quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:27 schreef danic het volgende:
Oh kut en ik open er ook net 1 omdat ik geen nieuwe zag
ik was al bezig kjaaratjequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:27 schreef Kyara het volgende:
nou, welke zullen we eens dichtgooien dan
Kinky gesprokenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zeg alleen dat je mij wel te vriend wil houden.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:15 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een bekend ding was! Hier een handleiding:
1. Men neme een stevige (bubbeltjesplastic) envelop
2. Vul de envelop met (liefst vloeibare) poep van hond of afzender
3. Maak de envelop niet dicht (belangrijk!)
4. Loop naar de deur van ontvanger (liefst ongezien)
5. Leg de envelop met de open kant onder de deur
6. Stamp op de envelop
7. Ren gauw weg/bel aan om het resultaat te aanschouwen
Voor wie dit als SS wil doen is er een speciale feature trouwens: http://www.nsmbl.nl/met-d(...)oep-laten-glitteren/
Hier dacht ik dus aan bij LuDanns gevulde envelop![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:31 schreef L-E het volgende:
Peuters zonder glitterpoep zijn een hoax.
Beetje jammer dit. Topic met potentie zomaar down the drain.quote:
Bij SQ. Wel van minimaal 6 kantjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Topic met potentie zomaar down the drain.
En deze waarin pestgedrag jegens mij vertoont wordt mag gewoon open blijven. WAAR KAN IK EEN KLACHT INDIENEN.
met bronverwijzingen, anders delete ik het meteen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Bij SQ. Wel van minimaal 6 kantjes.
Riley's nieuwe kapselquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
onzin, hier discrimineren we nooit, alleen maar bij écht belachelijke dingen zoals regenbooghaar ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfffrrrt, wie heeft dat nou.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
onzin, hier discrimineren we nooit, alleen maar bij écht belachelijke dingen zoals regenbooghaar ofzo.
De topictitel blijft zolang hij actueel isquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef LuDann het volgende:
Nou hup, even flink doorposten dan jongens. Nieuw topic = nieuwe TT. En in dit topic is er vast iemand anders die zich even onsterfelijk belachelijk wil maken. Dan kan ik dat stokje overdragen.
Rood, kort en vlot&pittigquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:52 schreef LuDann het volgende:
Ik was toch al van plan mijn haar weer in een wat moeder-waardiger kleurtje te verven.
nou, je bent ook een moeder, dus dan klopt dat toch!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:57 schreef Susie het volgende:
Heuj, ik draag wel eens een paardestaart
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vin van wel gij cactusvrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur je mij een poesjemauw?
Een kattebelletje had ik graag gezien.
Met aldaar een email adres of 10.
Maar 1 is ook goed![]()
Ik kan het na rr niet verantwoorden om geen gltterbom te maken.. Zal handschoentjes bijvoegen..quote:Op woensdag 30 september 2015 00:18 schreef MaJo het volgende:
Beginnen de glitters weerik ben dus serieus allergisch voor glitters (als in letterlijk) dus please mij daar niet mee verrassen
moet daar een petje overheen of wat?quote:Op woensdag 30 september 2015 08:05 schreef Dot. het volgende:
Voor alle moeders met kort haar die er ook bij willen horen is er Aliexpress! Moet je hem wel even door het stof buiten halen, want die glans krijg je natuurlijk alleen als je zwanger bent
[ afbeelding ]
En dan ga ik nu even een poepluier verschonen![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:18 schreef MaJo het volgende:
Beginnen de glitters weerik ben dus serieus allergisch voor glitters (als in letterlijk) dus please mij daar niet mee verrassen
Die maak je toch gewoon vast aan je eigen kapsel? Pittig rood en kort met een mooie lange bruine zwiepstaartquote:Op woensdag 30 september 2015 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet daar een petje overheen of wat?
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die maak je toch gewoon vast aan je eigen kapsel? Pittig rood en kort met een mooie lange bruine zwiepstaart
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:22 schreef Dot. het volgende:
[..]Je pulkt gewoon met een haaknaald je eigen haar door dat matje en dan is het een soort DIY Ombre-mega mat.
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Glitter is net herpes, zit altijd op een plek waar je het niet wilt vinden.
Er zijn geen plekken waar glitter ongewenst isquote:Op woensdag 30 september 2015 09:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hear hear!quote:Op woensdag 30 september 2015 09:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Er zijn geen plekken waar glitter ongewenst is
ik had ooit kerstslingers boven de vissenkom opgehangen en toen waren er glitters in het water gevallen en mijn vissen dachten dat het eten was en toen gingen ze allemaal doodquote:Op woensdag 30 september 2015 09:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Er zijn geen plekken waar glitter ongewenst is
Partypoopers.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ooit kerstslingers boven de vissenkom opgehangen en toen waren er glitters in het water gevallen en mijn vissen dachten dat het eten was en toen gingen ze allemaal dood
Maar ze stierven tenminste wel feestelijk!
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kring voor de vissen!quote:Op woensdag 30 september 2015 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ooit kerstslingers boven de vissenkom opgehangen en toen waren er glitters in het water gevallen en mijn vissen dachten dat het eten was en toen gingen ze allemaal dood
Maar ze stierven tenminste wel feestelijk!
Dank je. Stil.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:56 schreef Svane het volgende:
[..]
Kring voor de vissen!
*Svane pakt sq's hand en geeft een klam handje vol glitters door aan...
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wil dit kapsel nuDe eerste echte SS2015 paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik mis de kekke-te-lui-om-lenzen-in-te-doen-bril.
En herpes wil ik echt nergens vinden![]()
Die jij mee dan?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:16 schreef Suikertante het volgende:
*noteert "met glitters gevulde envelop voor ingee"
Liever de originele bruine ja?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:21 schreef Burdie het volgende:
Dan wil ik ook.
Zonder glitters overigens.
Je hebt de confettiachtige glitter en dat is geen probleem. Ik ben allergisch voor die hele kleine goudachtige glitters, volgens mij zijn die gemaakt van glas.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waar ben je precies dan allergisch voor? Glitter is toch gewoon een soort plastic? (dacht ik altijd... echt, mijn wereldbeeld is aan het wankelen gebracht. Al die tijd dacht ik dat glitter niks bijzonders was, maar blijkbaar is het geen plastic oid).
En hoe uit zich dat? (intrigerend dit)
wens je me nou rode vlekken toequote:Op woensdag 30 september 2015 12:15 schreef L-E het volgende:
Dit zijn goede tips voor wie Majo als lootje heeft.
Ja, dat wordt een hele doos vol "confettiachtige glitter"quote:Op woensdag 30 september 2015 12:15 schreef L-E het volgende:
Dit zijn goede tips voor wie Majo als lootje heeft.
hehe ga je gang, ik open die enveloppen standaard boven de wasbakquote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een hele doos vol "confettiachtige glitter"
Ik geyf ye een doos vol Griekse ijsquote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok. Ik ben allergisch voor staatsloten.
SUBTIEL VERPAKTquote:Op woensdag 30 september 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan uit ervaring vertelen dat Always heel goed is met subtiel verpakte glitterbommen
Ik voel me een beetje genegeerdquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik vin van wel gij cactusvrouw.
Stuur je mij een poesjemauw?
Een kattebelletje had ik graag gezien.
Met aldaar een email adres of 10.
Maar 1 is ook goed
Ja, dat is natuurlijk heel erg en zielig.. niemamd zal die sturen hoor, ter beschermingquote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan toch maar thee?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Neen mijn allerliefste vrouw...quote:Op woensdag 30 september 2015 14:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje genegeerd
Ben je niet gewoon allergisch voor Lushquote:Op woensdag 30 september 2015 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt de confettiachtige glitter en dat is geen probleem. Ik ben allergisch voor die hele kleine goudachtige glitters, volgens mij zijn die gemaakt van glas.
Hoe het precies zit weet ik ook niet, ik kwam erachter toen ik bij LUSH werkte. Zodra ik zo'n glitter bruisbal aanraakte kreeg ik meteen rode vlekken op mijn handen. Zo ben ik er ook achter gekomen dat ik allergisch ben voor oranjebloesem nadat ik een bruisbal met dat spul in bad had gegooid en ik daarna rode uitslag over mijn hele lichaam had
Dat is je straf vanwege de vorige keerquote:Op woensdag 30 september 2015 16:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Volgens mij sta ik nog niet in de OP! Heb wel al 2x een mailtje gehad voor het lootje
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:48 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat is je straf vanwege de vorige keer
Oh ja, alle producten! Met name met vanille en jasmijnquote:Op woensdag 30 september 2015 16:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon allergisch voor Lush?
Dacht het wel maar kan nu nergens vinden waar glitter precies van gemaakt wordt, behalve dan plastic. Lijkt me niet dat ik daar allergisch voor benquote:Op woensdag 30 september 2015 16:41 schreef AwayTL het volgende:
Maar maak ik hier nu uit op dat er glas in LUSH zit?
KAMERVRAGEN![]()
Oh heerlijk die bruisballenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Glitterballen van lush. Over bloemige geurige aids gesproken
Overjarig bij Lush zegt niet zoveel, dat doen ze alleen om zich in te dekkenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:14 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh de overjarige Lush kan ik dus in een pakketje stoppen natuurlijk!
Inclusief alle andere flessen badmeuk die zich in de kast opstapelen.
Zo kom je nog es van je zooi af, lang leve SS
Ah joh, dan kies je toch wat anders. Keukenrolallergie. Of prikbord.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, alle producten! Met name met vanille en jasmijn
[..]
Dacht het wel maar kan nu nergens vinden waar glitter precies van gemaakt wordt, behalve dan plastic. Lijkt me niet dat ik daar allergisch voor ben
[..]
Oh heerlijk die bruisballenAlleen zo ontzettend duur
En als je ziet wat de inkoopwaarde is dan schrik je je dood
Maamdverband dat gaat glitteren waar je vloeitquote:Op woensdag 30 september 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan uit ervaring vertelen dat Always heel goed is met subtiel verpakte glitterbommen
Australië.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Doen we eik 3 okt GMT+1 OF 3 okt Australië?
Flauw.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:38 schreef L-E het volgende:
Ik doe dan toch liever Nieuw-Guinea jongens, sorry hoor.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
nee, een echt moederkapsel is zo'n bruine doffe paardenstaart.
Korte kapsels moet je in model brengen en vergen onderhoud. Een paardenstaart vergt alleen een elastiekje
Oh jij bent ook zo goed met word perfect he geef je ook computer les gr gr nel nol en de kleinkidsquote:
Niemandquote:
Nee want die wordt verwijderd als verder alle lootjes ingeleverd zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ah, zie het! Maar iehiehiemand kan niet niehiehiemand krijgen?
je bent een beetje laat wel, langzame typer?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat ben ik, incognito. Niet verder vertellen hoor!
Hij stond idd te lang openquote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
je bent een beetje laat wel, langzame typer?
Ssst! Ik wil 2 loten!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee want die wordt verwijderd als verder alle lootjes ingeleverd zijn
#zobenikquote:Op woensdag 30 september 2015 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat, of all people, juist jij zo reageert.. typisch.
Echt he.quote:
*noteert*quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:12 schreef Hilzillah het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van glitters hou <3
Ik ben t zaagsel nog niet vergeten hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
OP of in dingen hè... Niet los... In een doos![]()
Jaaaa, soort Pipi Langkousquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:55 schreef LuDann het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij 2 staartjes in.
Jij hebt krullen, dat telt nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:08 schreef Crumpette het volgende:
Paardenstaart present. Maargoed, ik heb een jongetjesbaby dus niemand kijkt naar ons
.
ftfyquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben t zaagsel nog niet vergeten hoor![]()
![]()
Vond t bij verhuizen nog terug
Maarruh in/op dingen... patatmetglitterMaJo!
Dan kun je hem afknippen, die invlechtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:33 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jij hebt krullen, dat telt niet
En de ultieme ditkapselkunjedriedageninhoudenzonderjehaartekammen is natuurlijk een invlecht!
Graag wel inclusief opgedroogde uitgespuugde melk he. Anders is het niet authentiekquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:08 schreef Burdie het volgende:
Nou als dát geen goede hint is... een afgeknipte vlecht in je cadeautje.
ben ik als echte rooie nu gedoemd om te falen als moeder? Misschien word ik daarom niet zwangerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik gnorfte net een paar keer heel hard bij t bijlezen.
En zie dat glitter misschien toch van plastic is gemaakt en niet van glas. Ik weet niet meer wat ik moet geloven.
Tevens ben ik ook paardenstaartdraagster (kapseltechnisch gezien, al kun je betwisten dat het een kapsel is), dus tja... + ik heb roodig haar tegenwoordig. Dus ik vermoed dat ik de ultieme verwezenlijking ben van de moeder die heeft opgegeven.
Omarm je innerlijke moedermutsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het wel aandoenlijk dat velen zich omtrent het "moederkapsel":
1. Aangesproken voelen
2. Het gevoel hebben alsof dat iets heel slechts is waar sorry voor gezegd moet worden
Voor zover ik weet zijn we allemaal moeders of zouden we dat graag willen zijn. Verloochen je ware zelf niet, omarm het
preciesquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:10 schreef ingee het volgende:
[..]
Omarm je innerlijke moedermuts
[ afbeelding ]
Ik vond de excuses wel gepast. Zouden meer mensen moeten doen. Dat je in de bus zit en dat er dan zo'n uitgebluste moeke op staat om te zeggen 'sorry, het is ook niet meer om aan te gluren.. ' en dan vervolgens het verhaal aan te moeten horen dat haar vent haar niet meer ziet staan, terwijl jij alleen maar denkt 'nee, begrijpelijk, een naaktslak ziet er op een slechte dag beter uit' .quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het wel aandoenlijk dat velen zich omtrent het "moederkapsel":
1. Aangesproken voelen
2. Het gevoel hebben alsof dat iets heel slechts is waar sorry voor gezegd moet worden
Voor zover ik weet zijn we allemaal moeders of zouden we dat graag willen zijn. Verloochen je ware zelf niet, omarm het
Mozeskriebel!! Ik durf het bijna niet te zeggen maar ben je vergeten toe te voegen. Ik ga het regelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:57 schreef Burdie het volgende:
Maar ja hoi dus. Hillz, heb je mijn mail adres niet meer?
dat wat je op doet op kantoorquote:
Ah, die heb ik. Of een vlecht. Of een knotjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bedoel ook zo'n lage staart eigenlijk. Zo net boven je nek.
En always
Voor extra subtiliteit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Haikus zijn glitter
Ze komen soms niet goed uit
Maar meestal dus wel
Oh jee oh jeequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
*kuch* babyalpaca *kuch*
Ik moet nog met mijn lootje klooieh
Weet niks om erop te gooieh
Wie weet er nog een mooieh?
Ik vrees ook met grote vrezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:02 schreef LuDann het volgende:
Wat jammer XM.
Ik heb het gevoel dat ik iets mis. Schat ik niet goed in hoeveel moeite dit gaat zijn?
nee hoor, sommigen leggen de lat gewoon erg hoog voor zichzelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:02 schreef LuDann het volgende:
Wat jammer XM.
Ik heb het gevoel dat ik iets mis. Schat ik niet goed in hoeveel moeite dit gaat zijn?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames, veel plezier met SS dit jaar. Ik heb nagedacht, maar vrees dat ik dit jaar niet een hele toffe santa kan zijn en dat vind ik niet fair voor degene die ik zou hebben. Om die reden heb ik Hil gevraagd me uit het lijstje te halen.
Veel glitterpoep-plezier!!
+1quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:30 schreef Cygne het volgende:
Joycie, ik ken ook lang niet iedereen en ben een complete dichtfaal.
Gewoonquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:30 schreef Cygne het volgende:
Joycie, ik ken ook lang niet iedereen en ben een complete dichtfaal.
Dat je Dquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:19 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Gewoon
Op gekke plekken op enter drukken
En opeens ontstaat het.
Poëzie.
Ik benquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:19 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Gewoon
Op gekke plekken op enter drukken
En opeens ontstaat het.
Poëzie.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:18 schreef Omentielvo het volgende:
Bijna tijd voor lootjes
En een nieuwe Ss
Zin in
Kersen
Nee, echt. Die wil ik. Van die grote donkere kersen
Onverzadigbare vrouwquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:11 schreef Omentielvo het volgende:
Piemelkers voor mij
Jeetje wat moet ik zeggen
Sprakeloos
Nog meer kersen
Het is ook leuk als je iemand niet kent, want dan kun je gaan Sherlocken via andere users en Google en LinkedIn en op Fok en weet ik het. Dan kun je iemand echt verrassen omdat je de gekste dingen over iemand te weten komt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik moet hier niet lezen als mijn beeb op de buik ligt te slapen..
Weet je op zich lijkt het me wel tof om mee te doen dit jaar. Maar ik kan niet zo mooi dichten als dat jullie kunnen. En vind het best lastig omdat ik niet iedereen ken en. Of zijn dit nou stomme smoesjes?
Of gewoon ongemaskerd op de thee gaan, ze weet toch niet wie je bent!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Het is ook leuk als je iemand niet kent, want dan kun je gaan Sherlocken via andere users en Google en LinkedIn en op Fok en weet ik het. Dan kun je iemand echt verrassen omdat je de gekste dingen over iemand te weten komt.
Of gemaskerd voor haar deur gaan staan en dan blijkt dat ze niet thuis is
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Het gaat ook niet om je dichtkwaliteiten, maar om je ranzigheid van geest
Ik ben niet bangquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:47 schreef Cygne het volgende:
Niemand durft dat bij mij. Ik heb een gevaarlijke hont.
Woef
Hap
Pijn
Bloed
Grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Ik hou van honten!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:47 schreef Cygne het volgende:
Niemand durft dat bij mij. Ik heb een gevaarlijke hont.
Woef
Hap
Pijn
Bloed
Grapje.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet bang
Voor je hont
Ik pak 'm gewoon bij z'n kont
Oeps, m'n hand nu vol metJa mijn hont is een echte dragqueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met glitterpoep.
Aww! Ik heb twee honten. En een konijn maar die vindt zichzelf ook best wel hont.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik hou van honten!!Ik wil jou als loot!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou dan zou ik me er ook maar aan wagen
Dit stelt zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Het gaat ook niet om je dichtkwaliteiten, maar om je ranzigheid van geest
Maar nu nog een lootje maken. Pff..quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:34 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Dit stelt zo
Gerust!
Want zonder paardenstaart
Of moekewaardig kapsel
Zei ik al tegen vriend
We hebben voor niets
Geklust![]()
Kots
Oh shit, maar nu ontbreekt de ranzigheid
Ownee! Wat een tijdstip! Dan lig ik met mijn XL fleecevest over mijn flanellen nachtpon en haarnetje echt al in bed hoorquote:
Slapen? Bed? Wat is datquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:13 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ownee! Wat een tijdstip! Dan lig ik met mijn XL fleecevest over mijn flanellen nachtpon en haarnetje echt al in bed hoor![]()
Of toch niet, want ik heb een baby!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Slapen? Bed? Wat is dat![]()
Ik ben al aan het oefenen met dichten.. Het is nog niet echt ranzig maar dit omschrijft wel mijn ochtend:
Beed in bad
Dat was me wat.
Wat had E. een pret.
Een compleet waterballet.
Lekker schoon en mooi aangekleed.
Weet je wat ze toen deed....
Spuitluier.http://www.wtf.nl/social-(...)ijk-glitterpoep.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geefnie, ik had me ook maar heel summier gemeldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:02 schreef Hilzillah het volgende:
Burd!! Je hebt een loot!. En mijn welgemeende excuses
Ohw crap! Ik moet mn loot nog updatenquote:
Nee, als t goed is heb je een linkje gekregen en alleen je eigen lootje ingevuld. Aanmelden mocht to 3 oktober toch? Morgen trekkingquote:
Heb jij nog geen lootje gehad danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nee, als t goed is heb je een linkje gekregen en alleen je eigen lootje ingevuld. Aanmelden mocht to 3 oktober toch? Morgen trekking?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Heb jij nog geen lootje gehad danVolgens mij iedereen verder wel namelijk.. LuDann?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:03 schreef Skittles het volgende:
Loot
Waarom wil jij foto's
bloot?
ja Blue, ik heb jou![]()
Pick me, pick me!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:31 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn secret santa-ontvanger heeft vrees ik echt pech wat vieze gedichten en kutdingen betrefthet wordt ws. een heel lief onschuldig pakje. MAAR ik kan als bonus wel een stukje verse placenta meesturen
Zo ben ik dan ook wel weer..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:31 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn secret santa-ontvanger heeft vrees ik echt pech wat vieze gedichten en kutdingen betrefthet wordt ws. een heel lief onschuldig pakje. MAAR ik kan als bonus wel een stukje verse placenta meesturen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:31 schreef Bloesem. het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:24 schreef kazy het volgende:
Verse placenta's
Hoewel ik heb vernomen dat je ze ook prima 7 maanden in de bijkeuken kunt bewaren
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Heb jij nog geen lootje gehad danVolgens mij iedereen verder wel namelijk.. LuDann?
Om het hier allemaal een beetje volwassen te houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Waarom wilde ik ook alweer meedoen?
Mission Impossiblequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:10 schreef Cygne het volgende:
[..]
Om het hier allemaal een beetje volwassen te houden.
quote:
Dat dénk jij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:14 schreef Fazzoletti het volgende:
Mooi hoe velen hier alvast hun dichtstijlen ten toon stellen, dat wordt straks een stuk makkelijker ontmaskeren
123 minuten AAAAAAAAAAH!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef L-E het volgende:
Maar even serieus, het is bijna 3 oktober mensen PARTYTIME WAHOEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |