep, ik weet geen andere dingen te verzinnen
Veel meer dingen ... Eieren, volkoren pasta, chocolade... Vis vlees brood... alles als er maar een of ander bio-logo opstaat....quote:Op woensdag 30 september 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Gratis soep, ik weet geen andere dingen te verzinnen
Als er bezoek komt is het altijd eerst schoonmaken hier ...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was laatst bij iemand en zijn huis was in ieder geval opgeruimder dan mijn huis, vond ik idd wel een beetje genant
ben daarna thuis maar gaan opruimen
![]()
Dat doe ik niet, ik zorg wel dat het een beetje normaal oogt, maar dat is nooit veel werk, de basis is schoon, rommelig maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er bezoek komt is het altijd eerst schoonmaken hier ...
Ja ik ga dat ook onderhouden...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik zorg wel dat het een beetje normaal oogt, maar dat is nooit veel werk, de basis is schoon, rommelig maakt niet zoveel uit.
Jouw foto zit er ook nog niet tussen en de bedoeling is zonder opruimen, dus pak je camera en laat ons die bierdoppen verzameling zien.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:29 schreef just me het volgende:
Ik heb net even in de keukenla gekeken het valt eigenlijk wel mee...
ik moet voortaan alleen de bierdopjes daar niet meer in laten ploppen
Ja maar dit kleine k. AH doet er nooit zo veel aan.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel meer dingen ... Eieren, volkoren pasta, chocolade... Vis vlees brood... alles als er maar een of ander bio-logo opstaat....
Ik vraag me af hoeveel foto's er voor en na schoonmaak zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw foto zit er ook nog niet tussen en de bedoeling is zonder opruimen, dus pak je camera en laat ons die bierdoppen verzameling zien.
Btw, mijn broertje heeft ook zo een tik, die heeft een hele tas vol, minstens 25 kg.
Die komen later ... Van kijk de mijnes nu !!quote:Op woensdag 30 september 2015 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel foto's er voor en na schoonmaak zijn.
Dan moet je naar de XL -AHquote:Op woensdag 30 september 2015 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dit kleine k. AH doet er nooit zo veel aan.
Dan raak ik in paniekquote:
Ik ook, maar ik verzeker je, dat kan jij ook weten, want toen ik het topic opende nav het gesprek in UTO heb ik direct die foto's gemaakt zonder eerst te gaan poetsen of opruimen.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel foto's er voor en na schoonmaak zijn.
Ik ookquote:Op woensdag 30 september 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik verzeker je, dat kan jij ook weten, want toen ik het topic opende nav het gesprek in UTO heb ik direct die foto's gemaakt zonder eerst te gaan poetsen of opruimen.
Ja JP Heijenstraatquote:Op woensdag 30 september 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke ga je dan ? Overtoom hoek P langedijk?
Die eerste van jou indd, dat was ook te zien, en precies de bedoeling.quote:
Ik zie dat niet zo snel. Maar ik beken dat ik al mijn bestek eruit had was het best een zootjequote:Op woensdag 30 september 2015 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die eerste van jou indd, dat was ook te zien, en precies de bedoeling.
Alle foto's die later kwamen kunnen zomaar na een opfrisbeurt gemaakt zijn.
Die bedoel ik ook niet, daar kom ik ook wel. Overtoom 116quote:Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een andere, maar net zo klein zie ik
Beide zijn idd klein ...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook niet, daar kom ik ook wel. Overtoom 116
Opfris beurt voor twee laatjes iigquote:Op woensdag 30 september 2015 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mij bestek la vandaag wat opgeschoond... De rommella komt nog wel.. Ik moet ook nog aan mn pak werken...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik zal niet opruimen, maar de foto komt morgen, ben nu te moe/luiquote:Op woensdag 30 september 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw foto zit er ook nog niet tussen en de bedoeling is zonder opruimen, dus pak je camera en laat ons die bierdoppen verzameling zien.
Btw, mijn broertje heeft ook zo een tik, die heeft een hele tas vol, minstens 25 kg.
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb mij bestek la vandaag wat opgeschoond... De rommelbas komt nog wel.. Ik moet ook nog aan mn pak werken...
Heb ik toch een goede daad verricht en jou aan het opruimen gekregen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Opfris beurt voor twee laatjes iig
Ja ik moet er nog éénquote:Op woensdag 30 september 2015 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik toch een goede daad verricht en jou aan het opruimen gekregen.
Waarom zou ik niet menselijk zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik toch een goede daad verricht en jou aan het opruimen gekregen.
Daaruit blijkt dat je toch gevoelig bent voor commentaar, je bent misschien zelfs menselijk.![]()
![]()
Hap, hap hap.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet menselijk zijn
Met je knipoogquote:
quote:Ergens op de eerste hulp in Oost-Europa trof een arts deze onfortuinlijke mevrouw aan die wel eens wat extra versteviging in haar coupe wilde. Helaas voor haar bleek het haarproduct een iets permanenter karakter te hebben dan dat ze waarschijnlijk vooraf had gehoopt.
Die is kaalquote:Op woensdag 30 september 2015 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw verward bouwschuim met haarschuim....
[..]![]()
Nu wel, maar gelukkig niet permanent.quote:
Ik vermoed dat ze voor de behandeling ook niet vrolijk keekquote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu wel, maar gelukkig niet permanent.
Ze kijkt niet echt vrolijk.![]()
Last van gasquote:
Dat soort waanzin negeer ik.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:41 schreef sacha het volgende:
lees net op feestboek dat het vandaag broers- en zussen dag is, welke mongool heeft dat nou weer bedacht?
Mijn ultieme nachtmerrie is burendag, pleur op met je onzin, zorg dat ik geen last van jou heb, dan heb jij geen last van mij, daar heb ik geen burendag voor nodig.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:41 schreef sacha het volgende:
lees net op feestboek dat het vandaag broers- en zussen dag is, welke mongool heeft dat nou weer bedacht?
Elk jaar heb ik buren uitje, ik ga nooit mee. Ik haat dat. Het was een paar weken geleden en ze stonden allemaal beneden. En vragen waarom ik niet mee ging, ze zouden wel even aanbellen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ultieme nachtmerrie is burendag, pleur op met je onzin, zorg dat ik geen last van jou heb, dan heb jij geen last van mij, daar heb ik geen burendag voor nodig.
Mij kunnen ze de boom in met dat collectieve gedoe, als ik iets haat is het wel dat neppe gezellige gedoe.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Elk jaar heb ik buren uitje, ik ga nooit mee. Ik haat dat. Het was een paar weken geleden en ze stonden allemaal beneden. En vragen waarom ik niet mee ging, ze zouden wel even aanbellen.
Ik zat gestrest op de bank
Ik vind er ook niks aan meestal.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij kunnen ze de boom in met dat collectieve gedoe, als ik iets haat is het wel dat neppe gezellige gedoe.
Het was ook even Soury plagen had ik het idee. Opzoutenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij kunnen ze de boom in met dat collectieve gedoe, als ik iets haat is het wel dat neppe gezellige gedoe.
ik kom net binnenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook even Soury plagen had ik het idee. Opzouten
quote:
jij zei toch opzoutenquote:
Ja krulspeldenquote:
Hallo!!!!!!!!!!! écht nietquote:Op woensdag 30 september 2015 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
die heb ik niet dus mag ik even blijvenquote:
Heb je je la al aan Mo laten zien?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik niet dus mag ik even blijven
Nee ik was te moe om van de bank af te komenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je la al aan Mo laten zien?
Ik zei niet dat jij dat hebt gedaan, maar ik weet zeker enkele anderen wel.quote:
Ah... want ik heb bijna meteen foto's gemaakt toen ik het topic zag, alleen mijn Smoothie gedrongen en BAM zo als het wasquote:Op woensdag 30 september 2015 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat jij dat hebt gedaan, maar ik weet zeker enkele anderen wel.
Metal is zeker niet mijn ding, ik heb het geprobeerdquote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Metal muziek is overigens mijn ding niet zo.
En dat 2 uur lang is me teveel van het goede.
Baardaap is niet gekomen dan zie ik hem morgen of overmorgen wel.
Nee ik was ook zo weer wegquote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Metal muziek is overigens mijn ding niet zo.
En dat 2 uur lang is me teveel van het goede.
Baardaap is niet gekomen dan zie ik hem morgen of overmorgen wel.
we worden oud denk ikquote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Metal is zeker niet mijn ding, ik heb het geprobeerd
Dat was ook de bedoeling.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... want ik heb bijna meteen foto's gemaakt toen ik het topic zag, alleen mijn Smoothie gedrongen en BAM zo als het was
Dat is meer voor pubers denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Metal is zeker niet mijn ding, ik heb het geprobeerd
Dat dacht ik ook, maar als het vies was geweest had ik misschien ook wel stiekem een lappiequote:
ja die waren wel enthousiastquote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is meer voor pubers denk ik.
Bah, een gore bestekbak, ook niet mijn ding, met voeding en alles daaromtrent ben ik heel erg gevoelig.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als het vies was geweest had ik misschien ook wel stiekem een lappie
eroverheen gehaald hoor
Geen idee, als je er van houdt zal dat over 10 jaar ook nog wel zo zijn denk ik?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is meer voor pubers denk ik.
Als ik dat daar zeg krijg ik geheid commentaar, maar ik heb wel gelijk hoor.quote:
Mijn keukentje is schoonquote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Bah, een gore bestekbak, ook niet mijn ding, met voeding en alles daaromtrent ben ik heel erg gevoelig.
Als ik iets smerig vind ogen, heb ik geen honger meer.
ik zeg dat gewoon hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik dat daar zeg krijg ik geheid commentaar, maar ik heb wel gelijk hoor.
Nee, ik heb ook een metal periode gehad gedurende mijn jeugd, ik was er snel overheen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee, als je er van houdt zal dat over 10 jaar ook nog wel zo zijn denk ik?
Ik hou nog steeds een beetje van hetzelfde denk ik, hoewel het vroeger alleen disco was,
dat dan weer welMaar dat was meer een periode... vind ik soms nog steeds lekker hoor
Ik ben daar niet om andermans muziek af te kraken als ik het echt niks vind blijf ik er weg.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik zeg dat gewoon hoor
ik heb het van te voren zelfs gezegd maar ze zullen me wel niet serieus nemen
als je op een nette manier zegt dat het niet je smaak is moet dat toch gewoon kunnen? mOm Vout moet ik dan weer lachen, dat is mijn handicapquote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben daar niet om andermans muziek af te kraken als ik het echt niks vind blijf ik er weg.
Ik luister ook zelden naar Vout.
Tuurlijk kan dat, maar ik weet toch van tevoren dat het totaal mijn muziek niet is. Wat heeft Vout eraan als ik dat zeg, hij moet gewoon lekker draaien voor de liefhebbers.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
als je op een nette manier zegt dat het niet je smaak is moet dat toch gewoon kunnen? mOm Vout moet ik dan weer lachen, dat is mijn handicap
Truste.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:17 schreef just me het volgende:
Ik ga toegeven dat ik moe benwelterusten voor straks
Nu wel, ik vind het een beetje zielig vrouwtje, ik denk dat ze niet helemaal 100% isquote:Op woensdag 30 september 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, heb je die foto gezien van die vrouw die haar schuim verwarde met een tube pur schuim?
Stond op de FP, maar ik heb hem 1 of 2 pagina's terug even hierheen gehaald.
Die indruk had ik ook, ze kijkt ook niet vriendelijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu wel, ik vind het een beetje zielig vrouwtje, ik denk dat ze niet helemaal 100% is
ow.. zo was beppie ookquote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Houden jullie ook zo van poezen?
Lieve beestjes.
ik ben er ook bang voor, wel sneu...quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook, ze kijkt ook niet vriendelijk.
Dat krijg je er alleen nog uit door een kale kop te nemen.
Al mijn poezen die ik ooit had, dat zijn er 4, 2 ervan heb ik nu.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. zo was beppie ook![]()
maar dat was ook een mishandeld beestje... dus ik vergaf haar
Nou beppie welquote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al mijn poezen die ik ooit had, dat zijn er 4, 2 ervan heb ik nu.
Maar als ik met ze bij de dierenarts was en ik erbij was dan stribbelden ze niet tegen zolang ik ze maar vast hield.
Dat was ik niet, dat was Shoef.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
Ik ga geen nieuwe samenvatting maken hoor Mo als jullie dat vuilniszakkentopic weer vollullen...
en jijquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was Shoef.
Ik ben er wel eens bij geweest toen katers van mijn broer gecastreerd werden, die dierenarts had daar een houten doos voor met een deksel en in 1 van de kopse kanten zat een halve maan uitsnede daar kwamen de achterpoten en de staart alleen nog uit en daarmee kon ie zonder gevaar ballen verwijderen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou beppie welzelf de dierenarts schrok ervan
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens bij geweest toen katers van mijn broer gecastreerd werden, die dierenarts had daar een houten doos voor met een deksel en in 1 van de kopse kanten zat een halve maan uitsnede daar kwamen de achterpoten en de staart alleen nog uit en daarmee kon ie zonder gevaar ballen verwijderen.
Ik vind het serieus een geweldige creatie Chuf en harstikke stoer en leukquote:
Heb je Chufi al gezien?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:58 schreef PP_Sound het volgende:
Wie opent ff nieuw R49 deel? Had lapo.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
Hij zit in mijn Archief mocht er ooit nog eens een samenvatting nodig zijn
Ja ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Geweldig gedaan toch? Ik vind het stoer![]()
en fucking grappig
Ik ging net slapen PP sorry, alvast Truste voor eh... morgenochtend ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen.
*btw ben nog wat aan het draaien op radio.
Ze zijn wel verdiendquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
Trusten Fann... Ik ben blij met de positieve berichten her en der
Zegt me niks...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hier boven een Behringer 4 kanaals, 120 Watt ding incl. speaker. Dat ding is eigenlijk een keyboard combo. En ik heb een Marshall 30 Watt gitaarversterker (jaren 80 ding).
Maar dan is iedereen er bij en aan het swingen of wat je ook draait.. Maar heb je een legaal stopcontact daar in je berging of niet!?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Trek verlengsnoer uit berging zo door gangetje en klapraam naar buiten.
Dan is het Dancehall op grasveld voor de flat.
Op konigsdag en 5 Mei mag het en krijg best veel publiek in deze internationale omgeving.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan is iedereen er bij en aan het swingen of wat je ook draait.. Maar heb je een legaal stopcontact daar in je berging of niet!?
OKquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op konigsdag en 5 Mei mag het en krijg best veel publiek in deze internationale omgeving.
Er zit een stopcontact, ik gebruik het wat handig.
Ja dat vermoedde ik alquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:31 schreef PP_Sound het volgende:
Kan natuurlijk ook wel aardig draaien. Ben de PC en DJ man hier in de flat.
Die Rus... Of was dat weer een ander..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft garage om de hoek, ideaal.
Woont 2 deuren verder maar ken 'm als buurman.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Rus... Of was dat weer een ander..
Zo werkt dat in Flats... En de jouwe is best wel groot..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Woont 2 deuren verder maar ken 'm als buurman.
Ik kies ze wel uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:47 schreef chufi het volgende:
Iedereen binnen mijn VVe valt onder biuren als het zo uitkomt
Ja tuurlijk ... Maat je gebruikt buren makkelijker, stel je woont in een rijtjeshuis... Dan heb je er mogelijk 2 als je niet in een hu=oekhuis woont.. of aan het eind van de straatquote:
Kan zo rijtjeshuis krijgen maar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ... Maat je gebruikt buren makkelijker, stel je woont in een rijtjeshuis... Dan heb je er mogelijk 2 als je niet in een hu=oekhuis woont.. of aan het eind van de straat
Dan moet je landelijker gaan... Of het buitenland natuurlijk...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan zo rijtjeshuis krijgen maar heb ik geen zin in.
Volgende stap is vrijstaand.
Voor deze flat had ik al boerderijtje maar die moest weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je landelijker gaan... Of het buitenland natuurlijk...
Voor een snelweg?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Voor deze flat had ik al boerderijtje maar die moest weg.![]()
Nee, het westen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ten noorden van waar je woont ergens...
Het is wel een overgang maar heb ruime flat en ben ook ooit zo begonnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
maakt ook niet uit... Voelt wel kut lijkt me...
Ja maar ik neem aan dat je toen bent begonnen met je paarden en zo ,,,quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is wel een overgang maar heb ruime flat en ben ook ooit zo begonnen.
Deed ik al eerder maar toen ik stallen bij huis had, werden er ineens veel veulens geboren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat je toen bent begonnen met je paarden en zo ,,,
Ja dat moet zeker lukken ... Om het maisveld heen natuurlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:32 schreef PP_Sound het volgende:
Heb er nog 2 over nu, oma en kleinzoon.
Wanneer ik weer de plek heb ga ik nog een keer los.
Op 20 hectare passen wel 10 paarden.
Mijn dochter heeft geen studieschuld, goede baan en kleine PP.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:32 schreef chufi het volgende:
Ik ben sinds een maandje of 2 ook een hele last kwijt... Scheelt toch wel een hoop... Het nadeel is dan wel weer dat ik het niet meer kan aftrekken...
Top PP, mijn dochter ook niet , wel net een baan , maar geen kleine pequeno-chufitinquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft geen studieschuld, goede baan en kleine PP.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:39 schreef PP_Sound het volgende:
Als schoonzoon niet bevalt, wordt ie zo buiten gedonderd.
Zolang het samen goed gaat ...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:42 schreef PP_Sound het volgende:
Hij lijkt op d'r vader, dan komt het wel goed.
Jij wordt ook nog wel opa.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Top PP, mijn dochter ook niet , wel net een baan , maar geen kleine pequeno-chufitin
Ach ja .. Maar ik wil wel eerst die gast leren kennen voordat etc... Arghhh kut die afstand dan weer...quote:
Lucky you.. Maar ik ga slapen... Ik weet nog de weg...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:58 schreef PP_Sound het volgende:
Het is wel lekker rustig zo, maar 3 topics in mijn AT, geen DM en PM, heerlijk.
Je foto wordt erg gewaardeerd daaroquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:49 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen... Nog maar een bakkie koffie...
Krijg nou wat! Had ik ook niet gezien, de man van de detailsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie nu pas dat Chufi op alle foto's een ander t-shirt aan heeft
Ik zag hem vanmorgen voor het eerst op mijn mobiel, maar nu op mijn laptop zie ik het pas.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Had ik ook niet gezien, de man van de details
Zéker! Ik had er gewoon een gat in geknipt, riem en klaar, nu schaam ik me een beetjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmorgen voor het eerst op mijn mobiel, maar nu op mijn laptop zie ik het pas.
Hij heeft er echt veel werk van gemaakt
Niets om je voor te schamen, je staat er wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Zéker! Ik had er gewoon een gat in geknipt, riem en klaar, nu schaam ik me een beetje![]()
maar ja, goed voorbeeld doet goed volgen dus wie weten komen er meer van dit soort creatie's
Dat dan weer welquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, je staat er wel.
Ik vraag me daarom ook af welke bijbedoeling daar achter zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmorgen voor het eerst op mijn mobiel, maar nu op mijn laptop zie ik het pas.
Hij heeft er echt veel werk van gemaakt
Jij reageert een beetje zuur hoor Mo, daar ook al, is niet leukquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vraag me daarom ook af welke bijbedoeling daar achter zit.
Joh, je neemt me ook nog serieus?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij reageert een beetje zuur hoor Mo, daar ook al, is niet leuk
hmmm oké, maar dit is de eerste keer dat je iets positiefs zegt over die foto van Chufquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, je neemt me ook nog serieus?
Niet doen deze keer, het is maar een geintje hoor, die foto's zijn geinig.
En zelf ben ik dat niet van plan.
Het gaat me niet om dat topic , maar ik heb me jaren geleden voorgenomen geen herkenbare foto's van mezelf te posten en op dat plaatje van mijn haar na, dat ook onherkenbaar was heb ik dat ook nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm oké, maar dit is de eerste keer dat je iets positiefs zegt over die foto van Chuf
Als jij niet wil doe je het gewoon niet, simpel zat...
Oh.. maar onherkenbaar begrijp ik heel goed, dat hoeft ook niet toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat niet om die foto, maar ik heb me jaren geleden voorgenomen geen herkenbare foto's van mezelf te posten en op dat plaatje van mijn haar na, dat ook onherkenbaar was heb ik dat ook nog nooit gedaan.
Maar wie weet? Misschien dat ik me bedenk en toch alsnog daar een foto post, zolang ie maar onherkenbaar is, want van dat principe ga ik niet afwijken, dat kan ik nu al melden.
Ik heb ook serieus geen grote spiegel.
huh?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:19 schreef chufi het volgende:
Wel knap Fann om de OP aan te passen met een foto die later geplaatst is dan de OP, dat is spelen met de tijd
Ah................ ja dat is zo, maar nu kan de OP nog een topic mee misschienquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:21 schreef chufi het volgende:
Mijn plaatje is van vannacht en je OP is van gistermiddag
Deze is alweer bijna volquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah................ ja dat is zo, maar nu kan de OP nog een topic mee misschien![]()
als de volgende dat doet dan heh?
daaromquote:
Qua creativiteit verdient ie dat tot nu toe ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.. maar onherkenbaar begrijp ik heel goed, dat hoeft ook niet toch?
Als we hier ook een prijs aan gaan hangen krijgt Chuf van mij de eerste prijs in elk geval voor zijn creatie
That's the Spirit, maar wie weet kan je hem overtreffenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Qua creativiteit verdient ie dat tot nu toe ook.
Heb je iets waar je de hele dag over kan nadenken.quote:
Nee hij heeft het al uitgelegd, nu snap ik hetquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Heb je iets waar je de hele dag over kan nadenken.
Ben nog niet lang wakker dus ik ben nog niet zo rap.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hij heeft het al uitgelegd, nu snap ik het
Ik ben wel al een tijdje wakker, maar rap is andersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog niet lang wakker dus ik ben nog niet zo rap.
OK gelukkig maar, want ik zou anders niet geweten hebben hoe het dan uit te leggenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hij heeft het al uitgelegd, nu snap ik het
een simpele uitleg voldoet meestal wel, zó erg is het nu ook weer niet met mequote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
OK gelukkig maar, want ik zou anders niet geweten hebben hoe het dan uit te leggen
De foto's van de het vuilniszaktopic in de OP van deze SC? Waarom?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:26 schreef FANN het volgende:
[..]
daaromals er meer foto's bij komen kan ik de OP nog aanpassen, als de volgende de OP meeneemt kan hij/zij dat doen, maar tis maar een ideetje...
En verder is er ook geen haan die er naar kraait....quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
een simpele uitleg voldoet meestal wel, zó erg is het nu ook weer niet met me
Waarom Niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De foto's van de het vuilniszaktopic in de OP van deze SC? Waarom?
Dat heb ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De foto's van de het vuilniszaktopic in de OP van deze SC? Waarom?
Dat zeg ik net dooiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens gezien.
Van mij hoeven ze niet weg, maar ik snap niet zo goed waarom.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom Niet?![]()
Niet mee eens? moeten ze weg?
Ik zei toch ook dat ik nog niet zolang wakker ben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zeg ik net dooieen ik leg uit waarom
Kunnen we een lijstje bijhouden van de foto's, wie weet komt er een deel 2 van dat topic, je weetquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze niet weg, maar ik snap niet zo goed waarom.
Ik benoem jou bij deze plechtig tot de nieuwe huisarchivaris aangezien de vorige spoorloos verdwenen is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kunnen we een lijstje bijhouden van de foto's, wie weet komt er een deel 2 van dat topic, je weet
maar noot... maar ik haal ze er wel uit, bewaar ik het wel en hou ik het hiero bij, voor eventueel
Nah, de foto's zijn veilig in elk gevalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik benoem jou bij deze plechtig tot de nieuwe huisarchivaris aangezien de vorige spoorloos verdwenen is.
Misschien een beter idee om Sas ze in haar LIF-topic te laten zetten? Het idee is leuk hoor, maar Fientje hoort niet echt in de OP van deze SC thuisquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kunnen we een lijstje bijhouden van de foto's, wie weet komt er een deel 2 van dat topic, je weet
maar noot... maar ik haal ze er wel uit, bewaar ik het wel en hou ik het hiero bij, voor eventueel
Ja, als deel 2 komt kan Sas het doen, da's waar...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een beter idee om Sas ze in haar LIF-topic te laten zetten? Het idee is leuk hoor, maar Fientje hoort niet echt in de OP van deze SC thuis
Misschien komt die nogquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben stiekem benieuwd naar de vuilniszakfoto van roosjeroosje1988.
Of als er weer een samenvatting nodig is ofzo, weet ik veel, daar had ik ze voor opgeslagenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zodat je ze later weer kunt posten ...?
Heb je het door? Ik lul gewoon altijd teveel, daar heb ik al mijn hele leven last van.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien komt die nog![]()
Jij maakt van ieder topic een SC, dat besteklade topic deel 2 is straks ook vol
Ik hou me in de laatste tijdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je het door? Ik lul gewoon altijd teveel, daar heb ik al mijn hele leven last van.
Op die verjaardag van mijn broer (afgelopen mei)waar ik eigenlijk geen zin in had ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |