Iwanus weet wel waarquote:Op woensdag 23 september 2015 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Gezellig. En ergens eten natuurlijk.
Broodje bal is ook prima, ik denk dat we daar wel uitkomen. Ik heb zoveel lekkere dingen voorbij zien komenquote:
Iets meer kan er wel vanaf. Maar geen champagnes.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Broodje bal is ook prima, ik denk dat we daar wel uitkomen. Ik heb zoveel lekkere dingen voorbij zien komen
Nee die tenten zijn niet eens leuk.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:08 schreef agter het volgende:
[..]
Iets meer kan er wel vanaf. Maar geen champagnes.
Daar ben ik het dan niet mee eens. Maar ik begrijp dat niet iedereen een groot budget heeft.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die tenten zijn niet eens leuk.
Ik niet iig maar ik hou er niet zo van.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan niet mee eens. Maar ik begrijp dat niet iedereen een groot budget heeft.
Leuk zal November worden. Maar we zien welquote:Op woensdag 23 september 2015 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, best een goed plan eigenlijk Soury
Wat ben je toch een ongelooflijke loserquote:
We blijven niet slapen hoor, de bedoeling is een brood te kopenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TVP. Ik stem voor alle data die niet door een workshop opgevolgd worden
Ik vind het prima, al gaat mijn voorkeur uit naar een vrijdag. Maar ik snap dat dat lastig is. Het schijnt dat de foodmarkt dan best druk is. Maar dat is allesquote:Op donderdag 24 september 2015 10:19 schreef Tinkepink het volgende:
Zullen we anders gewoon alvast een richtdatum prikken? Wordt het meteen concreter. Mijn voorstel: zaterdag 24 oktober.
Dat lijkt me een top planquote:
Niks moetquote:Op donderdag 24 september 2015 10:19 schreef icloud het volgende:
Dat wat gaan eten hoeft voor mij niet, ik stem voor een proeverij bij jeroentje
Je wilt toch liever een proeverij bij een fokker, dan en broodje bal oppeuzelen in een anoniem restaurant?quote:
Zie mijn edit, ze zijn al druk genoeg. En een dagje Rotterdam wilde ik altijd al doen. Pak ik dat brood mee. En de bakkerij die ik al lang volg. Leuk toch.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:02 schreef icloud het volgende:
[..]
Je wilt toch liever een proeverij bij een fokker, dan en broodje bal oppeuzelen in een anoniem restaurant?
Why, die hele bakerij bestaat dankzij fok, nog even te zwijgen over die tonnen reclame hier op fok.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks moetMaar een proeverij is ook niet echt de bedoeling. Gewoon even langs als klant.
Mooi. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de vrijdag,ondanks dat ik een zaterdag voorstelde.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prima, al gaat mijn voorkeur uit naar een vrijdag. Maar ik snap dat dat lastig is. Het schijnt dat de foodmarkt dan best druk is. Maar dat is alles
Ohh wacht dat gaat niet, echt na Oktober pas.
Nou dan ga je een andere keerquote:Op donderdag 24 september 2015 18:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Why, die hele bakerij bestaat dankzij fok, nog even te zwijgen over die tonnen reclame hier op fok.
Ik zou een proeverij ter waarde van een tientje geen slecht plan vinden, dat moet iedereen toch kunnen betalen? Kunnen ze meteen een dhitload aan broden verkopen.
Je ziet ik denk heel sociaal aan mijn mede fokkers
Tenzij je met tienduizend jappaners de markthal ingeduuwd wilt worden, mij niet gezien.
Als wij meegaan eten is de vrijdag lastig (maar laat je daar vooral niet door tegenhouden hoor!quote:Op donderdag 24 september 2015 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie mijn edit, ze zijn al druk genoeg. En een dagje Rotterdam wilde ik altijd al doen. Pak ik dat brood mee. En de bakkerij die ik al lang volg. Leuk toch.
Rondje Food markt. Eten we ergens wat en dan weer naar huis.
Of je nu op zondag of op woensdagavond gaat, de markthal is altijd stampevol en zonde van je tijd.quote:
Ok, het zit nog maar een dag in de pen. En gaat al lekkerquote:Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als wij meegaan eten is de vrijdag lastig (maar laat je daar vooral niet door tegenhouden hoor!).
Voordat we klaar zijn in de bakkerij is het negen uur, half tien. En de dag erna 4:30 weer daar heen.
Zaterdagen zijn we ca. 17u, 17:30 klaar dus dat kan wel. Behalve dan 3 & 24 oktober en 7 november, de dagen voor de workshops, dus die weekenden vallen voor ons om redenen van fitheid ook af (maar de winkel is dan wel gewoon open).
Kiek eens oan, ik breng mensen op ideeën.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:18 schreef Isegrim het volgende:
Pizza party in de bakkerij kan ook. Maar dan op een dag dat we niet open zijn.
quote:Op donderdag 24 september 2015 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind werkelijk alles best. Vrijdag, zaterdag, met of zonder uit eten gaan. En met of zonder Markthal.
Er kunnen zich ook mensen na het Markthalbezoek bij de meet voegen natuurlijk. Lijkt me.
Kan ik mijn verjaardag er ook vieren? Met slingers en bekertjes cola?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:18 schreef Isegrim het volgende:
Pizza party in de bakkerij kan ook. Maar dan op een dag dat we niet open zijn.
Een tent waar ze nederlands tegen je spreken is dan een luxequote:Op donderdag 24 september 2015 18:29 schreef Isegrim het volgende:
In Rotterdam trouwens genoeg tentjes waar je voor weinig geld goed kunt eten.
Jij wel!quote:Op donderdag 24 september 2015 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ik mijn verjaardag er ook vieren? Met slingers en bekertjes cola?
quote:Op donderdag 24 september 2015 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Een tent waar ze nederlands tegen je spreken is dan een luxe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 24 september 2015 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]Ik vind het best hoor. We hebben alleen geen ballenbak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig dat je zulke leuke dingen toe te voegen hebtquote:Op donderdag 24 september 2015 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2015 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
dat is dan wel weer beetje jammerquote:Op donderdag 24 september 2015 18:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor. We hebben alleen geen ballenbak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |