Die helemaal nergens op zijn gebaseerd...wat een dom wijfquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Twentse Tokkie-dame gaat even af met haar lukraak genoemde "schattingen"
GELDquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zit Peter Rrrrrr er nu weer ?
Zijn schoorsteen moet ook roken he.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Hij moet z'n BMW ergens van betalen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Het is geen 50%, maar het is ook geen 0%.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die helemaal nergens op zijn gebaseerd...wat een dom wijf
Haha, jaquote:
De cijfers die ze gebruikt kloppen niet. Omdat die cijfers er simpelweg niet zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:37 schreef svann het volgende:
Dat was de christen-dame toch?
Even het moslimtuig zwart maken.
Ze krijgt wel veel tijd.
Tsja, He, heldin... Ik had het interessant gevonden wanneer ze een beetje basis had gehad. Dan biedt het tenminste nog perspectief.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:35 schreef tralalala het volgende:
Wat een heldin, Peter r de D66'er helemaal MAD
In azijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wast Peter zijn haar in frituurvet?
Ik weet ook niet wat het exacte percentage is, maar zij roept stellig zonder enige onderbouwing dat de helft van de vluchtelingen uit moordenaars en verkrachters bestaat. Dit is mijns inziens iets te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is geen 50%, maar het is ook geen 0%.
Gewoon Peter R. een beetje trollen, niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het exacte percentage is, maar zij roept stellig zonder enige onderbouwing dat de helft van de vluchtelingen uit moordenaars en verkrachters bestaat. Dit is mijns inziens iets te kort door de bocht.
Zei ze dat? Of werd het haar in de mond gelegd door Peter R. Het ontging me een beetje hoe ze op dat punt kwamen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het exacte percentage is, maar zij roept stellig zonder enige onderbouwing dat de helft van de vluchtelingen uit moordenaars en verkrachters bestaat. Dit is mijns inziens iets te kort door de bocht.
Ik vind het juist gevaarlijker dat we idd niet weten hoeveel uitschot er onder die ongetwijfeld lieve vluchtelingen zit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ook die oren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genoeg zuipen, snuiven en blowen en je krijgt vanzelf zo'n kop.
Ze zal door enige emotie zijn beladen omdat ze zelf ooit een keer uit Syrië zijn vertrokken en ze vermoedelijk onder andere vanuit familie in de huidige situatie de verhoudingen beter kennen dan wij.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zij zei dat zelf.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zei ze dat? Of werd het haar in de mond gelegd door Peter R. Het ontging me een beetje hoe ze op dat punt kwamen.
En dit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het juist gevaarlijker dat we idd niet weten hoeveel uitschot er onder die ongetwijfeld lieve vluchtelingen zit.
twitter:PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 23:34:09Madlener: zijn er nog rapporten? Mansveld: nee5 min. later: Van Helvert: zijn er nog rapporten? Mansveld noemt een hele lijst. reageer retweet
Lolz inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:44 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]Is haagse sjonnie zijn broer?
Hij is die beunhaasquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:44 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]Is haagse sjonnie zijn broer?
Eerder hoeveel oorlogsgetraumatiseerden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het juist gevaarlijker dat we idd niet weten hoeveel uitschot er onder die ongetwijfeld lieve vluchtelingen zit.
Einde Mansfeld dus ? Dan ook einde regering.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen gaat er een staatssecretaris vreselijk af.
Anita Witzier is een waardeloze politica.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen gaat er een staatssecretaris vreselijk af.
Verreweg meer dan de helft is geen oorlogsvluchteling.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:45 schreef svann het volgende:
[..]
Eerder hoeveel oorlogsgetraumatiseerden.
Past zich goed aan dus.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een irritant wijf, laat haar d'r bek houden ajb. Ze denkt overal verstand van te hebben met haar beperkte kennis.
Dat zal ongetwijfeld, maar dat betekent niet automatisch dat je een moordenaar of verkrachter bent.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verreweg meer dan de helft is geen oorlogsvluchteling.
En als christenen wellicht een antipathie tegen moslims hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:42 schreef OProg het volgende:
Ze zal door enige emotie zijn beladen omdat ze zelf ooit een keer uit Syrië zijn vertrokken en ze vermoedelijk onder andere vanuit familie in de huidige situatie de verhoudingen beter kennen dan wij.
En mega neusquote:
Dat zeg ik ook niet, klopt ook geen hout van uiteraard.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar dat betekent niet automatisch dat je een moordenaar of verkrachter bent.
Peter zat er voor Peter.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Begin gemist, voor wel onderwerp zat Peter R. er nou ?
Maar echt waarom?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
En Peter is er ongetwijfeld morgen ook.
Die heeft zich overal over ingelezen en is zijn geld gewoon waard.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Begin gemist, voor welk onderwerp zat Peter R. er nou ?
Wintersportvakantie bij elkaar sprokkelen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
En Peter is er ongetwijfeld morgen ook.
Wauwquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Pauw weigert vrouwen de hand te schudden.![]()
[ afbeelding ]
Die gaat regelrecht de woonboot op.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sukkelquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Creatief knip- en plakwerk. Hij had de hand van de dames al geschud.quote:
Dat snap ik ook wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Creatief knip- en plakwerk. Hij had de hand van de dames al geschud.
Niet waar, het is een complot.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:09 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
[..]
Hij geeft de dames als eerst een hand, op 49:35
Dit is nog erger dan Peter 2 avonden achter elkaar.quote:Onlangs verscheen het boek ‘Dit is het boek voor ouders met een leven’ van mama-bloggers Femke Sterken en Barbara van Erp. Met een flinke dosis humor schrijven zij niet alleen over de positieve maar ook over de negatieve kanten van het moederschap. Het boek zorgde voor veel opschudding onder moeders. Waarom blijft het onderwerp opvoeding nog steeds voor zoveel discussie zorgen? We praten erover met de mama-bloggers, journalist Roos Schlikker en actrice Fajah Lourens.
SS buitendienst.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Pauw heeft een harem om zich heen verzamelt
En de fransen vegen hun reet af met de hollanders als het moet.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Ze hadden het gewoon sluwer moeten spelen. Want nu kopen we de schilderijen en moeten we ze delen met de Fransen.
Peter R. de Vries zou zeggen een ''brevet van onvermogen''.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:19 schreef danos het volgende:
[..]
En de fransen vegen hun reet af met de hollanders als het moet.
Wat een slecht verhaal van die Bussemaker, ze dacht ik komen even een feestje brengen. Feestje van onvermogen..
Maar doordat de landen ze nu samen kopen, voorkom je dat ze in handen vallen van particulieren. En je kunt dan later altijd nog besluiten om de schilderijen onderling aan elkaar te verkopen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Ze hadden het gewoon sluwer moeten spelen. Want nu kopen we de schilderijen en moeten we ze delen met de Fransen.
Waar is Peter R eigenlijk ? Had ie geen 10-ritten kaart bij Pauw (en bij DWDD) ?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Peter R. de Vries zou zeggen een ''brevet van onvermogen''.
Kaching ¤2500
Dat is een bankstel hoor.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Dat meisje met die rode trui achter Jet valt ook bijna in slaap.
Hij zit nu thuis, hij moet het vlees snijden op woensdag.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar is Peter R eigenlijk ? Had ie geen 10-ritten kaart bij Pauw (en bij DWDD) ?
Doe maar niet, anders komen de Syriërs zeker deze kant op.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
Ik post hier even om te zeggen dat je die Bussemaker naar Syrië moet sturen
Of niet, als ze weten wat hier woont.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doe maar niet, anders komen de Syriërs zeker deze kant op.
Ze kan het niet rechtlullen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tering... echt heel slaapverwekkend dit.
Punt is dat je een deal geheim moet houden, totdat hij beklonken is.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar doordat de landen ze nu samen kopen, voorkom je dat ze in handen vallen van particulieren. En je kunt dan later altijd nog besluiten om de schilderijen onderling aan elkaar te verkopen.
Oren blijven altijd groeien hèquote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef Pedroso het volgende:
Schijnbaar krijg je ook grotere oren als je over de 50 bent.
Laten we videoclips van Gerard Joling uitzenden in Syrië en in Europese opvangkampen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of niet, als ze weten wat hier woont.
Als dat helpt werkt Gerard daar graag aan mee.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we videoclips van Gerard Joling uitzenden in Syrië en in Europese opvangkampen.
Drie seizoenen Geer en Goor als verplicht onderdeel van de inburgeringscursus en driekwart van de vluchtelingen pakt het eerste vliegtuig terug.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als dat helpt werkt Gerard daar graag aan mee.
De wereld vergaat ook nog eens. Binnen nu en 500 miljoen jaar.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is een deprimerend vooruitzicht
Dan worden haar ogen nog groter, dan ze al zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Jet vindt het jammer dat ze geen nachten op cocaïne meer kan doorhalen.
Hij moet wel, er komen allemaal asielzoekers op zijn boot wonen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef Pedroso het volgende:
Jeroen wil zijn woonboot niet verlaten voor een 55+ flat.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef tralalala het volgende:
Er zitten alleen maar chicks in het publiek.
Ze is goed terechtgekomen met haar mavo-diploma.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Djoetma het volgende:
Goh, Fajah ziet er nog goed uit dacht ik. Maar ze is pas 34. Dan was ze tijdens GTST veel jonger dan ik dacht. Ze is trouwens ook langer dan ik dacht met haar 1,8om.
Precies dit ging ook door mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:46 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt het altijd een kippenhok met vrouwen?
Denk dat er niet veel actrices/modellen, etc. zijn die veel meer hebben dan dat als ze zo jong beginnen. Volgens mij heeft ze ook later haar MAVO gehaald dan, aangezien ik meen dat ze ooit vertelde in een interview dat ze haar school niet afgemaakt heeft en dus geen zin zonder fout kan uitspreken.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze is goed terechtgekomen met haar mavo-diploma.
Zat mensen die gewoon van de straat geplukt zijn die niet hun kans met twee handen aangrijpen. Fajah heeft dit duidelijk wel gedaan. Een ondernemende persoonlijkheid mag je best erkenning voor geven.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Als Fajah niet bekend was, zat ze nu nog in een flat met een bijstandsuitkering.
Ik had het van Geenstijl dat ze een mavo-diploma had, misschien klopt het niet eens.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:52 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Denk dat er niet veel actrices/modellen, etc. zijn die veel meer hebben dan dat als ze zo jong beginnen. Volgens mij heeft ze ook later haar MAVO gehaald dan, aangezien ik meen dat ze ooit vertelde in een interview dat ze haar school niet afgemaakt heeft en dus geen zin zonder fout kan uitspreken.
Overigens lijkt ze me van dat hele stel met afstand ook de beste moeder. Eentje die gewoon durft in te grijpen en straffen.
Valt mij mee dat ze er geen geld voor vragen.quote:PAUW
Locatie: Dutchview Studio / Mediacafé Amsterdam (Westergasterrein)
Datum: Iedere werkdag
Tijd aanwezig: 22:00 uur
Prijs: NU GRATIS incl. een drankje
Ze was 19, nu 34, dus dat kind was minstens 14 en dat andere kind was 5 of 6. Is er nog een vader of overige familie zoals een oma? Volgens mij kan het prima.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had het van Geenstijl dat ze een mavo-diploma had, misschien klopt het niet eens.
Fajah verkoopt zichzelf goed. Ik heb er m'n bedenkingen bij. Gaat een goede moeder een maand lang voor Expeditie Robinson op een eiland zitten?
Waarom zouden ze dat doen? Volgens mij is de infrastructuur om dit goed te regelen duurder dan de inkomsten die je met kaartjes zou vergaren.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt mij mee dat ze er geen geld voor vragen.
Ze heeft twee kinderen van twee verschillende vaders. Dus zo stabiel lijkt me die thuissituatie niet. En dan een maand ergens op een eiland gaan zitten voor de tv.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:56 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ze was 19, nu 34, dus dat kind was minstens 14 en dat andere kind was 5 of 6. Is er nog een vader of overige familie zoals een oma? Volgens mij kan het prima.
Die infrastructuur hebben ze gewoon. (www.tvtickets.nl ) Denk gewoon dat ze de tent anders niet vol krijgen, bij DWDD vragen ze bijvoorbeeld wel geld.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:56 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Volgens mij is de infrastructuur om dit goed te regelen duurder dan de inkomsten die je met kaartjes zou vergaren.
Dan krijgen ze de tent niet vol en moeten ze publiek gaan bijkopen. Knevel & Van den Brink moesten dat destijds doen. Bij vlagen zag je zelfs dezelfde jongeren in het publiek zitten als een paar dagen eerder. Ze bleken te zijn geregeld door een studenten-uitzendbureau, tegen betaling van 12,50 euro.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt mij mee dat ze er geen geld voor vragen.
Er zijn shows waar het publiek er geld voor krijgt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die infrastructuur hebben ze gewoon. (www.tvtickets.nl ) Denk gewoon dat ze de tent anders niet vol krijgen, bij DWDD vragen ze bijvoorbeeld wel geld.
quote:Tijl Beckand lanceert de 'Aangenaam klassiek' campagne
Vandaag start de campagne ‘Aangenaam klassiek’, bedoeld om klassieke muziek een opkontje te geven. Is klassieke muziek ‘moeilijk’? Moet je ‘het verhaal’ kennen om Strawinsky, Schubert of Saint-Saens te kunnen waarderen? Tijl Beckand, ambassadeur van de Klassieke Muziek, legt laagdrempelig uit waarom hij vindt dat we Für Elise even moeten laten ten faveure van hoogdrempelige componisten. Pianoduo Scholtes-Janssens ondersteunt zijn verhaal.
Tot nu toe nog geen Peter, maar het is pas 4 uur.quote:De Veerkampjes blikken terug op Man Bijt Hond
Na zestien jaar valt morgen het doek voor Man Bijt Hond. Nu het populaire NCRV-programma definitief gaat stoppen zijn niet alleen de kijkers, maar ook legendarische figuren als de familie Veerkamp bedroefd. ‘De Veerkampjes’ waren in 2004 voor het eerst in het programma te zien en waren zeer geliefd onder de kijkers. Wat heeft Man Bijt Hond voor hen betekent? Met Ton en Hanny Veerkamp blikken we terug.
Prima onderwerpen op Tijl na.quote:Beatrice de Graaf & Thomas van Linge over de Russische bombardementen in Syrië
Russische gevechtsvliegtuigen hebben vandaag voor de tweede achtereenvolgende dag doelen in Syrië gebombardeerd. Westerse leiders maken zich grote zorgen omdat Rusland vooral oppostiegroepen lijkt te bombarderen die door het Westen gesteund worden. Pauw spreekt over de situatie met terrorisme-deskundige Beatrice de Graaf. Wat is volgens haar de militaire betekenis van deze aanvallen? Ook schuift de 18-jarige Thomas van Linge aan die kaarten van conflictgebieden in het Midden-Oosten maakt.
Gewoon een baasje, ik weet nog hoe verzuurd al die mannen in dit topic op hem reageerden de vorige keer dat hij aan tafel zat haha.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:15 schreef Grunge. het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe jong-ie is, is toch leuk.
Het geilst bedoel je?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En met brilletje is ze het leukst
Koelkast.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Beatrice vind ik toch een licht verlept boekenmoedertje.
Maar zou je haar doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Beatrice vind ik toch een licht verlept boekenmoedertje.
Nee, ik heb al een vriendin. Tot zover het politiek correcte antwoord.quote:
De schooljuf heeft haar favoriete leerling meegenomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een vriendin. Tot zover het politiek correcte antwoord.
Vind haar toch wel wat hebben, dat foute schooljufje.
Gewoon een held die gast idd, wat hij doet is echt wel knap. Statistieken combineren met insight information en andere bronnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon een baasje, ik weet nog hoe verzuurd al die mannen in dit topic op hem reageerden de vorige keer dat hij aan tafel zat haha.
Trump is ook heel erg eng. De strijd zal dus wel gaan tussen Jeb Bush en Bernie Sanders.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Hillary is echt zo ontzettend eng. Eng. Eng eng eng.
Machtige vrouwen, zijn toch een beetje wijfjes die doen als mannetjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:32 schreef eenjongen... het volgende:
Clinton is een beetje als Merkel
Klopt, Smit-Kroes en Verdonk zijn ook geen typische vrouwen vrouwen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Machtige vrouwen, zijn toch een beetje wijfjes die doen als mannetjes.
Bij vliegverkeer zijn ook altijd nog mensen die reuze flacons wasmiddel, shampoo etc. meenemen...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:34 schreef eenjongen... het volgende:
Bij opnames wordt wel 100 keer gezegd dat dat ding uit moet en toch snappen mensen het nog niet.
Oma'tjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
In Rusland gebruiken ze wie om in rijen te staan? Ik viel net weg.
Oma'squote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
Oude omaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
Connie Palmen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
Je ziet het, de boel ontploft hier vanwege Tijl.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:42 schreef eenjongen... het volgende:
Ik vraag mij af waarom Tijl zoveel zendtijd met zijn klassieke muziek krijgt. Vindt iedereen dit echt zo interessant?
Ik telde er quatre.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:43 schreef danos het volgende:
Is dit nou trois mains of quatre mains??
Gereserveerd denk ik (door de platenzaken), niet verkochtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:47 schreef danos het volgende:
Er zijn 25 kopietjes verkocht en dus platina?
https://www.youtube.com/user/jobontenofficialquote:
quote:76 meisjes met beperking geronseld voor prostitutie
Zeker 76 meisjes met een verstandelijke beperking zijn de afgelopen twee jaar geronseld voor prostitutie, terwijl ze in een instelling wonen die hen juist bescherming moest bieden. Eén van hen is Loes. Zij had acht ‘klanten’ per dag. EO-verslaggeefster Melliena Beckmann zocht de verhalen uit en maakte er een reportage over, die morgen uitgezonden wordt. In Pauw is Beckmann samen met Loes te gast en vertelt ze haar verhaal.
quote:Ionica Smeets in 'De week van de gast'
In ‘De week van de gast’ neemt iedere vrijdag een bijzonder persoon de week door. Welk nieuws viel op en welke gebeurtenis kreeg te weinig aandacht? Deze week is dat wiskundige Ionica Smeets. Zij kijkt terug op een spannende week voor de wetenschap, waarin ontdekt werd dat er water op Mars is. Ook probeerde ze met een verduisteringsbril te voetballen en bereidde ze voor aanstaande zaterdag een hele bijzondere lezing voor.
quote:Thomas Acda debuteert als romanschrijver
Hij was de helft van het meest beroemde popduo dat Nederland ooit gekend heeft, maar na de breuk met zijn collega Bob loopt Roadie met zijn ziel onder de arm. In de debuutroman van Thomas Acda, getiteld ‘Onderweg met Roadie’, neemt hij de lezer mee met zijn hoofdpersoon die een hond van New York naar Los Angeles moet brengen. In Pauw vertelt Acda welke kenmerken uit het boek autobiografisch zijn en laat hij de eerste beelden zien van zijn film ‘Fake’, die volgend jaar maart in bioscopen draait.
quote:Filmwereld wacht in spanning op uitreiking Gouden Kalveren
De filmwereld maakt zich op voor de uitreiking van de Gouden Kalveren vanavond. Grote kanshebbers zijn de films Gluckauf (10 nominaties), Bloed, Zweet & Tranen (8 nominaties), Schneiders Vs. Bax en De Suprise (beide 7 nominaties). Tim den Besten deed de hele week verslag langs de rode loper en mag vanavond het Gouden Kalf voor de beste documentaire uitreiken. Direct daarna doet hij in Pauw verslag van de uitreiking en de winnaars.
Het was een weinig boeiende nieuwsweek en dat resulteert in kutonderwerpen dus dan kijkt niemandquote:
Als "De week van" voor Ionica Smeets is weet je genoeg jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een weinig boeiende nieuwsweek en dat resulteert in kutonderwerpen dus dan kijkt niemand
Gladjanussenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Eng inteelt gezelschap zou Johan Derksen zeggen.
Het wat een vrij boeiende week qua nieuws. Van Mansveld een vd steur tot aan Russische bombardementen in Syrië, weer een slachtpartij op een Amerikaanse school, enzovoort. Pauw viel gewoon tegen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een weinig boeiende nieuwsweek en dat resulteert in kutonderwerpen dus dan kijkt niemand
Die heb ik al bij Peter van der Vorst gezien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Bassie en Adriaan bij Tan.
Stevige competitie.
Ah, dan zullen de mensen voor de inhoud wel naar RTL gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Bassie en Adriaan bij Tan.
Stevige competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |