Dat dus. Ik wijs het wel aanquote:Op donderdag 24 september 2015 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Het boeit me sowieso niet of ze Nederlands spreken, als ze maar lekker koken.
en dan heel hard schreeuwend vragen "KWANTAAA KOSTAAA????"quote:
Ja harder praten helpt meestal wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:51 schreef Molo het volgende:
[..]
en dan heel hard schreeuwend vragen "KWANTAAA KOSTAAA????"
Ik ben een alien in Rotterdam, dus een route plannen is ook nog handig.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:54 schreef Isegrim het volgende:
Wat tenten waar je goed kunt eten voor weinig:
- Sofra (Turks)
- Bom Gosto (Portugees)
- Deli Tasty (Vietnamees)
- De Lange Muur (dimsum)
LOLquote:Op donderdag 24 september 2015 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lust alles. Behalve kruimige aardappelen, grijsgekookte sperziebonen met nootmuskaat en een karbobade
dan moet je niet bij mijn moeder gaan etenquote:Op donderdag 24 september 2015 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lust alles. Behalve kruimige aardappelen, grijsgekookte sperziebonen met nootmuskaat en een karbobade
Zowel bakkerij als Markthal als deze eettentjes zijn allemaal lopend te doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een alien in Rotterdam, dus een route plannen is ook nog handig.
Ook niet bij mijn schoonmoeder. En daar eten we zaterdag vanwege haar verjaardag. En als er iemand jarig is daar, moet er Chinees gehaald worden. Als in kipsate, nasi en babi pangangquote:Op donderdag 24 september 2015 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
dan moet je niet bij mijn moeder gaan eten
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:01 schreef richolio het volgende:
Sansan is een ongelofelijke aanrader.
Rotterdams is ook nog wel te verstaan hoor...quote:Op donderdag 24 september 2015 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Een tent waar ze nederlands tegen je spreken is dan een luxe
Sorry. Ik ga niet helemaal naar Rotterdam om een brood te kopen.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
We blijven niet slapen hoor, de bedoeling is een brood te kopen
quote:
Dat is ook de bedoeling.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:45 schreef agter het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga niet helemaal naar Rotterdam om een brood te kopen.
Ik wil lekkers proeven en eten.
Op een za of zo lijkt me super!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling.Food markt en eten
Station Blaak ligt voor de Markthal.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:35 schreef agter het volgende:
[..]
Op een za of zo lijkt me super!
Is het aan te lopen vanaf een treinstation, wat jij weet?
Zondag is de markthal pas heel laat open en vroeg dichtquote:Op donderdag 24 september 2015 22:35 schreef agter het volgende:
[..]
Op een za of zo lijkt me super!
Is het aan te lopen vanaf een treinstation, wat jij weet?
Een za dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Zondag is de markthal pas heel laat open en vroeg dicht
Srsly? Nog nooit van je zolderkamertje afgeweest?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Een tent waar ze nederlands tegen je spreken is dan een luxe
We zijn een paar weken geleden al bij de bakkerij van Ise en LHO geweest en ook naar de Markthallen geweest en in Rotterdam uit eten geweest. Vandaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Toedeledokie danquote:
Mogen weer naar school, het valt niet meequote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Isegrim het volgende:
Bedankt voor je waardevolle bijdrage!![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn een paar weken geleden al bij de bakkerij van Ise en LHO geweest en ook naar de Markthallen geweest en in Rotterdam uit eten geweest. Vandaar.Dan nog snap ik de "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." niet?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Ik nie, we krijgen eind oktober de sleutel, dus zit dan volop in de verbouwing/verhuizingquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:23 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt het al,
heb er al een gemaakt:
[ afbeelding ]
en nog eentje van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Snap het, als het brood te haggelen is doen we het overnieuwquote:Op maandag 28 september 2015 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik nie, we krijgen eind oktober de sleutel, dus zit dan volop in de verbouwing/verhuizing![]()
Goede plan, ik las namelijk ook iets over heerlijke fudgequote:Op maandag 28 september 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap het, als het brood te haggelen is doen we het overnieuw
Echt waarquote:Op donderdag 24 september 2015 18:17 schreef Soury het volgende:
Ik ben mijn hele leven nog nooit in Rotterdam geweest
Het zijn ook zaterdagen toch?quote:Op maandag 28 september 2015 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waarJeetje.
Ik kan overigens nooit op vrijdag en soms op zaterdag.
Er was even sprake van een vrijdag!quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was even sprake van een vrijdag!
Ik kan 14 en 21 november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |