Slapen? Bed? Wat is datquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:13 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ownee! Wat een tijdstip! Dan lig ik met mijn XL fleecevest over mijn flanellen nachtpon en haarnetje echt al in bed hoor![]()
Of toch niet, want ik heb een baby!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Slapen? Bed? Wat is dat![]()
Ik ben al aan het oefenen met dichten.. Het is nog niet echt ranzig maar dit omschrijft wel mijn ochtend:
Beed in bad
Dat was me wat.
Wat had E. een pret.
Een compleet waterballet.
Lekker schoon en mooi aangekleed.
Weet je wat ze toen deed....
Spuitluier.http://www.wtf.nl/social-(...)ijk-glitterpoep.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geefnie, ik had me ook maar heel summier gemeldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:02 schreef Hilzillah het volgende:
Burd!! Je hebt een loot!. En mijn welgemeende excuses
Ohw crap! Ik moet mn loot nog updatenquote:
Nee, als t goed is heb je een linkje gekregen en alleen je eigen lootje ingevuld. Aanmelden mocht to 3 oktober toch? Morgen trekkingquote:
Heb jij nog geen lootje gehad danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nee, als t goed is heb je een linkje gekregen en alleen je eigen lootje ingevuld. Aanmelden mocht to 3 oktober toch? Morgen trekking?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Heb jij nog geen lootje gehad danVolgens mij iedereen verder wel namelijk.. LuDann?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:03 schreef Skittles het volgende:
Loot
Waarom wil jij foto's
bloot?
ja Blue, ik heb jou![]()
Pick me, pick me!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:31 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn secret santa-ontvanger heeft vrees ik echt pech wat vieze gedichten en kutdingen betrefthet wordt ws. een heel lief onschuldig pakje. MAAR ik kan als bonus wel een stukje verse placenta meesturen
Zo ben ik dan ook wel weer..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:31 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn secret santa-ontvanger heeft vrees ik echt pech wat vieze gedichten en kutdingen betrefthet wordt ws. een heel lief onschuldig pakje. MAAR ik kan als bonus wel een stukje verse placenta meesturen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:31 schreef Bloesem. het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:24 schreef kazy het volgende:
Verse placenta's
Hoewel ik heb vernomen dat je ze ook prima 7 maanden in de bijkeuken kunt bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |