Die helemaal nergens op zijn gebaseerd...wat een dom wijfquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Twentse Tokkie-dame gaat even af met haar lukraak genoemde "schattingen"
GELDquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zit Peter Rrrrrr er nu weer ?
Zijn schoorsteen moet ook roken he.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Hij moet z'n BMW ergens van betalen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Het is geen 50%, maar het is ook geen 0%.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die helemaal nergens op zijn gebaseerd...wat een dom wijf
Haha, jaquote:
De cijfers die ze gebruikt kloppen niet. Omdat die cijfers er simpelweg niet zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:37 schreef svann het volgende:
Dat was de christen-dame toch?
Even het moslimtuig zwart maken.
Ze krijgt wel veel tijd.
Tsja, He, heldin... Ik had het interessant gevonden wanneer ze een beetje basis had gehad. Dan biedt het tenminste nog perspectief.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:35 schreef tralalala het volgende:
Wat een heldin, Peter r de D66'er helemaal MAD
In azijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wast Peter zijn haar in frituurvet?
Ik weet ook niet wat het exacte percentage is, maar zij roept stellig zonder enige onderbouwing dat de helft van de vluchtelingen uit moordenaars en verkrachters bestaat. Dit is mijns inziens iets te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is geen 50%, maar het is ook geen 0%.
Gewoon Peter R. een beetje trollen, niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het exacte percentage is, maar zij roept stellig zonder enige onderbouwing dat de helft van de vluchtelingen uit moordenaars en verkrachters bestaat. Dit is mijns inziens iets te kort door de bocht.
Zei ze dat? Of werd het haar in de mond gelegd door Peter R. Het ontging me een beetje hoe ze op dat punt kwamen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het exacte percentage is, maar zij roept stellig zonder enige onderbouwing dat de helft van de vluchtelingen uit moordenaars en verkrachters bestaat. Dit is mijns inziens iets te kort door de bocht.
Ik vind het juist gevaarlijker dat we idd niet weten hoeveel uitschot er onder die ongetwijfeld lieve vluchtelingen zit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ook die oren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genoeg zuipen, snuiven en blowen en je krijgt vanzelf zo'n kop.
Ze zal door enige emotie zijn beladen omdat ze zelf ooit een keer uit Syrië zijn vertrokken en ze vermoedelijk onder andere vanuit familie in de huidige situatie de verhoudingen beter kennen dan wij.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zij zei dat zelf.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zei ze dat? Of werd het haar in de mond gelegd door Peter R. Het ontging me een beetje hoe ze op dat punt kwamen.
En dit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het juist gevaarlijker dat we idd niet weten hoeveel uitschot er onder die ongetwijfeld lieve vluchtelingen zit.
twitter:PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 23:34:09Madlener: zijn er nog rapporten? Mansveld: nee5 min. later: Van Helvert: zijn er nog rapporten? Mansveld noemt een hele lijst. reageer retweet
Lolz inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:44 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]Is haagse sjonnie zijn broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |