Er was even sprake van een vrijdag!quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was even sprake van een vrijdag!
Ik kan 14 en 21 november.
020 wint ook één prijs.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
Soury kan de markthal skippen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erdamse-Hallen.dhtml
Ik wist niet eens dat we er eentje haddenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
Soury kan de markthal skippen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erdamse-Hallen.dhtml
Bellamyplein , oude tram-remisequote:Op woensdag 30 september 2015 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we er eentje hadden![]()
waar dan?
Ja en doeg he ?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Bellamyplein , oude tram-remise
Ik ben er ook nog nooit geweest..
Jammer, maar blijf dan uit dit topicquote:
Ga je mee ?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Gezellig. En ergens eten natuurlijk.
OKquote:Op woensdag 30 september 2015 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik kan alleen de 21e niet.
4 procent dat is geen twijfelen, Leuk ga meequote:
Soms haat ik het dat ik geen leven heb en altijd kanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een datum kiezen en dan kunnen mensen aanhaken (of niet)
Ruilen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Soms haat ik het dat ik geen leven heb en altijd kan
Dochter opvoeden en schoonmaken?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik neem de artsenpost wel van jou over.
Moet jij wel mijn werk gaan doen
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dochter opvoeden en schoonmaken?Leuk! (wel met behoud van salaris uiteraard)
Ah, vandaar dat je je zo thuis voelt op FOK!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:19 schreef mascara-klodder het volgende:
en vrijwillerswerk doe ik ook nog. Met volwassen verstandelijk gehandicapten, heb daar helemaal mijn plekje gevonden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Prima 14 november it isquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik de op aanpassenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Bedoel je dat ik de op moet aanpassen? Want van mij mag doorgaans alles, alleen kan je dat denk ik niet meerquote:
Ik kan de op niet aanpassen. Jij hoeft het niet te doenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik de op moet aanpassen? Want van mij mag doorgaans alles, alleen kan je dat denk ik niet meer
Ik. Met of zonder vriend en kind.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:44 schreef Soury het volgende:
Nou schopje dan maar. 14 November
Soury
Isabeau
Lucky_Strike
Isegrim & LHO
Tinkepink
Chuffie (maybe)
Zie jequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik. Met of zonder vriend en kind.
Dat is zo fijn als je de op niet kan updaten.quote:
Na zoveel jaar ken je me naam nog steeds niet spellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo fijn als je de op niet kan updaten.
De echte welquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Na zoveel jaar ken je me naam nog steeds niet spellen
Ik vertrouw op de mensen die het kennen in R'damquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er al besloten waar het voedsel vandaan gaat komen? Is Sansan al overwogen?
Dat zal toch niet met CULquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind werkelijk alles qua eten prima zolang we niet bij een Berenrestaurant eindigen.
Voeg daar de McDonalds en Idols aan toe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind werkelijk alles qua eten prima zolang we niet bij een Berenrestaurant eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |