quote:Op woensdag 30 september 2015 16:48 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat is je straf vanwege de vorige keer
Oh ja, alle producten! Met name met vanille en jasmijnquote:Op woensdag 30 september 2015 16:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon allergisch voor Lush?
Dacht het wel maar kan nu nergens vinden waar glitter precies van gemaakt wordt, behalve dan plastic. Lijkt me niet dat ik daar allergisch voor benquote:Op woensdag 30 september 2015 16:41 schreef AwayTL het volgende:
Maar maak ik hier nu uit op dat er glas in LUSH zit?
KAMERVRAGEN![]()
Oh heerlijk die bruisballenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Glitterballen van lush. Over bloemige geurige aids gesproken
Overjarig bij Lush zegt niet zoveel, dat doen ze alleen om zich in te dekkenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:14 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh de overjarige Lush kan ik dus in een pakketje stoppen natuurlijk!
Inclusief alle andere flessen badmeuk die zich in de kast opstapelen.
Zo kom je nog es van je zooi af, lang leve SS
Ah joh, dan kies je toch wat anders. Keukenrolallergie. Of prikbord.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, alle producten! Met name met vanille en jasmijn
[..]
Dacht het wel maar kan nu nergens vinden waar glitter precies van gemaakt wordt, behalve dan plastic. Lijkt me niet dat ik daar allergisch voor ben
[..]
Oh heerlijk die bruisballenAlleen zo ontzettend duur
En als je ziet wat de inkoopwaarde is dan schrik je je dood
Maamdverband dat gaat glitteren waar je vloeitquote:Op woensdag 30 september 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan uit ervaring vertelen dat Always heel goed is met subtiel verpakte glitterbommen
Australië.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Doen we eik 3 okt GMT+1 OF 3 okt Australië?
Flauw.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:38 schreef L-E het volgende:
Ik doe dan toch liever Nieuw-Guinea jongens, sorry hoor.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
nee, een echt moederkapsel is zo'n bruine doffe paardenstaart.
Korte kapsels moet je in model brengen en vergen onderhoud. Een paardenstaart vergt alleen een elastiekje
Oh jij bent ook zo goed met word perfect he geef je ook computer les gr gr nel nol en de kleinkidsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |