quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:27 schreef danic het volgende:
Oh kut en ik open er ook net 1 omdat ik geen nieuwe zag
ik was al bezig kjaaratjequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:27 schreef Kyara het volgende:
nou, welke zullen we eens dichtgooien dan
Kinky gesprokenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zeg alleen dat je mij wel te vriend wil houden.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:15 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een bekend ding was! Hier een handleiding:
1. Men neme een stevige (bubbeltjesplastic) envelop
2. Vul de envelop met (liefst vloeibare) poep van hond of afzender
3. Maak de envelop niet dicht (belangrijk!)
4. Loop naar de deur van ontvanger (liefst ongezien)
5. Leg de envelop met de open kant onder de deur
6. Stamp op de envelop
7. Ren gauw weg/bel aan om het resultaat te aanschouwen
Voor wie dit als SS wil doen is er een speciale feature trouwens: http://www.nsmbl.nl/met-d(...)oep-laten-glitteren/
Hier dacht ik dus aan bij LuDanns gevulde envelop![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:31 schreef L-E het volgende:
Peuters zonder glitterpoep zijn een hoax.
Beetje jammer dit. Topic met potentie zomaar down the drain.quote:
Bij SQ. Wel van minimaal 6 kantjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Topic met potentie zomaar down the drain.
En deze waarin pestgedrag jegens mij vertoont wordt mag gewoon open blijven. WAAR KAN IK EEN KLACHT INDIENEN.
met bronverwijzingen, anders delete ik het meteen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Bij SQ. Wel van minimaal 6 kantjes.
Riley's nieuwe kapselquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
onzin, hier discrimineren we nooit, alleen maar bij écht belachelijke dingen zoals regenbooghaar ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfffrrrt, wie heeft dat nou.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
onzin, hier discrimineren we nooit, alleen maar bij écht belachelijke dingen zoals regenbooghaar ofzo.
De topictitel blijft zolang hij actueel isquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef LuDann het volgende:
Nou hup, even flink doorposten dan jongens. Nieuw topic = nieuwe TT. En in dit topic is er vast iemand anders die zich even onsterfelijk belachelijk wil maken. Dan kan ik dat stokje overdragen.
Rood, kort en vlot&pittigquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:52 schreef LuDann het volgende:
Ik was toch al van plan mijn haar weer in een wat moeder-waardiger kleurtje te verven.
nou, je bent ook een moeder, dus dan klopt dat toch!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:57 schreef Susie het volgende:
Heuj, ik draag wel eens een paardestaart
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vin van wel gij cactusvrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur je mij een poesjemauw?
Een kattebelletje had ik graag gezien.
Met aldaar een email adres of 10.
Maar 1 is ook goed![]()
Ik kan het na rr niet verantwoorden om geen gltterbom te maken.. Zal handschoentjes bijvoegen..quote:Op woensdag 30 september 2015 00:18 schreef MaJo het volgende:
Beginnen de glitters weerik ben dus serieus allergisch voor glitters (als in letterlijk) dus please mij daar niet mee verrassen
moet daar een petje overheen of wat?quote:Op woensdag 30 september 2015 08:05 schreef Dot. het volgende:
Voor alle moeders met kort haar die er ook bij willen horen is er Aliexpress! Moet je hem wel even door het stof buiten halen, want die glans krijg je natuurlijk alleen als je zwanger bent
[ afbeelding ]
En dan ga ik nu even een poepluier verschonen![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:18 schreef MaJo het volgende:
Beginnen de glitters weerik ben dus serieus allergisch voor glitters (als in letterlijk) dus please mij daar niet mee verrassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |